Turbina

Da bo vlekl!!!
Alboreto
Sekira Tuning s.p.
Prispevkov: 418
Pridružen: 12 Okt 2004, 22:35
Kraj: Te prou nč ne briga ..AVTO:Clitoris 1.2 turbo
Kontakt:

Turbina

Odgovor Napisal/-a Alboreto »

Helou folk,mene pa zanima če bi se lahk predelal tole turbinco za mojga GTIija...je namreč od alfe dizl k mu je ventil zabil in je tipo zdele kupu drug motor,tole drobovje je pa k meni prvleku da mam spravljen na suhem...in sva mal gledala turbino pa me zanima kak bi se dal tole reč spravt na mojo koreto..
Aja pa še neki a je intercooler obvezn da je zravn a se da tole narest da bi blo brez tega?
Btw,Zup a bi se Donko spustu v kako tako predelavo,pa če bi ,kolk bi me vse to(po možnosti brez interkulerja) cca. kuštal?? :-k :serviser
.
Slika

Slika

Tuki je pa še mal stuniran ventil,zabit v bat :D ](*,)
.
Slika
če ne gre, ankar s silo......vzem več kwadu!
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Stari, brez zamere, ampak to je nerealen cilj.

1. Če ti je že lamelo problem zamenjat pri Suzi, potem bi bil montaža turbine (pa ne tele, ker ni prava) in ostalih stvari ,ki jih to potegne zraven, neprimerljivo večji strošek.

2. Tud Donko se nebi šel ubadat s tem. Kot prvo nima cajta, kot drugo pa tud zaradi točke 1, kot tretje pa zaradi tega, ker je bosa zabiti TOOOOOLK cajta in TOOOOOOOLK denarja za en 1.3 motor, da mu daš gor turbino.

LP. ZUP
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
re-volt
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 08 Maj 2005, 20:58

Odgovor Napisal/-a re-volt »

3. dizlova turbina se vrti pod drugačnimi obrati.
4. brez fajne obdelave računalnika ti bo mašina nardila :violent2
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Ma ne, sj se da z dizlovo turbino tud nardit kej, sam je pa res, da je bol če maš primerno motorju...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Kolk hoče met za to turbino?
:)
Alboreto
Sekira Tuning s.p.
Prispevkov: 418
Pridružen: 12 Okt 2004, 22:35
Kraj: Te prou nč ne briga ..AVTO:Clitoris 1.2 turbo
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Alboreto »

Aja taka je pol ta reč...no sej zato sm pa najprej vprašal,hvala lepa vsem!
@ djsly,za turbino ne vem sicer kolk bi hotu,men k sva kolega je reku da bi jo itak za en normaln dnar dal,drugač je pa djau da so turbine tm okol 20-30k :-k
BTW Jure,kako si mislu ne tele ker ni prava?? :-k
če ne gre, ankar s silo......vzem več kwadu!
Uporabniški avatar
ponti
Greenstuff
Prispevkov: 42
Pridružen: 22 Sep 2006, 08:18
Kraj: P.G.

Odgovor Napisal/-a ponti »

Eno vprašanje:

Zakaj se od dizla turbine ne da dat na bencinarja?


L.P.
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Dizel ne rabi tok pritiska kot bencinar, pa se turbine vrtijo z manjšimi obrati in dajejo manj pritiska. Zato so v teh turbinah tut lopatice drugače postavljene, pa zdržijo tudi manj.
Uporabniški avatar
ponti
Greenstuff
Prispevkov: 42
Pridružen: 22 Sep 2006, 08:18
Kraj: P.G.

Odgovor Napisal/-a ponti »

Samo načeloma bi pa mogla turbina zdržat a ne ?
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

ponti napisal/-a:Samo načeloma bi pa mogla turbina zdržat a ne ?
Ne, ker imajo turbine manj obratov, pri dizlih se vrtijo od 60 do 90.000, pri bencinarjih pa orenk preko 100.000(petka turbo od 120 do 160.000)
Uporabniški avatar
ponti
Greenstuff
Prispevkov: 42
Pridružen: 22 Sep 2006, 08:18
Kraj: P.G.

Odgovor Napisal/-a ponti »

Se pravi da bi jest to turbino loh preobremeniv z benz motorjem,
ali bi se samo počasnej vrtela s tem pa bi blo posledično manj pritiska?


L.P.
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Najbrž bi jo skuru prov na hitro. Ležaji bi šli zlo hitr.
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

To ni res, da majo dizel turbine manj obratov in so zato neprimerne za bencinarje. TDIje filajo tudi z 1.5 bara, obrati so pa itak odvisni od turbine in motorja itd.

Problem je v tem, da so turbine za dizle prirejene pretoku plinov na dizlih. Vrteti se začnejo že pri zelo nizkih obratih, posledično pa jih dokaj hitro zmanjka. Če daš tako turbino na bencinarja boš sicer imel poln boost pri recimo 2000 obratih, ampak boost ne bo zdržal dolgo zaradi omejitve pretoka skozi turbino.

Če že hočte uporabit turbine iz dizlov se pozanimajte kakšne specifikacije ima turbina velikost turbine, kompresorja, A/R razmerja itd. Da se, ampak je treba izbrat pravo turbino za določen motor. Dober primer so Holset turbine, ki so drugače vgrajene v Cummins dizle, jih pa na veliko uporabljajo v bmwjih recimo.
High on LSD
Uporabniški avatar
ponti
Greenstuff
Prispevkov: 42
Pridružen: 22 Sep 2006, 08:18
Kraj: P.G.

