Tehnični pregled

Da bo vlekl!!!
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Tehnični pregled

Odgovor Napisal/-a djsly »

Evo lihkar prišel s tehničnega pregleda. kratko poročilo:
zavore-
1. os leva [N] = 1830; desna [N] =1770; Skupaj [N] = 3600; Razlika [N] = 3
2. os leva [N] = 1260; desna [N] =1200; Skupaj [N] = 2460; Razlika [N] = 5

Parkirna zavora: leva [N] = 1680; desna [N] =1710; Skupaj [N] = 3390; Razlika [N] =2

Učinek delovne zavore: 55% (je to uredu?? nekam majhna cifra se mi zdi)
Učinek parkirne zavore: 31%(je to uredu??)

Sedaj pa najbolj zaskrbljujoč podatek:
CO [%] = 5,43 ! ! (Vrednost, s katero te spustijo čez je 3!!)

Torej vrgli so me samo zaradi plinov. Vse ostalo je rekel mojster da je ok.

Tale CO se da zmanjšati z nastavitvijo vplinjača?

Kaj pomeni visok CO? Avtomatična večja poraba bencina?
:)
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

na fergazerju zapri zrak...avto nebo šel nikamor...co2 bo pa tud posledično manjši :-°

tak jst ponavadi cliota čez pline spravim.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

A ni fora COja da nastane pri nepopolnem zgorevanju, CO2 je neki druzga... Mogoče je mešanca v pizdi?
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
smile4me
Pawa user
Prispevkov: 120
Pridružen: 02 Apr 2006, 19:11
Kraj: fetish machen

Odgovor Napisal/-a smile4me »

bombo kisika pa čez frgazer spust bo najbol čist
Elektrika je edina kurba k zna res nazaj udart ce jo preveč slataš!
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Kisik je vnetljiva snov, zato mamo pa N2O :D:
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

konkretno ga stiraj. Sem mel na jugotu emisije 9.xx po drag race-u v sg pa je slo skoz, blo nekaj malega pod 3 :D
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Sej tehnični kot tak ni problem mi narest. veze.press. ampak bi rad vedo kaj pomeni povišan CO. Pugi pravi da zaradi nepopolnega izgorevanja.
Slišal sem da nekateri pred tehničnim omejijo zrak na fergazerju, samo avto potem slabše gre, pa sploh to ni dolgotrajna rešitev.

Je ob višjem CO-ju s tem tudi višja poraba bencina?
:)
red_mamba
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 16 Okt 2004, 10:11

Odgovor Napisal/-a red_mamba »

tko kt ti je pugi reku, nepopolno zgorevanje.
prebogata mešanica je, in ne more ves bencin zgoret zato maš pa povišan CO.
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Tako je.

Povečan CO pomeni da je v mešanici preveč goriva. Če je mašina na frgazer, se to enostavno naštela z enim vijakom, kar bi ti lahko naredil tut tam na tehničnem, če že meri CO in ostalo sranje.

Kar se tiče moči je pa tako, da z presežkom goriva v mešanici dobiš par konjev, ampak moraš pazit da ni preveč. Teorija je taka, da ob popolnem razmerju (stehiometrijskem) mešanica zgori do konca, ampak je fora v tem, da vse skupaj izgoreva še takrat, ko so že odprti izpušni ventili. Če hočeš več moči, moraš poskrbet da se vse izgorevanje zgodi preden se odpre izpuh. Glede na to da je količina zraka v cilindru konstanta, moraš poskrbet da ves ta zrak zgori preden se odpre izpuh. Edini način da dosežeš to, je ta da daš presežek goriva, ker se v tem primeru porabi ves zrak že v cilindru. Stehiometrijsko razmerje je v tem primeru 1,1.

Upam da je razumljivo.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Če maš 14.7 delov zraka in 1 bencin zgori vse.

