Škoda Octavia problem s pozicijo lopute

Da bo vlekl!!!
Odgovori
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Škoda Octavia problem s pozicijo lopute

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Dan!

Zdele me je klical kolega in prosil, če lahko vprašam na forumu glede njegovega problema.

Ima Škodo Octavio 2.0 8V, letnik 2000.

Problem ima s potenciometrom na dušilni loputi. Potenciometer mu ne dela dobro oz mu ne javlja pravilno pozicije lopute.

Kako se reši ta problem? Ali se da to mogoče podreti pa spucati? Kako?
Zadnjič spremenil _BANDIT_, dne 13 Dec 2005, 13:16, skupaj popravljeno 1 krat.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Isti problem sem imel tudi jaz... smo zamenjali loputo, scistli, vse sorte, pa je VAG-COM se vedno javljal Throttle body position sensor - intermittent...

Tezava je v tem, da racunalnik dobi od raznih senzorjev v dolocenem momentu precej razlicne podatke in ne ve, kateremu verjeti... zato "odklopi" senzor za pozicijo lopute.

Zadeva se je magicno uredila na custom remapu, ko sem Matjazu povedal, kaj se dogaja in je popravil bug v softwareu ECU-ja...

3 x sem imel dol loputo in cistil ko budala...

/jan
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Ql!

Sem mu že sporočil naprej. Če bo še kak problem, bom napisal tukaj.

TNX!
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Hmmm, je bil kolega dons pri RSRu in povedal tako, kot si ti napisal na forum.

Matjaž je prvič slišal za softwersko reševanje tega problema z loputo in zatrdil, da prvič sliši za to in da ziher ni to delal še nikoli :-k

Rekel je, da so že reševali tak problem in sicer tako, da so pač loputo razdrli in probali čimbolje spucat. Včasih je zaleglo, včasih ne, odvisno od tega, koliko je bila zadeva zjahana.

Čudno.... :-k
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

.... ne štekam, potenciometer občasno izgublja signal - prehodna napaka, ali ni inicializirana ?
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Kaj pa vem. Nisem še nikoli delal tega. Kot pravim, kolega se je oglsil pri RSRu in povedal zgodbo iz te teme. Un dec tam je prvič slišal za kaj takega in dodal, da so pa že reševali take probleme in to tako, da so razdirali mehanizem lopute ter sve skup spucali čim bolj. Potem je naketerim delovalo OK, drugim pač ne.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... daj mi javi tip motorja, bom malo pobrskal...
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

potem pa ocitno ni ista tezava kot pri meni. Ko sem mu jaz povedal, kaj vag-com pravi, je takoj vedel, za kaj gre in je zadevo med remapom zrihtal.

/jan
Uporabniški avatar
Stratus_
nadnebesnik s črtico
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Okt 2004, 19:16

Odgovor Napisal/-a Stratus_ »

spucat loputo pa resetirat ECU oz. zbrisat napake..če nou dobr bo pa verjetno treba novo loputo :-$ tko kokr mu je pač povedal pri RSR..
Uporabniški avatar
Mitja
BMW fahrer
Prispevkov: 152
Pridružen: 21 Nov 2004, 15:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Mitja »

Ali kdo ve, kateri VAG motorji imajo probleme z loputami? Stari 8V ali tudi novejši?
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
super98
dizel
Prispevkov: 112
Pridružen: 23 Okt 2004, 19:44

Odgovor Napisal/-a super98 »

Mitja napisal/-a:Ali kdo ve, kateri VAG motorji imajo probleme z loputami? Stari 8V ali tudi novejši?
Najpogosteje tisti iz serije AE. (manjši 8V motorji)

torej 1.0 AER, 1.4 AEX in 1.6 AEE, to so motorji z mehansko loputo, manj pogosto imajo težave manjši 8v motorji z e-gasom ter tudi manjši 16V motorji (1.4 in 1.6).

Vse se dogaja zaradi tega ker imajo butasto narjen iberlauf in masti loputo na ibr. Največkrat pomaga če loputo samo spucaš...
Najboljša rešitev je da speleš iberlauf vn in blindiraš lukno na ohišju filtra
Uporabniški avatar
Mitja
BMW fahrer
Prispevkov: 152
Pridružen: 21 Nov 2004, 15:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Mitja »

Hvala.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
B_Racing
Pawa user
Prispevkov: 115
Pridružen: 02 Mar 2006, 21:51
Kraj: Tolmin

Odgovor Napisal/-a B_Racing »

Jst mam Tip motorja AEE in ima eno loputo,rad pa bi predelal na 4 lopute (podobno kot dva dvojna frgazorja).

Zanima pa me če je seveda to mozno,zaradi pozicije senzorjeu ( senzor za manifold absolut pressure in itake air temperature je ZA loputo) [-o<

Pri predelavi mam namen nardit ZA loputo samo injektorje.
Se da dat ta senzor PRED Loputo :-k


Hvala
Med zmago in idiotom je samo milimeter preveč plina! ( Ralf Waldmann, nekdanji dirkač v 250GP )
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Mislš trobentice??
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
B_Racing
Pawa user
Prispevkov: 115
Pridružen: 02 Mar 2006, 21:51
Kraj: Tolmin

Odgovor Napisal/-a B_Racing »

Ja na 4 trobentice =P~

A bo potrebno menjat celotno elektroniko , al se lahko predela obstoječo elektroniko za to predelavo??
Med zmago in idiotom je samo milimeter preveč plina! ( Ralf Waldmann, nekdanji dirkač v 250GP )
Odgovori