Gretje - hlajenje olja / turbo

Avto se premika s pomočjo ognja... Rabimo hlajenje!
Odgovori
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Gretje - hlajenje olja / turbo

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... na vseh turbomotorjih, ki sem jih videl je montiran konverterski hladilnik olja (adapter na hladilno tekočino),... po moji logiki deluje ne samo za hlajenje, ampak tudi za gretje olja, dokler se samo dovolj ne segreje... pa me zanima, če je kdo zasledil, da imajo turbaki samo ali tudi zunanji zračni hladilnik, ali mogoče oba, termostatsko krmiljena ...
Uporabniški avatar
PiLLLe
Ročna freak
Prispevkov: 387
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:09
Kraj: lublana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PiLLLe »

Odvisn kokr do katerega.
Fotr je mel alfo 33 td in je mela eksterni hladilnik olja z ventilatorjem in je bilo vse tako kot je pri hladilni tekocini motorja torej termostat, in termostikalo.
Medtem ko golfi passati in vsi Td-ji do leta meni se zdi 98 niso imeli hladilnika olja, pa tudi TDI-ji niso imeli vsi. Torej je odvisno koliko firma vlozi v koncni izdelek avtomobila. Alfa je morala dati to notri saj je bil motor iz ladije ven pobran in so ga vtaknili v avto :) ki je pa bolj zaprt in s tem vecje temperature dosega. :)

Tisti adapter je pa za gretje olja saj je olje na zacetku zelo gosto in v osi trubine nedoseze taprave mazivnosti, vsi vemo da se voda hitro zagreje ce sistem deluje kot je treba in najlazje je ogreti olje ko je pri filtru saj je dosti majhna kolicina in hiter pretok :)

Da bi mel oba pa se nisem zasledil, mogoce tudi zato ker novih avtov nesraufam vec toliko bom pa kolega uprasal ;) on ima te tdije pa ta podobna sranja po dolgem in pocez ;)
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style :P :DSlika
Odgovori