Dva Renolda

Da bo vlekl!!!

Dva Renolda

OdgovorNapisal/-a Charger » 26 jun 2009, 19:44

Atmo tuning.

1.6 16V 110KM v originalu. (Clio, Megane, itd...)
ITB + standalone. Vse ostalo serijsko.

Slika


3.0 V6 24V 250KM . Clio 3.0 V6.
bati, odmicne, standalone in se kaksna malenkost.

Slika
Charger
ProTuning
 
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 okt 2004, 22:49

OdgovorNapisal/-a Pugi » 26 jun 2009, 20:50

Zakon. :serviser
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
 
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija

OdgovorNapisal/-a mloncar » 26 jun 2009, 23:08

Pošteno.

Imaš kakšne slike avtomobilov oz mašin z ITBji?
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Uporabniški avatar
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
 
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 mar 2005, 14:48
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Charger » 26 jun 2009, 23:39

Samo 1.6 ima ITB-je. 3.0 ima se zmeraj serijski sesalni kolektor.

Poglej Mondy-evo Fiesto za slike motorja z ITB-ji

Je pa 3.0 motor priklopljen na sekvenco na 6 brzin :-)

http://videos.streetfire.net/video/30-V6_691667.htm
Charger
ProTuning
 
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 okt 2004, 22:49

OdgovorNapisal/-a alesi » 29 jun 2009, 08:43

in kolk pride taka predelava za megana?
Slika
Uporabniški avatar
alesi
Damzapir :)
 
Prispevkov: 174
Pridružen: 11 okt 2004, 08:14
Kraj: Radolca

OdgovorNapisal/-a Charger » 29 jun 2009, 09:40

2000 EUR.
Charger
ProTuning
 
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 okt 2004, 22:49

OdgovorNapisal/-a drmo » 29 jun 2009, 10:21

Zakaj se je pa max moč prestavila iz serijskih 6000 na 7500? Zgleda kot da je trakt prekratek ali pa so druge odmične.
Kakšna pa je krivulja navora? Maš mogoče graf?
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
 
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

OdgovorNapisal/-a Charger » 29 jun 2009, 11:48

Zato ker gre toliko vec zraka noter v visjih obratih. Motor bolje diha.
Imam samo ta graf.
Charger
ProTuning
 
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 okt 2004, 22:49

OdgovorNapisal/-a drmo » 29 jun 2009, 12:30

Zanimivo. Potem je serijski motor res tako "zaprt" oz.serijski kolektor res slab.
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
 
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

OdgovorNapisal/-a Charger » 29 jun 2009, 13:43

Serijski motor je narejen za moc v nizkih obratih. Tako kot vecina motorjev.
Charger
ProTuning
 
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 okt 2004, 22:49

OdgovorNapisal/-a alesi » 30 jun 2009, 09:42

Sam za ta dnar je boljs vgradit turbino za 1.6 16V dobis cel kit za 1900€ in ti moc poveca na 170KM.Sigurno boljsi prirastek kot 2000€ za 20KM.
Slika
Uporabniški avatar
alesi
Damzapir :)
 
Prispevkov: 174
Pridružen: 11 okt 2004, 08:14
Kraj: Radolca

OdgovorNapisal/-a Charger » 30 jun 2009, 09:50

Kot komu pase :-)
Charger
ProTuning
 
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 okt 2004, 22:49

OdgovorNapisal/-a Liquid » 30 jun 2009, 10:10

Ste mogoče izmerili konje v original stanju, koliko je pokazalo?
ammm...ja no
Uporabniški avatar
Liquid
poosebljeno agregatno stanje
 
Prispevkov: 154
Pridružen: 13 sep 2005, 19:38

OdgovorNapisal/-a Charger » 30 jun 2009, 11:49

Ne. Avto je prisel ze predelan na valje. Lastnik je zadovoljen :-)
Charger
ProTuning
 
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 okt 2004, 22:49

OdgovorNapisal/-a kovcek » 30 jun 2009, 16:34

Ti je kaj znano kako in na koliko N/A konjev bi se lahko predelal motor iz renault safrana 3.0 V6, kateri ima v originalu cca. 170 PS???
Uporabniški avatar
kovcek
Pawa user
 
Prispevkov: 139
Pridružen: 09 maj 2006, 08:58
Kraj: Murska Sobota

OdgovorNapisal/-a Charger » 30 jun 2009, 18:40

Odvisno koliko denarja vlozis :-)

Ta ima se po dva ventila na valj.
Charger
ProTuning
 
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 okt 2004, 22:49


Vrni se na Motor in Motorni Deli

cron