Odmične gredi - "dirkalne, športne.."

Da bo vlekl!!!

Odmične gredi - "dirkalne, športne.."

OdgovorNapisal/-a djsly » 05 sep 2005, 08:57

Se pravi racing cams.

Kakšni so podatki, ki povedo kaj o odmični gredi?

Sem gledu na netu in dobil podatke:

Grind - RC6PHR-RG
Application - Ford
Dur @.050 In/Ex - 217/226
Lift at valve w/1.6 In/Ex - 516/531
Lobe Center - 112


kaj pomenijo te številke? Predvsem DUR, LIFT in pa LOBE CENTER?
:)
djsly
Sivi N/A izstrelek
 
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Charger » 05 sep 2005, 11:28

Duration , koliko casa so odprti ventili. Vec casa so odprti vec zraka bo slo noter.
Lift, koliko se najvec odprejo ventili. Velja isot kot prej.

Vecje kot so stevilke vec moci je v visjih obratih, v nizjih pa motor izgublja moc.
Charger
ProTuning
 
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 okt 2004, 22:49

OdgovorNapisal/-a 2.7TT » 05 sep 2005, 12:02

Tocno tako... s tem premikas navor visje in zato se izkaze na valjih vecja moc.

/jan
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
 
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

OdgovorNapisal/-a djsly » 05 sep 2005, 12:44

Če razmišljam laično:

moč z org. odmičnimi pri 3.ooo RPM: 90PS
moč z sport odmičnimi pri 3.ooo RPM: 70PS

moč z org. odmičnimi pri 7.ooo RPM: 180PS
moč z sport odmičnimi pri 7.ooo RPM: 220PS

Prav razmišljam?

Pišuka, jst bi rad da trga že pr 3.ooo RPM, pa da ma velik powah tud pri 7.ooo ;)

1.8T: Na autodati nisem zasledil podatkov o odmičnih. Si jih ti?
:)
djsly
Sivi N/A izstrelek
 
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Drifter » 05 sep 2005, 13:06

to boš pa dosegu sam z vtec sistem a like
Drifter
NISMO še skup sestavl :)
 
Prispevkov: 133
Pridružen: 30 nov 2004, 14:49

OdgovorNapisal/-a TypeKoshiR » 05 sep 2005, 13:55

Mal velik si z odmicnim dobil racunaj bolj na 15-20HP ce so pravilno tunane lahko malenksot vec odvisno od odmicnih za kaj so namenjene...drugace pa ponavad ce so ostre odmicne mas spodi komi enak zgori pa ful ful vec (govorim o rpm in ponijih)...tko to gre !

LP
MUGEN CR-X
TypeKoshiR
Biceps Tuner
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka

OdgovorNapisal/-a TypeKoshiR » 05 sep 2005, 13:57

Drugace pa ce bi mel 3.000 tolk kolkr si napisu bi blo majka \:D/ !
Sam k ni tko, ce so visoke odmicne bo to od 4k rpm al pa celo od 5k rpm
seveda govorim za NA, pr turbacih odmicne nimajo kake pretirane veze !

LP
MUGEN CR-X
TypeKoshiR
Biceps Tuner
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka

OdgovorNapisal/-a djsly » 06 sep 2005, 07:31

No to sem hotu slišat. Da je z drugimi odmičnimi pri nizkih skoraj enako, pri visokih pa da je več psov. Tnx.
:)
djsly
Sivi N/A izstrelek
 
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a _BANDIT_ » 06 sep 2005, 07:41

Lej, kle maš full lepo napisano marsikaj na temo odmične gredi & stuff:

http://www.chevyhiperformance.com/techa ... index.html

http://chevyhiperformance.com/techartic ... index.html

Upam, da ti bo kaj pomagalo....
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: 07 okt 2004, 10:09

OdgovorNapisal/-a djsly » 06 sep 2005, 07:54

Uuuuu...tnx bandit. Že berem.
:)
djsly
Sivi N/A izstrelek
 
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TypeKoshiR » 06 sep 2005, 08:39

Fora je kaksne odmicne si kupil ali da majo dobr low range, mid range al pa high range...zdej vec ali manj se kupujejo odmicne ki sopajo na high rpm al pa mid rpm...tko da vse je odvisno od odmicnih to ti povejo pa tiste cifre duration, lift....