Odgovor Napisal/-a ponti »

Super!
Pol še ni vse izgubljeno \:D/
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

ikst sem siguren, da imajo dizelske turbine manj obratov, imajo pa tut drugačne kote lopatic, da lahko že pod nizkimi obrati dodajajo več zraka. In zato ne pridejo v poštev za bencinarje.
Uporabniški avatar
ponti
Greenstuff
Prispevkov: 42
Pridružen: 22 Sep 2006, 08:18
Kraj: P.G.

Odgovor Napisal/-a ponti »

Pa sej men je to uredu da vleče od nule, sam mal me skrbi kaj bo pri
višjih obratih.


L.P.
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

ponti napisal/-a:Pa sej men je to uredu da vleče od nule, sam mal me skrbi kaj bo pri
višjih obratih.


L.P.
Pri višjih obratih boš pa gagal. Dizelske turbine delajo pri dizlih do ene 4500 obratov, pol je pa konc, pr bencinarju se pa pr teh obratih zabava šele orenk začne, tko da ti odsvetujem uporabo take turbine.

Pa še to, če vleče z nule, kaj to pomeni za mrzlo mašino - da že takoj ko avto vžgeš dobi full šus, sploh, ker imaš zaug, ki ti nabije 1500 obratov in pod temi obrati ti že dobivaš kr orenk pritisk iz turbine. Olje pa ni še niti v turbini niti v mašini ogreto, niti ga še ni po celi mašini razmetalo, da bi vsaj kej mazalo.

Taka mašina ti bo delala mogoče kak mesec, pol bo pa zaribala.
Uporabniški avatar
ponti
Greenstuff
Prispevkov: 42
Pridružen: 22 Sep 2006, 08:18
Kraj: P.G.

Odgovor Napisal/-a ponti »

Aha hvala ](*,)
Uporabniški avatar
door_man
Pawa user
Prispevkov: 205
Pridružen: 22 Feb 2006, 21:33
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a door_man »

Da probamo mal razjasnt tole dilemo. Glede na to da je govora o turbokompresorju, ki za pogon uporablja pretok plinov je nemogoče na pamet govort o tem kje in kako bo delala samo na podlagi obratov. In turbina se sigurno ne bo prevrtela pa če jo daš na katerikoli avto, zato je wastegate, razen če le ta zataji. Laično: dizel s prostornino 2 litra bo pri enakih obratih dal ravno toliko plinov kot bencinar z enako prostornino, oz. dizel s prostornino 2 litra bo pri 3000 obratih dal od sebe toliko plinov kot bencinar s prostornino 1 liter pri 6000 obratih. Pri turbinah je važno samo koliko pretoka so sposobne prenest. Predvidevam da je tale turbina od 1.9 JTD motorja, kar pomeni, da bi na 1.3 bencincu mogoče še kej dala od sebe. Ne pa pričakovat čudežev, mogoče 0,3 bara. Če bi hotu karkol konkretnega bi mogu itak dobit kompresor mapo za to turbino.

Pa tale s štandgasom je tud mal bosa. Če držim na mojmu turbaču gas na mestu magar na 5000 rpm turbina ne ustvarja nobenega pritiska, ker je wastegate odprt.

EDIT: sm šu mal literaturo pogledat, težava je lahko če turbina nima wastegatea, kar drži za nekatere dizel turbine in pa pri variabilnih turbinah je lahko problem v tem da imajo plini bencinarja višjo temperaturo česar mehanizem za krmiljenje ne zdrži. Preveri kakšno turbino imaš.
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

door_man napisal/-a: Laično: dizel s prostornino 2 litra bo pri enakih obratih dal ravno toliko plinov kot bencinar z enako prostornino, oz. dizel s prostornino 2 litra bo pri 3000 obratih dal od sebe toliko plinov kot bencinar s prostornino 1 liter pri 6000 obratih. Pri turbinah je važno samo koliko pretoka so sposobne prenest. Predvidevam da je tale turbina od 1.9 JTD motorja, kar pomeni, da bi na 1.3 bencincu mogoče še kej dala od sebe. Ne pa pričakovat čudežev, mogoče 0,3 bara. Če bi hotu karkol konkretnega bi mogu itak dobit kompresor mapo za to turbino.

Pa tale s štandgasom je tud mal bosa. Če držim na mojmu turbaču gas na mestu magar na 5000 rpm turbina ne ustvarja nobenega pritiska, ker je wastegate odprt.

EDIT: sm šu mal literaturo pogledat, težava je lahko če turbina nima wastegatea, kar drži za nekatere dizel turbine in pa pri variabilnih turbinah je lahko problem v tem da imajo plini bencinarja višjo temperaturo česar mehanizem za krmiljenje ne zdrži. Preveri kakšno turbino imaš.
Poglej, kako lahko ima dizel pri 3000 obratih tok izpuha kot bencinar pri 6000 obratih z isto prostornino.
LAIČNO za 2000ccm motor: Če stisneš recimo 2 litra zraka v mašino, bo na drugi strani 2 litra zraka vn prišlo. Če to narediš 3000x na minuto, bo prišlo 3000x2litra ven, če pa narediš to 6000krat na minuto pa bo prišlo 6000x2litra ven. Torej ne more biti tukaj tok razlike. Tko da mislim, da si se uštel v tem.
Odgovori