lajšanje vstrajnika

Da bo vlekl!!!
papi
Pawa user
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 Nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

lajšanje vstrajnika

Odgovor Napisal/-a papi »

a kdo kej več ve o tej zadevi?
a se sploh splača, kaj se pridobi in kaj zgubi?
pa kje se pobira materjal in kolko?
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Se pozna, precej. Ce rabis nesem mojstru, ki se s tem ukvarja.
Ce ne ves kako in kaj pusti to nekomu, ki se spozna na zadevo.
Tudi pri nas so se nasli "umetniki" katerim se je vztrajnik odlomil z glavne gredi zaradi napacne obdelave. Se sreca. Ce bi eksplodiral v visjih vrtljajih bi lahko se koga resno poskodovalo.
Uporabniški avatar
integrale
Mal več k dim
Prispevkov: 86
Pridružen: 12 Feb 2007, 16:45
Kraj: Lj.

Odgovor Napisal/-a integrale »

charger:kok je okvirna cena za lajšanje ustrajnika?
The ideal race car, should fall to bits the moment it crosses the finish line, otherwise its
over-engineered.
Lp:T.addict
Slika
Slika
Slika
papi
Pawa user
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 Nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

Odgovor Napisal/-a papi »

dobis zadevo drugi teden, velja?
sam da ne bo nek denarni sok, kolk stane priblizno to ?
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

50 EUR je lajsanje + nato se balansiranje. Kolikor se spomnim je bilo balansiranje okoli 50 EUR. Lahko tudi 40.
papi
Pawa user
Prispevkov: 131
Pridružen: 12 Nov 2007, 00:13
Kraj: črni kal

Odgovor Napisal/-a papi »

sam kako je z navorom potem?
sm slišal že dosti različnih mnenj, da se zgubi na navoru....?
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

papi napisal/-a:sam kako je z navorom potem?
sm slišal že dosti različnih mnenj, da se zgubi na navoru....?
Zakaj že.... #-o
alanq4
Racing freak
Prispevkov: 699
Pridružen: 06 Feb 2006, 11:03

Odgovor Napisal/-a alanq4 »

Kao nej bi zaradi manjše mase vztrajnika motor prej zamorilo v klanec itd...
Nej mi en razloži koliko se bo to poznalo v en daljši hrib, nič!

Sam imam cca 1x lažji vztrajnik na alfi 33, in sem se dosti prevozil tudi po cesti, pa je bila edina opazna razlika ta da je motor bolj odziven na stopalko za gas. Malenkost se seveda pozna tudi pri pospeševanju, ker ima motor manjšo maso za premagovati pri vrtenju.

Seveda pa zbalansirana gred in vztrajnik blagodejno vplivata na ojnične in ležaje glavne gredi in tudi splošno so vitalni deli pod manjšim stresom.
butc
Mal več k dim
Prispevkov: 52
Pridružen: 18 Jul 2007, 16:43
Kraj: ljubljana

Odgovor Napisal/-a butc »

pol je to po eni strani dobro imet narejeno...da je boljse za motor...
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

Edina zadeva mogoče je ta, da obrati prej padejo, kot posledica hitrejšega vrtenja.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Edina zadeve je, da avto bolj gre.
Uporabniški avatar
Maxss
Mal več k dim
Prispevkov: 83
Pridružen: 12 Feb 2008, 18:37
Kraj: Ankaran
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Maxss »

... Vztrajnik je lahko precej lajšan gred je potrebno pazit in tudi kako jo lajšaš ti pove koliko boš zgubil navora ... gre se pri stvari najbolj zato ker več ali manj ljudje lajšajo gredi na stružnici v enem kosu in tako lahko poberejo uteži na njihovem najbolj izbočenem mestu to pomeni da se masa ki vrti naprej motor manjša če pa je gred olajšana tako da se jo podre in se obdela vsako utež posebej in na izpostavljenem delu gredi pusti večji del teže pol dosežemo da nam vztrajnost ne pade toliko ... eksplozivnost pa je zaradi manjše mase vrtečih delov neverjetna ... poglej sliko : http://www.moj-album.com/uredi/maxss/11 ... s=11210134
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Navor ne more past, ker vztrajnik ne proizvaja navora. Ce bi padel navor bi padla tudi moc avta, saj je le ta produkt obratov mootrja in navora.
Uporabniški avatar
Maxss
Mal več k dim
Prispevkov: 83
Pridružen: 12 Feb 2008, 18:37
Kraj: Ankaran
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Maxss »

