Gred, vztrajnik, glava...

Da bo vlekl!!!
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

Speedy napisal/-a: WD40 je zakon, podatek je iz prve roke, moj osnovni poklic je rezkalec \:D/
:-#

8-[


aha...pol pa bo držalo...ampak...zakaj bolj točno se pa pol pile ne sme prijemat za klino? :-k ker sem slišal,da rata mastna in noče več pilit kot je treba-zato sem sklepal,da bi lahko bilo isto z rezkarjem... :-k
PeschA
Pawa user
Prispevkov: 179
Pridružen: 01 Dec 2004, 07:45
Kraj: Ševlje

Odgovor Napisal/-a PeschA »

Speedy napisal/-a:
Ferrarist napisal/-a:djsly,rezkar se ti packa samo zato,ker ni za aluminij,ampak trdnejše kovine...kupi ga za aluminij(bolj redki zobi),pa naredi na grobo,pol se pa zajebavej naprej z bolj finim ali pa kr kamnom...
glede pucanja z wd-jem...pile se nesme šlatat na klini,ker postane klina mastna in ne pobira kot bi mogla...a mislite,da bi kaj takega lahko veljalo tud za rezkar?jaz vem,da ko sem na firmi brusil z biaxom eno železo,pa se je stvar umazala z mastjo(kamjoni.press),ni hotlo več dobro odnašat materiala... :-k
WD40 je zakon, podatek je iz prve roke, moj osnovni poklic je rezkalec \:D/
Bi lahko rekel, WD40 je zakon za topljenje maščobe. Buh nadej kej z WD-jem špricat, kar mara bit mastno.(sem en cajt bicikle šravfov)
Slika
sašo
Pejnourt
Prispevkov: 10
Pridružen: 25 Okt 2006, 07:55
Kraj: Brežice

Odgovor Napisal/-a sašo »

WD je zadeva,ki "odganja"vlago in celo razmasti zadeve,če recimo špricaš ketno na kolesu je tri dni super,pol pa še slabš kot je blo prej,ali rec.škripajo panti na vratih,z WD-jem rešiš zadevo za en dan,potlej enako.....stara dobra stoenka,.ga je pa rada mela...sam uporabljam KENT-ove zadeve,men se odlično obnesejo(tudi pooblaščenci vw-audi)si z njimi pomagajo.
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

hemy: odbil stran vse kar je bilo. Ven ni gledalo toliko. Tnx.

ferarist: rezkar na slikah je stari, znucani, zato se je prijemalo gor. Sem nabavo v Merkurju novega, pa je velik velik boljš opravlju svojo funkcijo, ampak brez wd40 ne bi mogu narest nč. Se preveč lepi gor na rezkar, ne vem zakaj, mogoče zarad obratov (20.ooo rpm mašina) mogoče zarad temperature, ne vem. Sem probal z enim alkoholom pa ni blo tolk dobr, blo pa je boljš kot nič. Ko sem pa šprical z wd40 se ni nič limalo na rezkar je samo frčalo okoli. Slaba stran wd40 je ta, da se je vse prijemalo po stenah kanalov, tko da sem moral velikokrat spucati kanale da sem sploh kaj videl kje še rezkat ;)
:)
cheno
Mal več k dim
Prispevkov: 66
Pridružen: 18 Avg 2005, 07:57

Odgovor Napisal/-a cheno »

lohka narediš kakšno fotko ? al je "trade secret" :D
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

čez vikend poslikam. jaz šeram vse kar nardim. nč sekreta ;)
:)
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

drgač kukr jest vem se maže z emulzijo (olje+voda)...
Uporabniški avatar
Speedy
Herbinator
Prispevkov: 39
Pridružen: 15 Sep 2005, 17:05
Kraj: Podnrt
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Speedy »

roki napisal/-a:drgač kukr jest vem se maže z emulzijo (olje+voda)...
To je blo včasih, ker ni blo WD40, pa tud k je pršu so nas teral z emulzijo, k je bla cenej, drugač je namen emulzije hlajenje pri obdelavi kovin.
Za mazanje je pa zakon CROWN sprej. \:D/
Luža pod hroščem ni olje, to je švic od konjev.
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

