Stran 1 od 1

kadett-c karavan

Objavljeno: 27 Nov 2009, 07:50
Napisal/-a papi
živijo,

moja raketica ta vsak dan je začela malo stokat....
motor mam noter 1.2 8V original, problemi so se začeli v sredo ko sm se vozu z lj...
ko sm pršu domou sdm imeu ceu motor umaza od olja, mi je pljuvalo olje skozi oddušnik na pokrovu ventilov, še vedno mi precej pihajo hlapi ven.....

na začetku sm biu siguren da so batni obročki, ampak sm pomilsu duti na kak prepihan ventil, ker mi avto ne dela lepo na niskih obratih, na povnih obratih je kullll
na nizkih pa dela na 3cilinkde in pou :) tako se sliši......

hvala za pomoč

Re: kadett-c karavan

Objavljeno: 27 Nov 2009, 10:34
Napisal/-a drmo
Dihtunga na glavi? Test kompresije bo več povedu. Tako lahko izločš probleme s spodnjim koncem. Lahko je tud glava počena. Kako je s porabo olja ali vode?

Re: kadett-c karavan

Objavljeno: 28 Nov 2009, 19:59
Napisal/-a _BANDIT_
Če bi puščal kakšen izpušni ventil, se nebi poznalo tako, če bi puščal sesalni, tudi ne.
Dejstvo je, da ti nabija kompresijo pod bate v spodnji del bloka, potem pa ti skozi oddušek vse to skupaj z oljem prileti ven. Jest bi najprej posumil obročke. Izmeri kompresijo na vseh cilindrih in boš videl, da je eden prepihal.
Dvomim, da bi bila počena glava vzrok za to in da bi ti tam nabijalo kompresijo v oljni kanal.

Re: kadett-c karavan

Objavljeno: 28 Nov 2009, 20:24
Napisal/-a alanq4
Če lavfa bol kt ne po treh cilindrih, potem pri prižganem vzemi po en kabel dol s svečke. Na tistem kjer ne bo razlike ko ga boš snel, tam je problem.
Pa kake debele suhe rokavice mej na rokah, če kej kabli prebijajo.

Bo pa 99% treba motor odpret.

Re: kadett-c karavan

Objavljeno: 30 Dec 2009, 17:01
Napisal/-a papi
jst sm kr motor zamneju :)
drugače pa sm rastavu ta zjeban motor, in bati se že uporabljajo kod pepelniki :)
je pa prepihalo tri bate, ne vprašat kako mi je to uspelo, karter je biu pvoen enih kovinskih koščkov, in ko sm dajal ven bate so se batni razleteli na manjše kose .....
glava je v OK stanju, drugače pa mam jst oddušnik samo na pokrovu ventilov, ker se spodnji del precej zračno povezan z zgornjim, odmična je še v bloku pr meni