novi bati

Da bo vlekl!!!

novi bati

OdgovorNapisal/-a papi » 22 nov 2007, 21:54

Pozravljeni, malo sem zbiral info in zvedu da samo batni obročki za
koj motorček 2.6 r6 stanejo 300 euro. za 400 pa dobim nove bate, ker pač nebi vzel original...
ta moj motor pa ni pogosto v kakih temah in je sploh zelo malo omenjen.
zanima pa me kje bi dobu mere original batov, premer je 88,8mm
drugo pa mi je neznano (rabim še fi osi od bata in razdaljo od osi do vrha bata)

Hvala za vsakršno pomoč...
papi
Pawa user
 
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

OdgovorNapisal/-a Eddy » 22 nov 2007, 22:23

a to delaš generalko iz gušta,al si jo primoran delat? ker imam en 2,0 8V motor iz kadetta E GSI za prodat,oziroma cel avto je naprodaj... baje so bile dve verzije: 115 in 130KM,moj naj bi imel že ta močnejši motor notri...

če te zanima povej,cena za cel avto je 300€,samo za motor pa 150€ O:)
Slika
Uporabniški avatar
Eddy
P.I.M.P.
 
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

OdgovorNapisal/-a Charger » 22 nov 2007, 22:25

Vzames bat iz motorja in izmeris. Razen, ce se s tem avtom vozis vsak dan in to ne gre.
Charger
ProTuning
 
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 okt 2004, 22:49

OdgovorNapisal/-a papi » 22 nov 2007, 23:50

avto je cel predelan za r6 (šest linijskih) tako da nazaj na
štiricilindraka ne grem.

mogoče pa bi blo bolše ta motor not zmetat kod
je pa 3.0 24v od omege dobit :)
papi
Pawa user
 
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

OdgovorNapisal/-a Eddy » 23 nov 2007, 23:17

?? ne razumem zadnjega stavka...

si mislil na svojega cejeka,ali mojega? v mojega gre namreč 2,0 16V...štirak bo čisto dovolj za vse moje potrebe...opel nezna šestaka narest da dela dolgo :D
Slika
Uporabniški avatar
Eddy
P.I.M.P.
 
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

OdgovorNapisal/-a papi » 25 nov 2007, 23:14

kaj?

zdej stvar je tako.
en kup folka me prepričuje da ne dam notr 2.6 ker je premalo konjev in je res težek ko hudič!
sem pa preštudiral da če dam zdej not r4 motor imam zaradi predelane karoserije cel motor za prednjo osjo, kar pa je zelo dobro!

tako da še študiram v kaj se bom spustil!
a pol tisti 3.0 24v od omege ni kul, baje glave pokajo al kaj?
papi
Pawa user
 
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

OdgovorNapisal/-a Charger » 25 nov 2007, 23:27

3.0 V6 vzemi, bo vsaj kaj navora.
Charger
ProTuning
 
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 okt 2004, 22:49

OdgovorNapisal/-a papi » 26 nov 2007, 13:41

v6 ga ni kam dat

najverjetneje bomo šli na varjanto r4 2.0 16v (110kw) ali 2.0 T od calibre
bomo še vidli.
papi
Pawa user
 
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

OdgovorNapisal/-a corsa_A » 26 nov 2007, 19:35

papi je napisal/-a:v6 ga ni kam dat

najverjetneje bomo šli na varjanto r4 2.0 16v (110kw) ali 2.0 T od calibre
bomo še vidli.


Raje 110kw ker drugače boš menjalnike menjaval tedensko ](*,) Edino če se boš samo šminkiral potem bo šlo kar dolgo. :-°
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
corsa_A
IQ>150
 
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 dec 2005, 22:30
Kraj: MS

OdgovorNapisal/-a papi » 26 nov 2007, 19:41

ja nevem če je tako, k ta moj menjalnik r25 od 2.6 je tudi na 3.0 motorjih z 205 konji....

c20let in 20xej pa naj bi pasala na ta menjalnik.
a veš ti za kako mašinco. kako pa je z vzdrževanjem turbo motorja.
sej maš ti not neko zverino, ane?
papi
Pawa user
 
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

OdgovorNapisal/-a corsa_A » 27 nov 2007, 10:51

Če nimaš denarja turbo ni zate, če že nekaj let ne voziš RWD turbo ni zate. Hitro si na 300km to pa skupaj z 900kg in zadnjim pogonom ni samo tak obvladat! Priporočam raje c20xe še ta ti boverjetno nekaj časa močan, potem pa ko se navadiš preklop na turbo. Samo bo turbo varianta stala vsaj 5x več kot xe pa še možnost okvare je velika. Turbo motorji se prodajajo po 2k€ in več. Trenutno nevem za nobenega imam sam enega, eden pa še čaka da ga enemu vgradim sta pa oba z cosi glavo :D

R25 menjalnik bi v kadetu, ker je lahek moral držati nekaj časa, predpostavljam da turbo nebi imel samo 204 konje ima pa turbo že serijsko 280Nm navora, če ga pa čipneš pa preko 400Nm. Če bo noter xe pa menjalnik nebo imel problemov.Aja na homologacijo lahko takoj pozabiš.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
corsa_A
IQ>150
 
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 dec 2005, 22:30
Kraj: MS


Vrni se na Motor in Motorni Deli

cron