Kdo mi predela glavo ?

Da bo vlekl!!!

OdgovorNapisal/-a Maxss » 04 mar 2008, 20:34

mondy je napisal/-a:
Maxss je napisal/-a:... Odvisno je precej tudi od oblike kanala - kar sem videl profesionalno pripravljenih glav so v glavnem izreskali kanal ven pol zavarili prostore kjer je prišel kanal v stik z oljem in vodo in spet na novo izreskali kanal ... tako je bil po celi svoji dolžini enako oblikovan ...


Profiji najprej razrežejo enako glavo, da vidijo koliko materiala lahko odvzamejo.
Potem glavo obdelajo ob nekaj predzanju mehanike fluidov in nazadnje pomerijo kanale na flowbenchu, da so vsi enaki.
=D> Flow bench v slo ne obstaja pa tudi v Italiji jih je samo par to se dela z kalibri odlitek enega kanala pa pol popravljaš ... paziti moraš pa najbolj okrog vodila ventila in da ne zjebeš squish ... lahko pa daš profiju 700 eur in imaš zadevo kot se šika ! V Italiji obstaja poklic in šola za poklic Preparatore ... Tuner ... slišal sem, da je nekdo - ki je pred kratkim prišel nazaj iz USA domov baje obiskoval nekaj podobnega ... ga pozna kdo ? L.p. Maxss
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Uporabniški avatar
Maxss
Mal več k dim
 
Prispevkov: 83
Pridružen: 12 feb 2008, 18:37
Kraj: Ankaran

OdgovorNapisal/-a drmo » 26 mar 2008, 10:17

Maxss je napisal/-a:
mondy je napisal/-a:
Maxss je napisal/-a:... Odvisno je precej tudi od oblike kanala - kar sem videl profesionalno pripravljenih glav so v glavnem izreskali kanal ven pol zavarili prostore kjer je prišel kanal v stik z oljem in vodo in spet na novo izreskali kanal ... tako je bil po celi svoji dolžini enako oblikovan ...


Profiji najprej razrežejo enako glavo, da vidijo koliko materiala lahko odvzamejo.
Potem glavo obdelajo ob nekaj predzanju mehanike fluidov in nazadnje pomerijo kanale na flowbenchu, da so vsi enaki.
=D> Flow bench v slo ne obstaja pa tudi v Italiji jih je samo par to se dela z kalibri odlitek enega kanala pa pol popravljaš ... paziti moraš pa najbolj okrog vodila ventila in da ne zjebeš squish ... lahko pa daš profiju 700 eur in imaš zadevo kot se šika ! V Italiji obstaja poklic in šola za poklic Preparatore ... Tuner ... slišal sem, da je nekdo - ki je pred kratkim prišel nazaj iz USA domov baje obiskoval nekaj podobnega ... ga pozna kdo ? L.p. Maxss


Jest vem kater je to. ERC ;)

In res je kot je mondy napisal, profiji naredijo celo študijo glede tega. Res pa je da ni vsaka obdelana za katerikoli setup. Je velik več na temu.

Za Peugeot TU 8v glave je velik tega na netu, tud prerezi in kje naj bi odvzel materjal. Verjetno se tudi za druge motorje zna dobit.

Mislim da če malo "popravljaš" kanale nimaš kej zajebat. Bomo vidl kako bo pri meni ko se bom tega lotil. Za enkrat se še bolj učim na eni drugi glavi.

Tole naprimer je glava od 205ke 1.3 rallye

Slika
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
 
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

OdgovorNapisal/-a kennmann » 26 mar 2008, 15:02

kok pa bi kej hotel za eno splosno obdelavo glave- recimo samo portanje in polish kanalov, brez obdelave ventilov? ne bom ga klical, ker se nimam resnih planov, samo okvirno me zanima ce kdo ve v kaksnem rangu denarja se pogovarjamo?
hvala
IGor
Howgh.
kennmann
Hemi fanclub president
 
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 avg 2006, 18:41

OdgovorNapisal/-a Maxss » 26 mar 2008, 21:40

Dr_S je napisal/-a:
Maxss je napisal/-a:Tu je ena številka v Sloveniji , ki se ukvarja s predelavami glav :D 051/544040 ... Tomaž - mislim, da če najde čas zate - da bo enako kvalitetno in precej cenejše L.p. Maxss


Tale se res spozna. Sam če se ne motim je številka 041/544-040?


Res je - sem prehiter ... tvoja številka je prava ...
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Uporabniški avatar
Maxss
Mal več k dim
 
Prispevkov: 83
Pridružen: 12 feb 2008, 18:37
Kraj: Ankaran

OdgovorNapisal/-a TITan » 01 apr 2008, 03:44

Trenutno se tudi jaz grem malo igranja z mašinco po navodilih z:
http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=146976

Pri meni je nekje 3h na kanal za intake bilo ](*,)

Delam pa z Alpha tools mašinco (najcenej kar se dobi, 100x bolš kot proxon in podobno za enak denar) in proxon rezkarji za alumini (orenk lopate) ter šmirgel nastavki za bolj fino obdelavo. Za izpušni del bom pa še vidu z čem bom dokončal do spoliranega sijaja :P

Gre pa za 8v glavo (hvala bogu :-# ). Slikce kake pridejo ko bom mel cajt slikat.
Slika
Uporabniški avatar
TITan
predbog
 
Prispevkov: 59
Pridružen: 12 okt 2004, 20:54
Kraj: Ljubljana

Prejšnja

Vrni se na Motor in Motorni Deli

cron