Suhi karter oz. dry sump in par vprasanj.

Da bo vlekl!!!
alanq4
Racing freak
Prispevkov: 699
Pridružen: 06 Feb 2006, 11:03

Suhi karter oz. dry sump in par vprasanj.

Odgovor Napisal/-a alanq4 »

Naj moderator to temo prestavi v pravi podforum, sam nisem 100% kam pase.

Torej, zacel bi s projektom suhega karterja, vecina stvari mi je jasna, sem videl parkrat u zivo kako in kaj, prebral dosti tem na netu ampak bi prosil za kako pametno besedo in koristno informacijo.

Torej to bi naredil na moji 33-ki ki je zadnje case bolj ribezen kot avto :D

Oljne pumpe morajo biti dve kot sem zasledil, oz. je sesalna in tlacna pumpa zdruzena na eni osi in poganjana z eno jermenico.

Zanima me pa najbolj tole:
Kje bi jaz lahko kupil oljno pumpo za ta projekt? Po moznosti pri nas u Sloveniji.
So kake slike, kako je izvedeno pobiranje olja iz karterja?

Ce se koga kaj zanima lahko vprasa, upam da se razvije ena konkretna debata, ker iskanje po forumu mi ni pomagalo oz. nisem nasel vseh odgovorov.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Za suhi sistem mazanja je osnova oljna pumpa. Cena od 1000EUR dalje, odvisno koliko stopenj mazanja, sesanja ima.
Potem rezervoar za olje, in predelan karter, da se olje odsesa direkt v rezevoar in naprej v pumpo. Nosilec in pogon oljne pumpe, cevi za olje.
Ze narejeni kompleti za razne avtomobile stanejo okoli 2000 EUR.

Ce kdo kaj rabi lahko dobi pri meni :D (vprasanje je bilo, ce se dobi pri nas)
Uporabniški avatar
GorazdO
Pawa user
Prispevkov: 157
Pridružen: 03 Jul 2005, 01:00
Kraj: Ljubljana-Šiška

Odgovor Napisal/-a GorazdO »

Verjetno debilno vprašanje - v čem je prednost teh "suhih karterjev"; al pa vsaj angleški izraz, da pogooglam...
Ej22->EJ251
alanq4
Racing freak
Prispevkov: 699
Pridružen: 06 Feb 2006, 11:03

Odgovor Napisal/-a alanq4 »

Anglesko je dry sump.

prednosti:
-Motor lahko postavis nizje ker ni treba globoke posode za olje
-Ker je olje posebaj v rezervoarju lahko povecas kolicino in s tem bolje hladis olje
-Nikoli ne ostanes brez olja pri sunkovitih gibih avtomobila

To je samo nekaj prednosti, edini minus pa je nazalost cena ](*,)

@ charger

Zakaj pa stane pumpa 1000 eurov, kaj je tako posebnega na njej?
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Nimam pojma zakaj stane toliko? Vprasaj proizvajalce teh pump.

Glede na to, da se to uporablja samo za dirkalne avtomobile in da je vse okoli dirkalnih avtomobilov zelo drago, je tudi cena pumpe na tem nivoju.
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

Prednost je tud, da lahko z avtom delas lupinge in podobno :D, pa ti olja ne zmanka tako hitro.
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

Dele imaš tudi v Nemčiji poglej na www.isa-racing.de ali pa www.timms-autoteile.de vsekakor pa nebo poceni. Dvomim pa da boš rešil problem tega motorja. Raje kupi novo OEM pumpo povečaj karter(količino olja), malo našpanaj bypas ventil za malo večji tlak in upaj da bo dlje držalo.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
Uporabniški avatar
Bug Customs
Mal več k dim
Prispevkov: 70
Pridružen: 13 Avg 2006, 16:19

Odgovor Napisal/-a Bug Customs »

oglasi se pri nas konc naslednga tedna pa bova dala 911-ko na dvigal pa boš pogledu če lohk kej skopiraš, k vem da rad vse sam zmajstoriš, pa kake skice ti bom zrihtu
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

no,mene pa zanima princip sesanja al kar že olja...a mora biti posoda z oljem nižje kot karter,da se izteka olje dol,al je ravno zaradi tega potreba tisto drago pumpo,da olje iz karterja sesa v posodo? :-k
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Posoda je lahko kjerkoli.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

torej tista draga pumpa vleče olje iz karterja v posodo,da je karter vedno ?suh?,potem pa navadna oljna pumpa vleče olje pač iz posode v sistem? :-k
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Vse dela ena pumpa, ki ima vec stopenj. Serijske ni vec v motorju.
red_mamba
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 16 Okt 2004, 10:11

Odgovor Napisal/-a red_mamba »

Charger napisal/-a:Vse dela ena pumpa, ki ima vec stopenj. Serijske ni vec v motorju.
Misliš več pump žene 1 elektromotor in so potem serijsko vezane, ena med karterjem in rezervoarjem, druga pa iz rezervoarja v motor?
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Žejni svežih informacij?
Adijo Slovenija
Gostovanje strani
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

Na eni osi je več pump žene pa jo preko zobatega jermena glavna gred. V bistvu zgleda pumpa kot ena ampak jih je več v enem ohišju in ima več priključkov. Saj na tistih linkih ki sem jih dal so takšne črpalke. V nemščini se reče temu Trockensumfpumpe sistemu pa Trockensumfanlage ali suhi karter :D
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

Kaj 911 ima suhi karter 8-[ ?
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

@alan - ideja je čist ql ampak a misliš da nebi rešil problema že z malce večjim karterjem ter hladilnikom za olje? stvar je velik bl simpl kukr pa suhi karter :-k jst imam namreč tudi kr mal premal olja v motorju (3.7l z oljnim filtrom vred) in je to kr dost šibka točka motorja ki pa jo nameravam skenslat ravno na kkšn tak način, samo se bolj nagibam k kilerju za olje :)
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

sketus napisal/-a:Kaj 911 ima suhi karter 8-[ ?
Mislim da nima.
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Jst imam tudi namen narediti suhi karter za svojo supro. (3,0 turbo in samo 4,5 litrov olja)

Moja ideja je bila, da naredim novi karter, nekje dobim električno pumpo sposobno prečrpat vroče olje v posodo, za tlačno pumpo pa uporabim kar originalno, s to razliko, da ji peljem olje direktno iz posode za olje.

Edino kar mi je neznanka, je el. pumpa za odvajanje olja iz karterja. Če ima kdo kakšno idejo nej napiše.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Preden bo se vec zaribanih motorjev. Ne izumljajte kar se nihce ni izumil.

Ce ni denarja za pravilno predelavo , pustite original sistem mazanja.

Ce pa kdo namereva vztrajat v tem stilu, mu priporocam ta forum
http://www.afrotechmods.com/


Namen ZUP foruma je, da se obdrzi nek tehnicni nivo.
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Charger napisal/-a:Preden bo se vec zaribanih motorjev. Ne izumljajte kar se nihce ni izumil.

Ce ni denarja za pravilno predelavo , pustite original sistem mazanja.

Ce pa kdo namereva vztrajat v tem stilu, mu priporocam ta forum
http://www.afrotechmods.com/


Namen ZUP foruma je, da se obdrzi nek tehnicni nivo.
Take poste, lahko zadržiš za sebe.

Prvo počakaj, da vidiš kaj bo ratalo pol pa pljuvaj. Ni smisel foruma, da na vsako vprašanje odgovoriš naroči iz USA za 2000$ + poštnina pa bo. Ideje so dobre, je pa tvoj problem če nimaš predstave o zamišljenih predelavah.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
Odgovori