portanje glave in obdelava izgorjevalne komore

Da bo vlekl!!!
Odgovori
Uporabniški avatar
UrosS
Pawa user
Prispevkov: 108
Pridružen: 15 Avg 2008, 12:38

portanje glave in obdelava izgorjevalne komore

Odgovor Napisal/-a UrosS »

živjo, mene pa zanima na kaj morem bit pozoren pri portanju glave? gre se za 16ventilsko dohc glavo.

vem naslednje podatke:
-sesalna stran nebo polirana, saj se drugače zrak in bencin ne zmešata tako dobro,
-izpušna stran bo polirana zaradi pretoka plina,
-ventili ostanejo iste velikosti, poliral bom le ležišča ventilov (ventil na ležišče in polirpasta, ter vrti :P )


zdej pa me zanima koliko širit luknje do prirobnice, kako narest kanal boljši za delovanje motorja (ali naj ga čimbolj odprem, ali ga naj naredim lepo v radiju), kako naj-če sploh, obdelam izgorjevalni prostor - ali naj ga samo spoliram, ali naj poberem ostre vogale, al nej pustim takšnokot je. Pa zanimajo me še kakšne malenkosti na katere nisem pomislil. vsak nasvet je dobrodošel, gre se pa za hondin motor d16a9, če komu pomaga

p.s.: odmične ostanejo serijske, gre se zaenkrat za čimboljši izkoristek dane glave.

lp
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Re: portanje glave in obdelava izgorjevalne komore

Odgovor Napisal/-a drmo »

Tole je zlo obsežna zadeva in je ni kr za vzet z levo roko.

Prvo kot prvo, kakršenkol poliš je brez veze, ker ni učinka, edino to da se mogoče malce kasneje začnejo nabirat saje na stene kanalov, flow ne bo nič boljši. Bohnedej da to delaš na sesalni strani ker se zaradi tega nabira bencin na stene kar ni dobro. Pa še ena druga stran tega da narediš hrapave kanale je. S tem omogočiš tudi da je hitrost zraka tik ob steni kanala manjša in zrak po sredini kanala lepše "steče". Taka naj bi bila teorija. Jest naredim finiš z 80 ali 60 šmirglom.

Velikost kanalov je odvisna od velikosti ventilov in so tudi primeri kjer so kanali v štartu že preveliki. Moraš pa vedt da če so ventili preveliki za dano kubaturo enega cilindra potem je boljše naredit kanale malo manjše. Ne pozabit da ni pomeben samo pretok ampak tudi hitrost.

SSR je zelo pomeben in tukaj je treba pazit. Brez flowbench-a tako ali tako ne boš vedel kaj si naredil, ta del kanala pa je tudi zelo težko kopirat.
Najbolj pomemben pa je tako ali tako del tik pred ventilom in sedež ventila. Probaj iz tujih forumov ugotovit kateri koti so najboljši za te dotične motorje, ker sam tega brez flowbench-a ne boš mogel ugotovit, ene univerzalne zadeve pa ni.

Če res želiš to delat sam potem ti svetujem, da si najprej kupiš knjigo ali dve na to temo in začneš brat članke ki jih najdeš na netu.
Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Re: portanje glave in obdelava izgorjevalne komore

Odgovor Napisal/-a Charger »

Ni treba komplicirat. Glej da se radiji lepo zlivajo in ima zrak cimbolj prosto pot. Brez kaksnih ostrih ovinkov.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
UrosS
Pawa user
Prispevkov: 108
Pridružen: 15 Avg 2008, 12:38

Re: portanje glave in obdelava izgorjevalne komore

Odgovor Napisal/-a UrosS »

tam, kjer pride v glavo ventil -v kanalu, se mi zdi da je pretok najmanjši oziroma 'tečaj' ventila nekoliko zavira pretok, zato se mi zdi da bi blo tam najbolje povečat fi, vendar ali lahko s prevelikim fijem kej zafrknem? gre se za izpušno stran
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Re: portanje glave in obdelava izgorjevalne komore

Odgovor Napisal/-a drmo »

Vodila ventilov ni nujno da ovirajo pretok + če jih skrajšaš preveč vodila hitreje dobijo preveliko zračnost in ventili začnejo opletat.

Zgleda da bo najbolje da samo popraviš napake odlitka in narediš finiš z 80 šmirglom. Ne pričakuj nekih zaznavnih pridobitev.

Naredi še port matching sesalnega kolektorja in glave. Najlažje je s tem.
Slika
Uporabniški avatar
UrosS
Pawa user
Prispevkov: 108
Pridružen: 15 Avg 2008, 12:38

Re: portanje glave in obdelava izgorjevalne komore

Odgovor Napisal/-a UrosS »

sej vodila nebom predelval, mislil sem širit na dol, vodila pa pustit nedotaknjena.

Zdej pa tkole je, poglihal sem luknje iz izpušne strani v kolektor, sesalna stran je pa še nedotaknjena, izmerit pa pač nemorem nič, ker je vse bolj na filing.. bom vidu kako bo ratal nakonc, bom pa šou mal v strojniški priročnik gledat za sesalno stran, tko da bom probou čimbolje narest 8-) če pa bo na filing slabše šlo, bom dal pa original nazaj gor :D gre se za to da probam narest čimveč, drugač je pa še zmeri dobra za turbo \:D/
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Re: portanje glave in obdelava izgorjevalne komore

Odgovor Napisal/-a drmo »

Na izpušni strani more bit stopnička da prepreči/omeji povratnim pulzom da bi prišli do ventila.

Drgač pa tuki neki piše o d16 motorju. http://www.theoldone.com/articles/d16a_head/
Slika
Uporabniški avatar
UrosS
Pawa user
Prispevkov: 108
Pridružen: 15 Avg 2008, 12:38

Re: portanje glave in obdelava izgorjevalne komore

Odgovor Napisal/-a UrosS »

no, izpušno stan sem žetolkpovečal da ni stopničke, se prav da morem narest stopničko na kolektorju - še tam povečat fi malenkost.. no bom že, sej mam celo zimo cajta :lol:

drugač pa tistale glava gor je mal drugačna, jest mam DOHC, zgornja pa je SOHC, pa una ma VTEC jest pa ne, ampak vid se pa kako je lepo obdelana, sede 8-)

bom mogoče jutri poslikal, da pokomentirate moje izpušne kanale
Odgovori