Regulator tlaka bencina

Da bo vlekl!!!
Odgovori
red_mamba
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 16 Okt 2004, 10:11

Regulator tlaka bencina

Odgovor Napisal/-a red_mamba »

Oj!

Nabavil sem regulator tlaka in bi ga moral zmontirat. Zdej me pa nekaj zanima. V avtu je trenutno tak regulator, ki ima 4 priključke. Iz pumpe, nazaj v tank, na motor in vakuum; standard torej. Jaz imam pa takega, ki ima samo 3; iz pumpe, nazaj v tank (po moje) in vakuum. Kako naj zdej to zmontiram, da bo laufala zadeva kt more?

Mislil sem da bi na originalnem prerezal izhod nazaj v tank. Ga zamašil na originalnem, izhod pa priključil na moj novi regulator. Zdaj tukaj kjer gre pa iz pumpe na originalnega, bi dal pa T člen, iz pumpe bi potem šlo direkt na motor in pa na vhod novega regulatorja. Does that makes sense?
red_mamba
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 16 Okt 2004, 10:11

Odgovor Napisal/-a red_mamba »

Zmontirano :D

Slika
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

mal pozn sm tole opazu... :-°

kako si pol to naredu v končni fazi? in kolk $$$ si dal za ta FPR?
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Cenjena roba iz LR Kitajska. Kdor je resen s tuningom bo nabavil tudi resen regulator tlaka goriva. Tile na sliki vcasih puscajo gorivo.
red_mamba
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 16 Okt 2004, 10:11

Odgovor Napisal/-a red_mamba »

Tukaj sem naročil
http://shop.wiltec.info/tabshop_s/race_ ... 40420.html

Sicer nisem preverjal zadeve a naj bi se ta zadeva izdelovala v nemčiji.

Zaenkra mi nič ne pušča (tok tok).

Ni se šlo ta tunning, fora je bla sam v tem da če bi original za puntota kupu bi me prišlo več kot sem pa za tega dal, nisem pa hotel rabljenega dela, ker mi že prejšnji rabljeni regulator ni delal kot bi moral. No ja, zaenkrat sem zadovoljen, avto končno po dolgem času vleče kot mora in ne ugaša kadar se mu sprdne pred križiščem :D
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Tocno isti regulator se prodaja po celem svetu. In je kitajski. Ponavadi cez cas spusti membrana pri regulatorju.
Samo soliden stevec tlak stane 50 EUR, regulator pa od 150 EUR naprej.
red_mamba
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 16 Okt 2004, 10:11

Odgovor Napisal/-a red_mamba »

SunShiner napisal/-a:mal pozn sm tole opazu... :-°

kako si pol to naredu v končni fazi? in kolk $$$ si dal za ta FPR?
zmontiral sem pa tako kot sem zgoraj spraševal.

na originalnem sem zamašil povratek v tank, povratno cev pa namontiral na novi regulator. Cev, ki pride iz pumpe in gre na stari regulator pa sem prerezal, vstavil T komad ter priključil še vhod regulatorja na ta vod.

Regulator lahko do 7barov nastavljaš, vakuum pa ti dvigne/spusti tlak za okoli 0.5 bar-a.

Zadevo sem dobil v dveh dneh, ko sem plačal zadevo z PayPal-om, edino poštnina je mal visoka, 20EUR se mi zdi da je bla.

V bljižnji prihodnosti bom pri njem vzel še inštrument za T olja in tlak turbine.
red_mamba
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 16 Okt 2004, 10:11

Odgovor Napisal/-a red_mamba »

Charger napisal/-a:Tocno isti regulator se prodaja po celem svetu. In je kitajski. Ponavadi cez cas spusti membrana pri regulatorju.
Samo soliden stevec tlak stane 50 EUR, regulator pa od 150 EUR naprej.
only time will tell :D

če bo kej narobe boste tle 1. zvedli O:)
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... ja ta zgleda bolj zračni regulator...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Odgovori