Tehnični pregled

Da bo vlekl!!!
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Mislim da je point moči koliko bencina zgori (kar je pogojeno tud s koliko zraka pride v mašino). Močno dvomim da pri bogati mešanci (ne zdj 9:1, ampak nekje 12,5:1) pride do manjše moči kot če bi bla mešanca 16. Zraka je še vedno enaka količina, le bencina je manj, kar posledično pomeni tud manj moči.

Js imam preveč bencina zaradi varnosti, samo če bi odvzel bencin NEBI BILO povečanja moči v nobenem primeru!
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

6.0 rich burn limit
9.0 black smoke and low power
11.5 appropriate rich best torque at WOT
12.2 safe best power at WOT
13.3 approx. lean best toque
14.6 stoichiometric AFR
15.5 lean cruise
16.5 usual best economy
18.0 carbureted lean burn limit
22+ EEC/EFI lean burn limit
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Exactly my point!
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
cheno
Mal več k dim
Prispevkov: 66
Pridružen: 18 Avg 2005, 07:57

Odgovor Napisal/-a cheno »

koliko je pa vrednost lambde pri teh razmerjih ?
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

Če je več zraka to pomeni da je več kisika --> večja moč
je pa slaba lastnost da se motor bolj greje. Ti ubistvu z bencinom hladiš motor, samo je pa manj moči.

Ne gre se samo za razmerje zrak - bencin, ampak tudi za količino bencina in zraka.

Zihr je na fergazarju šrauf za mešanico malo ga privij pa boš videl kako se motor obnaša. Pazi pa na to da ne boš obračal več kot četrt obrata naenkrat....tko nekak: obrneš za četrt, počakaš 5-10s pa vidš. Motor more bit segret. Če se obrati povišajo znižaš štantgas....tko k je croma napisu.

Je pa fora v tem da fergazar ne morš štelat samo z šraufki ampak je tud odvisno od membrane v fergiju. Pr teb je najbrž treba samo naštelat fergazar ker je že vse narjen za tvojo mašinco O:)
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Lej če je več zraka, pol pomen da morš met večjo prostornino. Mislm da je point pogovora da če maš 1 liter placa, da je najbol če daš mogoče mal več bencina kot le v razmerju 14.7 , ker tisto malo zraka ki ga tukej pridobiš itak ne morš izkoristit, ker če je mešanca revnejša bo ves bencin zgorel še predn bo tudi zrak.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

pr starejših kanglah kot je moja in od sly-a morš vzet v zakup to da niti membrane niti nastavitve niso več tovarniško iste, men se velikokrat razštela fergazer ker sem že miljonkrat nastavljal...enostavno materiali so že stari in ne držijo več kot novi...
Odgovori