Dva Renolda

Da bo vlekl!!!
Odgovori
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Dva Renolda

Odgovor Napisal/-a Charger »

Atmo tuning.

1.6 16V 110KM v originalu. (Clio, Megane, itd...)
ITB + standalone. Vse ostalo serijsko.

Slika


3.0 V6 24V 250KM . Clio 3.0 V6.
bati, odmicne, standalone in se kaksna malenkost.

Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Zakon. :serviser
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

Pošteno.

Imaš kakšne slike avtomobilov oz mašin z ITBji?
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Samo 1.6 ima ITB-je. 3.0 ima se zmeraj serijski sesalni kolektor.

Poglej Mondy-evo Fiesto za slike motorja z ITB-ji

Je pa 3.0 motor priklopljen na sekvenco na 6 brzin :-)

http://videos.streetfire.net/video/30-V6_691667.htm
alesi
Damzapir :)
Prispevkov: 174
Pridružen: 11 Okt 2004, 08:14
Kraj: Radolca

Odgovor Napisal/-a alesi »

in kolk pride taka predelava za megana?
Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

2000 EUR.
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

Zakaj se je pa max moč prestavila iz serijskih 6000 na 7500? Zgleda kot da je trakt prekratek ali pa so druge odmične.
Kakšna pa je krivulja navora? Maš mogoče graf?
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Zato ker gre toliko vec zraka noter v visjih obratih. Motor bolje diha.
Imam samo ta graf.
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

Zanimivo. Potem je serijski motor res tako "zaprt" oz.serijski kolektor res slab.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Serijski motor je narejen za moc v nizkih obratih. Tako kot vecina motorjev.
alesi
Damzapir :)
Prispevkov: 174
Pridružen: 11 Okt 2004, 08:14
Kraj: Radolca

Odgovor Napisal/-a alesi »

Sam za ta dnar je boljs vgradit turbino za 1.6 16V dobis cel kit za 1900€ in ti moc poveca na 170KM.Sigurno boljsi prirastek kot 2000€ za 20KM.
Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Kot komu pase :-)
Liquid
poosebljeno agregatno stanje
Prispevkov: 154
Pridružen: 13 Sep 2005, 19:38
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Liquid »

Ste mogoče izmerili konje v original stanju, koliko je pokazalo?
ammm...ja no
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Ne. Avto je prisel ze predelan na valje. Lastnik je zadovoljen :-)
Uporabniški avatar
kovcek
Pawa user
Prispevkov: 139
Pridružen: 09 Maj 2006, 08:58
Kraj: Murska Sobota

Odgovor Napisal/-a kovcek »

Ti je kaj znano kako in na koliko N/A konjev bi se lahko predelal motor iz renault safrana 3.0 V6, kateri ima v originalu cca. 170 PS???
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Odvisno koliko denarja vlozis :-)

Ta ima se po dva ventila na valj.
Odgovori