alu blok

Da bo vlekl!!!
papi
Pawa user
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 Nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

alu blok

Odgovor Napisal/-a papi »

ja, kdor ne ve česa sem se lotil....
delam enga kadettc-ja in sem neodločen med 2.0 16v 150KM in
3.0 24V R6 205KM. problem pa je teža ker se bojim da bi bila pol lega na cesti z 3.0 motorjem pod vprašajem....

zato me zanima če se je že kdo spravu delat alu blok in kolko to stane.
ne rečt da je nemogoče ker to delajo angleži za Avstine Healyje.
Uporabniški avatar
PiLLLe
Ročna freak
Prispevkov: 387
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:09
Kraj: lublana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PiLLLe »

Nic ni nemogoce, a je vendar vse pod uprasajem financ.

Ti ce hoces blok iz aluminija, vedi da se zadeva zacne z kocko aluminija, ki je dokaj tezka kar z drugimi besedami pomeni draga ko hudic. Potem tu pristejemo obdelovalne ure CNC stroja, poleg tega je treba naresti program in plus tega pitaj boga kdo bi se tega lotil, ker dela je prece. In povrh vsega je treba izracunat tolerance in puse napresat v blok.
Drugi postopek bi bil litje, a je tudi ta dolgotrajen in drag :)

Po moji laicni oceni gledas na strosek do cca 10k€ 8-[
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style :P :DSlika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Kot ze receno se da. Ni problema. Daj 10-20K EUR na mizo in bomo kaj naredili.

http://www.youtube.com/watch?v=QsmiIeAkE-o
papi
Pawa user
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 Nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

Odgovor Napisal/-a papi »

ta filemček mi je že znan...

obstaja pa še en postopek ne toliko profi sam baje prav tako uspešen...
gre se za varjento da maš doma dva bloka iz gize. enega narežeš na rezine
in te rezine narediš iste iz aluminija nato to zavariš in na zbrusiš stvar na končne mere, zato pa maš ta drugi blok da pobereš z njega vse mere....

mnenja?
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Naredi in porocaj.
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

da se vse, ampak ne sanjaj... ](*,)
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

Preden boš ti tak blok naredil, bo že nafte zmankalo..... ](*,)
papi
Pawa user
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 Nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

Odgovor Napisal/-a papi »

ja, potem bo treba naredit zaloge za tiste čase :)))))))
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

Zaka pa ne nardis 2.0 turbo mas dost zadev od calibre al pa tud upgrade se da dobit.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
speedy_gonzales
Pawa user
Prispevkov: 341
Pridružen: 04 Feb 2007, 23:42
Kraj: kamnik

Odgovor Napisal/-a speedy_gonzales »

najbl ekonomično smiselna varjanta, je tko kokr si reku da bi zavaru skup pa pol na cncju dokončno obdelu, sam bi bla stvar vseen draga, ker pomojm doma v garaži stvari nebi mogu tok točno zvarit, da bi cnc sam se mal pobrusu pa bi blo narejen
2 fast 2 live, 2 young 2 die
papi
Pawa user
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 Nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

Odgovor Napisal/-a papi »

@urosr@ ja sej sm mislu it v 2.0 T sam je malo problem za dobit en kul motor, pa še eni na opel forumu so me strašli da je to prehudo za
obvladovat, glede na to da ima kadettc zadnji pogon...
Uporabniški avatar
PiLLLe
Ročna freak
Prispevkov: 387
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:09
Kraj: lublana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PiLLLe »

Ja doh!
Ce ti mislis met 200+km na zadnem pogonu pri tako lahkem avtu in tako kratki medosni razdalji. Kaj mislis kako bos speljal? Nebos donute bos risu ker bos imel rit hitrejso od rok.
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style :P :DSlika
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

Neboš vedu če ne boš probu, sam BIG T is the way \:D/
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

Odvisno kakšen voznik si. Če se rad naravnost pelješ boš naredil turbo varianto in dodal močne zavore da se boš lahko pred ovinki skoraj ustavil in lepo speljal čez.

C-kadett ne potrebuje veliko moči da je zabaven in hiter avto. Kot je pille omenil je avto lahek in z dokaj kratko medosno razdaljo. Tam od 150-200KM max bo dovolj za hudo hiter avto čez ovinke in velik nasmeh na obrazu.

Jaz grem na 2,0 16V varjanto. Je kar zahteven swap če hočeš vse narediti tako kot je treba,ampak se bo splačalo! 3,0 R6 je nepotreben in pretežek motor. Mogoče bi delovalo v sodelovanju z posamičnim vpetjem zadaj(da narediš multi-link premo od omege A) in konkretnim premikom motorja v kabino(tako da imaš 1.cilinder direktno nad premo).

Tvoj avto bo itak nekaj extra kar se teže tiče in razporeda,z tisto vgradno kletko si mu porušil ravnovesje teže spredaj-zadaj in sedaj lahko praktično delaš kar hočeš :D
Slika
papi
Pawa user
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 Nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

Odgovor Napisal/-a papi »

ja,že ki smo v debati.

kaj se vam zdi cena 300 euro za 2.0 16V od calibre, kao 100.000 prevoženih.
Kje na motorju pa se naj bi najbolj vidlo če so km okvirno realni.
Ma meni mi je na 2.6 mašini en kolega meru z urco obrabljenost cilindrov,
je se kaka varjanta?
Uporabniški avatar
PiLLLe
Ročna freak
Prispevkov: 387
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:09
Kraj: lublana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PiLLLe »

Zaprtga motorja ni sans prevert, razn tako da mu izmeris kompresijo. Ta ti bo povedala koliko zdrav je motor. Potem so tu se lezaji ipd :)
Vsi motorji so rizik za kupit, razn ce se pozna zgodovina avta :D
Btw tudi ce dalj casa lezi se pozna, ker ole z casom naje lezaje ipd :)
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style :P :DSlika
papi
Pawa user
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 Nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

Odgovor Napisal/-a papi »

stvar počiva leto in pou. po moje ni tako hudo no....
bo pa šou ziher sosed z mano pa kompresijo preveru, ja, ja...
papi
Pawa user
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 Nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

Odgovor Napisal/-a papi »

@ eddy @ glede moje kletke pa mislim da je bolj v korist kot škodo...
Bolj trda karoserija, boljše odporna na torzijeske sile, pa glede teže jo doda bolj zadi kod spredi, to pa je kul....
Uporabniški avatar
PiLLLe
Ročna freak
Prispevkov: 387
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:09
Kraj: lublana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PiLLLe »

Let pa pou je tut lahk kriza ce je motor stal zunaj kje ni bil pokrit itd :)

Idealno skladiscenje rabljenih motorjev zgleda tako da naj bi se v vsak cilinder vlilo olje in tako preprecilo nabiranje kondenza kar z drugimi besedami pomeni zaribanje bata. Hladilni sistem nekateri priporocajo da se temeljito scisti, nekateri pa da se vlije antifriz kakor komu pase ocitno :)

Btw meritev kompresije nebo natancna ce motorja neboste zavrteli preko starterja :) Ce ga boste na roke vrteli bo po vsej vrjetnosti kak bar nizja :)
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style :P :DSlika
TITan
predbog
Prispevkov: 59
Pridružen: 12 Okt 2004, 20:54
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TITan »

Pri letu in pol so lahko da vsa tesnila popustila in boš tak al tak rabu razdret vse, pol je pa najbolš prov narest skup in vse ležaje, obročke, semeringe... zamenjat pač.
Slika
Odgovori