Izpušni kolektor 4-2-1 ali 4-1

Da bo vlekl!!!

Izpušni kolektor 4-2-1 ali 4-1

OdgovorNapisal/-a mloncar » 31 jul 2009, 17:43

To je sedaj vprašanje!

Kateri tip je boljši in zakaj? Seveda se kakšnih osnovnihnapotkov pri izdelavi ne bom branil.. ..torej premer in okvirna dolžina primarnih in sekundarnih cevi. Zavedam se, da je to teh podatkov težko pridet, ampak če ne vprašaš...
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Uporabniški avatar
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
 
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 mar 2005, 14:48
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a alanq4 » 31 jul 2009, 19:07

Čisto osnovno se razlikujeta v tem da je 4 v 1 za res visoke vrtljaje, 4 v 2 v 1 pa za srednje do visoke vrtljaje. Seveda je to samo groba delitev, potem je vse odvisno od dolžine in fi-ja cevi. Hemy zna bit pravi naslov za to.
alanq4
Racing freak
 
Prispevkov: 699
Pridružen: 06 feb 2006, 11:03

OdgovorNapisal/-a mloncar » 31 jul 2009, 19:20

V osnovi je tako..

..pri sesalnih kolektorjih, da daljši kot je kolektor, več pridobiš v nižjih obratih, manj pa seveda v visokih in obratno

..pri izpušnih kolektorjih je pa ravno nasprotno, ne? Torej daljši kot je kolektor, več pridobiš v visokih obratih in obratno

Imam prav?
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Uporabniški avatar
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
 
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 mar 2005, 14:48
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a speedy_gonzales » 31 jul 2009, 19:40

Upam da ti bo telih 5 strani kej prov prslo
http://www.team-integra.net/sections/ar ... ticleID=50
2 fast 2 live, 2 young 2 die
speedy_gonzales
Pawa user
 
Prispevkov: 341
Pridružen: 04 feb 2007, 23:42
Kraj: kamnik

OdgovorNapisal/-a Charger » 31 jul 2009, 19:51

4 v 1 zmeraj zmaga.
Charger
ProTuning
 
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 okt 2004, 22:49

OdgovorNapisal/-a ViKo » 01 avg 2009, 10:29

Charger je napisal/-a:4 v 1 zmeraj zmaga.


tako kristalno pa ni

obe variante videvamo na dirkališčih...

tudi Akrapovič še vedno dela 4-2-1
ViKo
Greenstuff
 
Prispevkov: 35
Pridružen: 02 okt 2005, 19:01


Vrni se na Motor in Motorni Deli

cron