Deli za predelati Peugeot 106 - Saxo ...

Da bo vlekl!!!
Odgovori
Uporabniški avatar
Maxss
Mal več k dim
Prispevkov: 83
Pridružen: 12 Feb 2008, 18:37
Kraj: Ankaran
Kontakt:

Deli za predelati Peugeot 106 - Saxo ...

Odgovor Napisal/-a Maxss »

... Če je kdo zainteresiran za nabavo delov druge roke za predelave Peugeot 106 Rallye ali Saxo ( menjalniki podvozja motorji deli motorja zavore karoserijski deli platišča ) samo za te avtomobile !!!! ... lahko na zs pusti sporočilo ... Hodim v Italijo po te kose in tam imajo dobre cene ... imam dobre kontakte kot član njihovega foruma "Peugeot 106 Rallye" ... L.p. M.
Zadnjič spremenil Maxss, dne 18 Mar 2008, 21:38, skupaj popravljeno 1 krat.
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Pismo a menjalnik za TU5JP4 (VTS16V) obstaja gor kej? Čist tko za foro, ne se obremenjevat. Zlo redka stvar, tko da pomoje je ne bo.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
Maxss
Mal več k dim
Prispevkov: 83
Pridružen: 12 Feb 2008, 18:37
Kraj: Ankaran
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Maxss »

Pugi napisal/-a:Pismo a menjalnik za TU5JP4 (VTS16V) obstaja gor kej? Čist tko za foro, ne se obremenjevat. Zlo redka stvar, tko da pomoje je ne bo.
... kakšna pa je razlika v primerjavi z 8 v ? Dal bom povpraševanje pa ti javim če bo kaj :) L.p. M.
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Ni bistvena, ampak lih tok da mensezdi ne paše zarad zvona. Sj zobniki pa to so ql, tud od kšne xsare so ok. Sj v bistvu če kje ostane - lahko samo diff zobnika (tavelk pa tamau). Mislm da je okol 65/14 razmerje al neki takga... Sam sj če je mal drgačn razmerje tud ni panike.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
Maxss
Mal več k dim
Prispevkov: 83
Pridružen: 12 Feb 2008, 18:37
Kraj: Ankaran
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Maxss »

Pugi napisal/-a:Ni bistvena, ampak lih tok da mensezdi ne paše zarad zvona. Sj zobniki pa to so ql, tud od kšne xsare so ok. Sj v bistvu če kje ostane - lahko samo diff zobnika (tavelk pa tamau). Mislm da je okol 65/14 razmerje al neki takga... Sam sj če je mal drgačn razmerje tud ni panike.
16/65 ... 14 /60 je od AX GTi in 106 1.4 XSi ... sem že dal povpraševanje :) če se bo kdo oglasil izveš več če pa želiš menjalnik nov na pol cene ti ga lahko zrihtam iz pooblaščenega servisa moraš mi dat samo kataloško cifro kosa in ceno ... L.p. M.
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

Zvon je isti. MA menjalniki so enaki, razlika je samo v letnikih (pre '90 so imeli drugačen zvon). Nevem zakaj iščeš prav od VTS-a menjalnik, ki je dolg u tri pm.
All the following are max speeds (mph) in each gear with a 7000rpm limiter and 185/55/14 tyres.

Typical MA 4 speed (3.58FDR)
1st 40.7
2nd 70.7
3rd 113.3
4th 158.0

Typical 954/1124cc (4.29 FDR)
1st 34.0
2nd 59.1
3rd 83.8
4th 104.3
5th 139.5

Typical 1360 (3.77 FDR)
1st 33.5
2nd 62.5
3rd 95.4
4th 118.7
5th 158.8

S1 Rallye (4.54 FDR)
1st 29.6
2nd 51.8
3rd 74.3
4th 96.2
5th 118.8

1.4 XSi (4.29 FDR)
1st 31.3
2nd 54.8
3rd 78.6
4th 101.8
5th 125.7

1.6 XSi/S2 Rallye (4.06 FDR)
1st 33.0
2nd 57.9
3rd 83.0
4th 107.6
5th 132.9

Gti/VTS (3.94 FDR)
1st 34.1
2nd 59.7
3rd 85.6
4th 110.9
5th 137.0

VTR (3.77 FDR)
1st 38.7
2nd 67.3
3rd 95.4
4th 118.7
5th 158.8

The red ones are the close ratio sets, and the others are wider spaced, but the 1.1 seems to have good 1stto 2nd spacing, but poor 2nd to 3rd
MA menjalniki so bl švoh, samo jih je pa kot solate. A nimaš ti 307ko 1.6 16v? Kolkr jest vem ma ta motor že BE4 menjalnik (edini TU motor, ki ima BE menjalnik in ne MA).

Pa še to, ne morš menjat samo zobnika na palici ampak celo palico. Pa še to je treba pazt da je par, ker lahko zajebeš in daš 14/60A palica pa je samo 14/60 in ima pod drugačnim kotom zobnike....na videz zgleda isto, ko daš skupaj tudi paše...potem se pa zapelješ in se vse zdre.
Uporabniški avatar
PiLLLe
Ročna freak
Prispevkov: 387
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:09
Kraj: lublana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PiLLLe »

A ma ksn od teh spero? pa da bi pasala npr na 406 1.8 16V
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style :P :DSlika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Mislim da ne.
Uporabniški avatar
Maxss
Mal več k dim
Prispevkov: 83
Pridružen: 12 Feb 2008, 18:37
Kraj: Ankaran
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Maxss »

PiLLLe napisal/-a:A ma ksn od teh spero? pa da bi pasala npr na 406 1.8 16V
novo dobiš za 600 eur nekje ... L.p. M.
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Mam MA menjalnik, vem da je švoh ker sm že 5 jih sesu.

Fajn je če so prve 4 kratke, 5 pa dolga prestava. Če je špera na voljo tud za mojga pa še tok bol...

Novega je brezveze pomoje, ker so čist predragi.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

Pugi napisal/-a:Mam MA menjalnik, vem da je švoh ker sm že 5 jih sesu.

Fajn je če so prve 4 kratke, 5 pa dolga prestava. Če je špera na voljo tud za mojga pa še tok bol...

Novega je brezveze pomoje, ker so čist predragi.
Velik razlike ne bo, ker nimajo tolk različnih zobnikov. Razlike so predvsem v diff-u.

MA Menjalniki
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Sj men sam diff skoz crkne. Al mi zmele zobnike, zanč se mi je pa clo nardil, da mi je kr sredinski del se odpel in je vseskup šlo posebej. Če razumeš namesto O sm mel potem še en o znotrej O in se je vrtel v prazno. Novejši imajo to zašraufano, moj je bil pa še vprešan.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Bomo naredili adapter plato in dali gor en bolj zanesljiv menjalnik. Ni nujno da od Peugeota.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Ma ja, čez zimo sm spičkal 1300eur, zdj ma da drži...

Drgač pa nimam pojma kako bi lahko dal gor kšn drug menjalnik, ker že tega gor pa dol dat je prava umetnost.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
Maxss
Mal več k dim
Prispevkov: 83
Pridružen: 12 Feb 2008, 18:37
Kraj: Ankaran
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Maxss »

Pugi napisal/-a:Sj men sam diff skoz crkne. Al mi zmele zobnike, zanč se mi je pa clo nardil, da mi je kr sredinski del se odpel in je vseskup šlo posebej. Če razumeš namesto O sm mel potem še en o znotrej O in se je vrtel v prazno. Novejši imajo to zašraufano, moj je bil pa še vprešan.
Tiste po navadi zapikajo ...
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Odgovori