Ti morš met manj (11:1 recimo) da ti tko kaže. Avti ko pospešujejo majo okol 12.5-13:1 (tanovi ajnšpircarji), v štantgasu pa je mešanca precej revna (15+). Če je mešanca revna se porabi vse, temperatura celindra pa je višja kot če not ostane bencin, ki zadevo hladi.

Torej - za tehničnega naštimej mal bol redko mešanco.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

hja, sam če bom dal več zraka (na fergazrju en šrauf) bo pol tud štantgas večji? Al kako?
:)
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

obrati so pa še en šraufek aka štantgas...vsaj tak mam na svojem renFaultu :D:
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Pugi napisal/-a:Če maš 14.7 delov zraka in 1 bencin zgori vse.

Ti morš met manj (11:1 recimo) da ti tko kaže. Avti ko pospešujejo majo okol 12.5-13:1 (tanovi ajnšpircarji), v štantgasu pa je mešanca precej revna (15+). Če je mešanca revna se porabi vse, temperatura celindra pa je višja kot če not ostane bencin, ki zadevo hladi.

Torej - za tehničnega naštimej mal bol redko mešanco.
Jst sm z 1,1 mislil na vrednost Lambda sonde, da ne bo pomote.

Tvoje številke so pa deleži mase. Se pravi na 14,7g zraka bi se moral porabiti 1g bencina.


V vsakem primeru je najbolje za motor in denarnico, da je fergazer naštiman na pravo stehiometrijsko razmerje.
-Če je premalo bencina, se motor bolj greje in gubi moč, ter proizvaja NOx.
-Če je preveč bencina, ma sicer nekoliko več moči, ampak tudi povečano porabo in emisije CO.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

JohnyR napisal/-a:
-Če je premalo bencina, se motor bolj greje in gubi moč, ter proizvaja NOx.
-Če je preveč bencina, ma sicer nekoliko več moči, ampak tudi povečano porabo in emisije CO.
Zakaj potem tunerji odvzemajo bencin in dajo več zraka da dobijo na moči?
V mojem primeru zgleda da je preveč bencina. Ampak avto ne gre nikamor, oz. bi moral iti bolje kot gre.


Ja nč, bom se čez vikend probu mal poigrat s frgazerjem. Če bo sploh kej suhega vremena #-o
:)
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

djsly napisal/-a: Zakaj potem tunerji odvzemajo bencin in dajo več zraka da dobijo na moči?
V katerem primeru to ti misliš, ker jaz poznam obratno teorijo... Vsaj pri turbo/sc/NOS avtih mi kar konkretno rabimo bencin, ne samo 14.7, ampak od 10.5 naprej... Js bi mel najraj 12 pri pospeševanju... Za naravo skrbim pa že s tem, k nism cigan, mislim da mi nekaj COja ne bo zamerla.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

konkretno ga rabiš da ti bate ne stopi. Če pa daš manj benza dobiš več moči. S tem pa seveda temperatura večja, posledično topi bate...
:)
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

djsly napisal/-a:konkretno ga rabiš da ti bate ne stopi. Če pa daš manj benza dobiš več moči. S tem pa seveda temperatura večja, posledično topi bate...
Zakaj bi blo več moči. Moč nastane z izgorevanjem bencina, ki ima določeno kalorično vrednost ane. Ne vem zakaj bi z revno mešanco kej pridobil. A se ti da mal razložit, k mi ni jasn. tnx.

Moč začne padat šele ko res zalivaš kolikor je meni znano.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

@djsly Na začetku teme ti ni blo jasn kaj je frgazer, zdej nas pa že krivoverja učiš #-o
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Ne vem zakaj ampak dva primera iz prakse.

croma ima čip katerega je pogledal in v visokih obratih ima zelo malo bencina avto, zato tudi veliko moči.

drugi T avto ki so ga čipali je dosegal večjo moč, če je blo več zraka, s tem temperatura izp. plinov večja. Če so dodali bencin je moč padala, izp. plini pa so bili hladnejši.
:)
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

potrjujem izjavo...tak je senica reku...
Odgovori