kam z zavornim vakumom?

Da bo vlekl!!!
Odgovori
papi
Pawa user
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 Nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

kam z zavornim vakumom?

Odgovor Napisal/-a papi »

stvar je sledeča.
na mojem motorju je vakum za zavore speljan na sesalni kolektor.
sam pa sm resno razmišljal o predelavi sesalnega kolektorja na
varjanto 4ih loput s trobenticami...

kam se v takih primerih spelje cevko od varuma za zavore?
a mogoče na pokrov glave motorja, ki ima tudi nek vakum?

če ima kdo iskušnje al če pozna zadeve bi bil vesel kakega komentarja,
hvala

lp
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

Enako kot je sedaj, na sesalni kolektor.
papi
Pawa user
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 Nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

Odgovor Napisal/-a papi »

ja, se nismo razumeli.
jst DEJANSKO kolektorja kot celoto ne bom imel.
bojo samo tri ločene kao cevi in v vsaki loputa in injektor.
kaj pol dam to cev kar samo na eno cev?
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Vse stiri posamezne lopute zdruzis prek cevi in T komadov nato pa na vakuum na servo ojacevalniku.
papi
Pawa user
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 Nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

Odgovor Napisal/-a papi »

hvala charger, sem razmišljal že o tem
sam sm rabu eno tako potrdilo...

veliko krat sm vidu to cev original priklopljeno na nek vakum na porovu
ventilov, ve kdo kaj več. tudi na motorju 2.6 r6 k ga mam doma je to
tako narejeno....
Uporabniški avatar
Mitja
BMW fahrer
Prispevkov: 152
Pridružen: 21 Nov 2004, 15:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Mitja »

M3 ima narejeno tako da izgleda kot vod goriva za injektorje. Vakuum dobiš med loputami in motorjem.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
papi
Pawa user
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 Nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

Odgovor Napisal/-a papi »

ja, ja super zadeva. a imaš kako sliko.
kak fi pa naj bi ble te cevke, kako pa se združijo?
kaj po sistemu 4 2 1?
PozerQ
Pawa user
Prispevkov: 128
Pridružen: 24 Apr 2005, 18:16
Kraj: Borovnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PozerQ »

bi jest še klele prislonu lonček :D

če greš iz N/A motorja na turbo, ostaneš brez tega vakuma, kako se pa potem reši problem?

neki sm slišu da obstajao električne vakum pumpe za to (VAG)

a kdo mogoče kej več ve?
"An Audi without Quattro is like non-alcoholic beer"

Slika
Uporabniški avatar
Mitja
BMW fahrer
Prispevkov: 152
Pridružen: 21 Nov 2004, 15:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Mitja »

Spet širim neresnico ker mi je en narobe povedal ](*,)
Sem šel gledat v katalog za sliko in sem ugotovil da je tisti vod dovod zraka iz ventila za prosti tek.

Za vakuum ni neke jasne slike da bi ti dal link. Drugače ti je pa v osnovi povedal Charger, potem boš pa že videl kako ko boš imel lopute pred sabo.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

PozerQ napisal/-a:bi jest še klele prislonu lonček :D

če greš iz N/A motorja na turbo, ostaneš brez tega vakuma, kako se pa potem reši problem?

neki sm slišu da obstajao električne vakum pumpe za to (VAG)

a kdo mogoče kej več ve?
zakaj si brez vakuma?, ko spustis gas -zapres loputo se ustvari v sesalnem delu za loputo vakum, edino kar je potrebno je to da das umes ventil da pritisk ne uhaja v servo ojacevalnik.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Odgovori