LP
MUGEN CR-X
TypeKoshiR
Biceps Tuner
 
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka

OdgovorNapisal/-a djsly » 08 sep 2005, 11:26

Pozna kdo koga, ki bi imel odmične od FIAT TIPO 2.0 16v za prodat?

Bi kr te gor dal ;)
:)
djsly
Sivi N/A izstrelek
 
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Pug406 » 08 sep 2005, 11:35

OFFTOPIC: je v Slo kdo, ki bi se lotil prešanja obstoječih gredi na novo?
eh kaj čmo... vozimo jajca...
Uporabniški avatar
Pug406
TurboGobc
 
Prispevkov: 135
Pridružen: 05 sep 2005, 14:55

OdgovorNapisal/-a djsly » 21 sep 2005, 10:00

Mogoče kdo ve kje bi dobil podatke o orginalnih odnmičnih za Q4?
Ker na Autodata jih ni. V repair manual tud ne,...

where to look?
:)
djsly
Sivi N/A izstrelek
 
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Eddy » 21 sep 2005, 10:51

Oglasi se pri kakšem alfa majstru...al pa na alfa forumu mogoč kdo ve :-k
Slika
Uporabniški avatar
Eddy
P.I.M.P.
 
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

OdgovorNapisal/-a _BANDIT_ » 21 sep 2005, 11:30

Pug406 je napisal/-a:OFFTOPIC: je v Slo kdo, ki bi se lotil prešanja obstoječih gredi na novo?


?? Kako to misliš? prešanja??
http://www.zup-racing.com/ http://www.zupdesign.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: 07 okt 2004, 10:09

OdgovorNapisal/-a djsly » 22 sep 2005, 09:40

Sem dobil na AR tele podatke:

Q4:

Sesalna: odpiranje pred TDC: 8 stopinj
zapiranje po BDC: 35 stopinj
odmik ventila: 8.6 mm

Izpušna: odpiranje pred BDC: 30 stopinj
zapiranje po TDC: 0 stopinj
odmik ventila 7.5 mm


Tipo 2.0 16V:

Sesalna: odpiranje pred TDC: 1 stopinja
zapiranje po BDC: 45 stopinj
odmik ventila: 9.57 mm


Zdej pa pravijo, da bi blo fajn narest takole:
Od tipota sesalno, na sesalno od q4
od q4 sesalno pa na q4 izpušno.

Kaj bi po vaše pridobil s tem. Ajde strokovnjaki, glavce skup pa help please.

Sam če od tipota odmična odmakne ventil več kot od q4, ali ne bo porinilo ventil v bat? Ali bo še dovolj prostora?
:)
djsly
Sivi N/A izstrelek
 
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Mitja » 22 sep 2005, 21:01

Ali sem te jaz s kom zamešal, ali ti daješ turbino na Alfo? Če ja, potem to zelo spremeni teorijo o odmičnih gredeh za ta motor.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
Uporabniški avatar
Mitja
BMW fahrer
 
Prispevkov: 152
Pridružen: 21 nov 2004, 15:40
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a 2.7TT » 22 sep 2005, 21:13

zakaj natancno bi ti dajal ostrejse odmicne na turbo masino?

To se pocne pri N/A masinah, k morajo zrak vlect vase, tukaj imas pa prisilno polnjeno, ne vem, zakaj bi podaljseval/vecal odprtje ventilov... ko napihne - napihne :)

/jan
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
 
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

OdgovorNapisal/-a iKst » 22 sep 2005, 21:31

to ni čist res. Bolj kot so odmične ostre več zraka lahko not spravš.
High on LSD
iKst
...
 
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje

Naslednja

Vrni se na Motor in Motorni Deli

cron