Speedy napisal/-a:
roki napisal/-a:drgač kukr jest vem se maže z emulzijo (olje+voda)...
To je blo včasih, ker ni blo WD40, pa tud k je pršu so nas teral z emulzijo, k je bla cenej, drugač je namen emulzije hlajenje pri obdelavi kovin./
prov maš... ](*,)
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

s kolk obrati si pa delal? jst sem malo obdelal kanale na glavi od te 1.4 mašine, ki je sedaj v avtu in se je najlepše delalo pri ene 12k RPM.

pa kolk si odštel za rezkar? jst sem nabavjlal v WD-tehniku v SLov. Bistrici in so bili po cca 5€ do 10€ (mislim, da daleč najcenejši)...
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

mašina nima možnosti štelanja obratov :( šopa na 20.ooo in to je to.

Rezkar v merkurju je bil 8k sit.
:)
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

Pozna kdo koga na Stajerskem ko se ukvarja s temi stvarmi!!?
Hona bate, balansira glavno gred in podobno....
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

Glede honanja in brušenja pa rihtanja glav je v Framu en tip, se pa imena zdaj ne spomnim. Če boš pogledal po imeniku boš sigurno našel, če neboš pa povej bom malo kolega vprašal. Sam sem nosil tja ampak se imena res ne spomnim.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Čez vikend sem dajal dol odmične. Začnem odvijati vijake pri jermenicah. Vse lepo in prav, grejo dol bp. (na sliki označeni z elipso), pridem do zandjih 4 vijakov (na sliki označeni 1,2,3,4), ki so imbus št.5.

presenečen ugotovim, da vbistvu ni več imbus, ampak samo okrogel nastavek. En madafaka je pobral vso zadevo in jo naredu okroglo, tko da zdej ne morem odšravfat teha 4 vijakov.

Sem probu zabiti torxa notr (T40) pa je pri enem vijaku šlo lepo not. zarezalo kot v maslo, ampak ga nisem mogu odšraufat, k sem mel samo torx nastavk, s klešči pa nisem mogu odšraufat tega.

No pri drugem vijaku tud torxa nisem mogu zabit not (zgleda prevelik torx al pa premejhna luknja ;)

Tko da dons letim po nove torxe pol pa spet eveselo na delo.

Edin če mate kako pametnejšo idejo kako jih dol dobit.

Slika:

Slika
:)
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Če nebo šlo drugače, enostavno prevrtaj glavo vijaka, ti bo pol steblo ostalo da boš lahko s kleščam prijel pa odšraufal.
Project on hold...
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

V Framu pravis bom pogledal malo v imenik!!! Mogoce ves kak ma kaj cene, je drazji kot omenjene osebe iz ljubljane!!!

Hvala za nasvet Corsa_A
Uporabniški avatar
GorazdO
Pawa user
Prispevkov: 157
Pridružen: 03 Jul 2005, 01:00
Kraj: Ljubljana-Šiška

Odgovor Napisal/-a GorazdO »

V skrajnem primeru položiš na vsak vijak po eno matico in jo od znotraj (tam, kjer ima matica navoj) privariš na vijak z uničenim torxom...
nato elegantno pošraufaš dol.
Ej22->EJ251
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

..was reading recently that on an average car with average wheels a saving of 1kg on the fly is the equivalent of losing 39kg from the overall weight of the car in 1st gear, 12kg in 2nd, 6kg in 3rd, etc....

Kolk od tega drži?
:)
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

Kdo v Celju in okolici lajša in balansira vztrajnike?
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

balansiranje maš najbližje v lj kokr vem na avtocommercu...lajšanje pa reč kopronu če še ni v luft poletel z tistim zastava butanol powered dizlom :-#
Odgovori