Charger napisal/-a:Navor ne more past, ker vztrajnik ne proizvaja navora. Ce bi padel navor bi padla tudi moc avta, saj je le ta produkt obratov mootrja in navora.
... dobro navor se prestavi je bolj točno ... pade uporabno polje vrtljajev iz enega bolj uporabnega področja v drugo - tam kjer se poraba poveča večkrat in avto pol ne sliši nič drugega kot pedal to floor čim spustiš takoj padejo vrtljaji ...
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Do zdaj vse gredi ki prihajajo iz resnih dirkalnikov so obdelane na kvadrat, definitivno cist odrezana usesa jih ostane taka sirina kot je gred pri bloku in pa v noz zbrusena...tako da tista gred na sliki tko obdelana mi je kar mal sumljiva...
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
Maxss
Mal več k dim
Prispevkov: 83
Pridružen: 12 Feb 2008, 18:37
Kraj: Ankaran
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Maxss »

TypeKoshiR napisal/-a:Do zdaj vse gredi ki prihajajo iz resnih dirkalnikov so obdelane na kvadrat, definitivno cist odrezana usesa jih ostane taka sirina kot je gred pri bloku in pa v noz zbrusena...tako da tista gred na sliki tko obdelana mi je kar mal sumljiva...
... ta je od enega A 112 je pa ta tip lajšanja prišel iz DTM-ov :) seveda pa je odvisno predvsem od tega kar se želi doseči povem ti da meni motor ustreza z največjim navorom med 3 in 4 in z močjo na 6500 ter da se še vrti do 7000 ali malo čez imel sem en motor ki je šel na 9000 ma mi ni bil všeč ... in po 5000 km je spihal bate ...
... logika ti pove kaj se dogaja - ko vrtiš maso na robu kroga ali v centru kroga ... L.p. Max
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Maxss napisal/-a:
Charger napisal/-a:Navor ne more past, ker vztrajnik ne proizvaja navora. Ce bi padel navor bi padla tudi moc avta, saj je le ta produkt obratov mootrja in navora.
... dobro navor se prestavi je bolj točno ... pade uporabno polje vrtljajev iz enega bolj uporabnega področja v drugo - tam kjer se poraba poveča večkrat in avto pol ne sliši nič drugega kot pedal to floor čim spustiš takoj padejo vrtljaji ...
Navor se ne spremeni nic. Nula. Potem se spremeni navor tudi ce das lajza alu platisca gor (ali pa tezja).
Uporabniški avatar
Maxss
Mal več k dim
Prispevkov: 83
Pridružen: 12 Feb 2008, 18:37
Kraj: Ankaran
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Maxss »

Charger napisal/-a:
Maxss napisal/-a:
Charger napisal/-a:Navor ne more past, ker vztrajnik ne proizvaja navora. Ce bi padel navor bi padla tudi moc avta, saj je le ta produkt obratov mootrja in navora.
... dobro navor se prestavi je bolj točno ... pade uporabno polje vrtljajev iz enega bolj uporabnega področja v drugo - tam kjer se poraba poveča večkrat in avto pol ne sliši nič drugega kot pedal to floor čim spustiš takoj padejo vrtljaji ...
Navor se ne spremeni nic. Nula. Potem se spremeni navor tudi ce das lajza alu platisca gor (ali pa tezja).
.super zdaj vem ... kako se pa obnaša avto ?
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Uporabniški avatar
GorazdO
Pawa user
Prispevkov: 157
Pridružen: 03 Jul 2005, 01:00
Kraj: Ljubljana-Šiška

Odgovor Napisal/-a GorazdO »

Jest sem kupil aftermarket lažji vztrajnik - cca 2 kili lažjega (~30%)

Edina negativna razlika, ki sem jo opazil je cukanje ob počasni vožnji v koloni. Moteče, a ne toliko, da bi ga vrgu ven. :D
Problem se je skorajda izničil ob montaži lažje jermenice (0,5 kg namesto 2.5).

Zvrti se pa bistveno prej... sploh ni primerjave.
Ej22->EJ251
butc
Mal več k dim
Prispevkov: 52
Pridružen: 18 Jul 2007, 16:43
Kraj: ljubljana

Odgovor Napisal/-a butc »

a ce lajsas vztrajnik mors pol se kj glavno gred predelvt...
Odgovori