Kovani bati ?

Da bo vlekl!!!
Odgovori
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Kovani bati ?

Odgovor Napisal/-a iKst »

Jo,

prosim, če mi lahko nekaj razjasnite. Kakšne so razlike med bati za različne avtomobile.

Na ebayu sem našel zelo poceni bate za VW hrošča, ki naj bi imeli premer 84mm če se ne motim. Mašina, ki jo nameravam vzeti v delo ima prav tako premer cilindrov 84mm (oziroma, 83.5 pa se jo povrta za tiste 0.5mm, kar je pri generalki itak normalna praksa).

Na netu sem tudi prebral, da je možno te bate zmontirati v mojo mašino, ampak na to temo nisem našel veliko informacij.

Zanima me, če se zadeva da zmontirat, na kaj moram pri tem pazit itd. Verjetno moram dobiti točne podatke o hodu glavne gredi, višini serijskih batov itd...to mi je jasno. Ampak zanima me če imajo različni bati narejeno različno vpetje za na ojnice itd.

Gre pa za bmwjev M10 blok.
High on LSD
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Re: Kovani bati ?

Odgovor Napisal/-a djsly »

iKst napisal/-a:Jo,

Verjetno moram dobiti točne podatke o hodu glavne gredi, višini serijskih batov itd...to mi je jasno. Ampak zanima me če imajo različni bati narejeno različno vpetje za na ojnice itd.

Gre pa za bmwjev M10 blok.
ja ni samo fi bata važen, tudi višina,...in ja imajo ti vpetje drugače narejeno.
:)
KUBI
Hrošč tuner No.1
Prispevkov: 13
Pridružen: 25 Dec 2004, 13:04

odg

Odgovor Napisal/-a KUBI »

Sicer je že dolg od tega ampak mogoče pomagam:hrošč 1500 je mel fi83,5in lahko pobrusiš cilindre na 84.+-tolerance.Bate se da ponucat sam če je sornik fi 22mm,zaradi vpetja pa ni tolk važno ker lahko podložiš cilindre alpa odstružiš cilindre na vrhu -prej moraš vedeti kje obrača bat pa zračunati kompresijsko razmerje.
Odgovori