Še uporabno kompresisko razmerje za N/A motor

Da bo vlekl!!!
Odgovori
TITan
predbog
Prispevkov: 59
Pridružen: 12 Okt 2004, 20:54
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Še uporabno kompresisko razmerje za N/A motor

Odgovor Napisal/-a TITan »

Počasi bom začel s sestavlanjem enega N/A motorja za vsakodnevno rabo (g60 za ob vikendih).
Mam že ogledan 2.0 blok, 1.8 glava (se bom šel domače portanje), večja loputa na sesalnem kolektorju/povečana lukna v sesalnem kolektorju, lajšan vztrajnik, višana kompresija....

Problem nastane pri kompresiji. Kakšno kompresisko razmerje se splača imet še na NA motorju, ki bo laufal na petrolov 98 oktanski bencin?
Original pride na okoli 10.5:1. Kaj je nek še priporočliv maksimum? Avto bo imel "knock sensor" za spreminjanje timinga če prihaja do predčasne detonacije.

L.P. Tit
Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

11:1 ce nimas sodobne elektronike, ki bo skrbela za motor.
To zgornje seveda na 100 oktanski OMV benz.
TITan
predbog
Prispevkov: 59
Pridružen: 12 Okt 2004, 20:54
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TITan »

Pol se raj ne igram s nižanjem glave, samo ravnanjem?
Slika
sašo
Pejnourt
Prispevkov: 10
Pridružen: 25 Okt 2006, 07:55
Kraj: Brežice

Odgovor Napisal/-a sašo »

TITan napisal/-a:Pol se raj ne igram s nižanjem glave, samo ravnanjem?
Kolk je original dihtunga? 12mm?Če maš koga,da kvalitetno dela ti jo lahk za 10-15% komot tanjša(včasih je bil zakon v Zgrebu -Rogina)za Daihatcu smo dost tam vozli delat
Odgovori