Pritisk goriva?

Da bo vlekl!!!
Odgovori
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Pritisk goriva?

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... nisem čekiral vseh tem, mogoče že bilo? Na koliko pritiska goriva vozite, ali ima kdo controler ? upam, da štekate, mislim samo predelane...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Uporabniški avatar
door_man
Pawa user
Prispevkov: 205
Pridružen: 22 Feb 2006, 21:33
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a door_man »

No da se še jst uštulm. Full bi rabu fuel pressure regulator, od 3 pa vsaj do 4 bare. Ma kdo kšno ql pocen varjanto?
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... nabavil probno 3.5 standardnega Bosch, cena še ne vem... mislim, da se bo dalo okoli 15k...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Sej če ne bo prišel ponje, jih tud jst z veseljem pridem iskat:)
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

kok ma sploh benz prbližn pritiska (čist tko, gre za en poskus...) :D
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Odvisno od avta... Lahko ma od cca 0.5 bara pa nekaj barov - odvisno seveda od motorja, koliko potrošen je.

Honda 1.6 ESI recimo ima 3 bare na injektorjih, VTi-ju pa rahlo variira - od 2.8 do 3.2 bara.
Project on hold...
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

aha... hvala! se prav iz pumpe pride 3 bare, al tok več da je na injektorjih pol po 3?
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Pomoje da ne več ali pa kako malenkost več. Ker regulator goriva se takoalitako popolnoma zapre, sepravi bi moral biti kompleten tlak iz pumpe tudi na injektorjih.
Project on hold...
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... iz pumpe ne dobivaš vedno enakega tlaka zato rabiš regulator, razlika (tudi do 0.5 bar) je že koliko goriva je v rezervoarju,... še vedno čakam na odgovore tistih, ki imate swape 200+...., v teoriji vsi govorimo: potreben močnejši regulator, močnejša pumpa, večje dize... bla, bla... no na koliko vozite?
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Serijska pumpa, serijski tlak zaenkrat. Sem že skorajda naročil Walbro 255, pa me je potem spet ena informacija zadržala... baje ful piskajo in se jo ful sliši - ma kdo izkušnje s tem?
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Glede na moje stvari ki bodo še prišle v avto bi tudi jaz rabil walbro 255 ali kaj podobnega - Uroš, če boš najdel kaj zanimivega mi prosim javi ;)

Drugače pa mislim poskusit tudi s serijsko pumpo, bolj iz firbca kot kaj drugega, da vidimo do koliko bo zdržala.

Aja, ni mi pa jasno kako bi lahko tlak iz pumpe tako veliko nihal... Imaš kako utemeljeno razlago? Me res zanima kako in zakaj. (sicer mi je jasno pač malo spreminjanja napetosti - da zato niha, ampak še vse ostalo mi ne gre v račun kaj bi bilo)
Project on hold...
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... ene pumpe imajo že v sebi povratni ventil (ponavadi dela na 5 barov), če tisti "iberlauf" blindiraš ti bo vsaka dobra pumpa tiščala 5-6 bar..., slaba za 3-4 bar... pretok imajo vse predimenzionirane,... če že slabo dela, se zaradi višine goriva v rezervoarju (s tem tudi pritiska) spremeni tlak medija, ki prihaja v njo (fizika pač), zato npr. iz vhodnega 0.1 bara lahko naredi 3 bara, iz vhodnega 0.3 bara pa 5 barov,.... lahko daš tudi full močno pumpo, pa bo motor počepnil, ker bo rabil pri pospeševanju malo več goriva ampak zaradi slabega pretoka do injektorjev bo pritisk na rampi padel,... zato pa rampa dela, kot kondenzator...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

DrMr napisal/-a:..... še vedno čakam na odgovore tistih, ki imate swape 200+...., v teoriji vsi govorimo: potreben močnejši regulator, močnejša pumpa, večje dize... bla, bla... no na koliko vozite?
Ni vedno res!

Recimo tunan avto iz 190->360 PS. Benz pumpa in regulator sta orginalna!

Pumpa laufa na 2!!! bara. Ampak injektorji so pa 650cc. Tko da ni vedno potrebno nabavljati močnješe pumpe in regulatorja, če maš injektorje dost hude.
:)
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Jst imam na svojem avtu pri 3000 obratih 3 bare pritiska iz pumpe. Pumpa je mehanska(membrana).
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

djsly napisal/-a:
DrMr napisal/-a:..... še vedno čakam na odgovore tistih, ki imate swape 200+...., v teoriji vsi govorimo: potreben močnejši regulator, močnejša pumpa, večje dize... bla, bla... no na koliko vozite?
Ni vedno res!

Recimo tunan avto iz 190->360 PS. Benz pumpa in regulator sta orginalna!

Pumpa laufa na 2!!! bara. Ampak injektorji so pa 650cc. Tko da ni vedno potrebno nabavljati močnješe pumpe in regulatorja, če maš injektorje dost hude.
Vse črpalke ki so v samem tanku dajejo od sebe več kot 5 barov tlaka....preverjeno ko sem moral za svojega najt pumpo ki je cenejša kot 45k kolikor je kopija originala....

Preverili smo več pump od R5,do opel omege 2,6....nakoncu smo montirali pumpo od omege,ker je bila največja,pa največ tlaka je dajala--->5,6Bara,original daje 5,2bara....
Regulator pritiska ni toliko teško izdelat,le pravo vzmet je treba imet,upam da bom mel časa to mal podokumentirat ko se lotim izdelave :-$
Slika
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... me zanima, če bi zračni PVC regulator (membranski) vzdržal, ali bi ga bencin najedel... je že kdo probal...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

djsly napisal/-a: Ni vedno res!

Recimo tunan avto iz 190->360 PS. Benz pumpa in regulator sta orginalna!

Pumpa laufa na 2!!! bara. Ampak injektorji so pa 650cc. Tko da ni vedno potrebno nabavljati močnješe pumpe in regulatorja, če maš injektorje dost hude.
Naceloma bi se lahko strinjal, a dejstvo ostaja, da se pri visjem pritisku gorivo lepse razprsi in s tem pridobis na izgorevanju.

Pravo razmerje je treba najdit.

/jan
Odgovori