Se splača spolirat ventile?

Da bo vlekl!!!

Se splača spolirat ventile?

OdgovorNapisal/-a kovcek » 11 okt 2007, 09:58

Spoliral bi si jih sam...tako, da me ne stane nič...bo pa kakšna koristi od tega? Motor je namreč razmetan...glava tudi...jaz pa imam preveč časa =P~
Uporabniški avatar
kovcek
Pawa user
 
Prispevkov: 139
Pridružen: 09 maj 2006, 08:58
Kraj: Murska Sobota

OdgovorNapisal/-a Charger » 11 okt 2007, 10:20

Ce so umazani od saj, gotovo.
Charger
ProTuning
 
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 okt 2004, 22:49

OdgovorNapisal/-a kovcek » 11 okt 2007, 10:53

Eno je sčistiti, drugo pa spolirati O:)
Uporabniški avatar
kovcek
Pawa user
 
Prispevkov: 139
Pridružen: 09 maj 2006, 08:58
Kraj: Murska Sobota

OdgovorNapisal/-a drmo » 11 okt 2007, 10:57

Pomoje je tolk mal razlike da ne boš opazil. Mogoče edino da se bodo saje manj prijemale na ventil (no, vsaj na začetku). Če ti je dolgčas pol kr začni :D
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
 
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

OdgovorNapisal/-a kovcek » 30 okt 2007, 13:59

Rečeno storjeno :-°

Slika
Slika
Uporabniški avatar
kovcek
Pawa user
 
Prispevkov: 139
Pridružen: 09 maj 2006, 08:58
Kraj: Murska Sobota

OdgovorNapisal/-a majkl » 30 okt 2007, 14:02

Tak se svetijo da jih je škoda v motor dat.... Rajše si jih na polico zloži! :D
Uporabniški avatar
majkl
Pejnourt
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 03 okt 2007, 13:42
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a mloncar » 30 okt 2007, 14:07

S čem si jih pa spucal?
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Uporabniški avatar
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
 
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 mar 2005, 14:48
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Maxss » 27 mar 2008, 10:15

kovcek je napisal/-a:Rečeno storjeno :-°

Slika
Slika
... lepo delo ... upam, da si jih predhodno označil v katero vodilo keri paše :) ...
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Uporabniški avatar
Maxss
Mal več k dim
 
Prispevkov: 83
Pridružen: 12 feb 2008, 18:37
Kraj: Ankaran

OdgovorNapisal/-a Symon » 27 mar 2008, 20:44

Lahko vprašam kako si se lotil zadeve (ok vem da je stara tema samo pač sem se spomnil ker sem firbec po naravi :D ).
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo. :)
Uporabniški avatar
Symon
Pawa user
 
Prispevkov: 268
Pridružen: 16 apr 2007, 21:43

OdgovorNapisal/-a TITan » 01 apr 2008, 01:16

Jaz sem jih upel v stružnico na max obrate, potem pa prvo z ~120 šmirgelnom (za znebit se saj), potem ~240 (za malo zgladit kar je 120 mogoče zjebal), 1000 (+malo sline...mislim wd40) + polirpasta (važn da se sveti).

Slika

Slika
Slika
Uporabniški avatar
TITan
predbog
 
Prispevkov: 59
Pridružen: 12 okt 2004, 20:54
Kraj: Ljubljana


Vrni se na Motor in Motorni Deli

cron