Stran 1 od 2

Odmične gredi - "dirkalne, športne.."

Objavljeno: 05 Sep 2005, 08:57
Napisal/-a djsly
Se pravi racing cams.

Kakšni so podatki, ki povedo kaj o odmični gredi?

Sem gledu na netu in dobil podatke:

Grind - RC6PHR-RG
Application - Ford
Dur @.050 In/Ex - 217/226
Lift at valve w/1.6 In/Ex - 516/531
Lobe Center - 112


kaj pomenijo te številke? Predvsem DUR, LIFT in pa LOBE CENTER?

Objavljeno: 05 Sep 2005, 11:28
Napisal/-a Charger
Duration , koliko casa so odprti ventili. Vec casa so odprti vec zraka bo slo noter.
Lift, koliko se najvec odprejo ventili. Velja isot kot prej.

Vecje kot so stevilke vec moci je v visjih obratih, v nizjih pa motor izgublja moc.

Objavljeno: 05 Sep 2005, 12:02
Napisal/-a 2.7TT
Tocno tako... s tem premikas navor visje in zato se izkaze na valjih vecja moc.

/jan

Objavljeno: 05 Sep 2005, 12:44
Napisal/-a djsly
Če razmišljam laično:

moč z org. odmičnimi pri 3.ooo RPM: 90PS
moč z sport odmičnimi pri 3.ooo RPM: 70PS

moč z org. odmičnimi pri 7.ooo RPM: 180PS
moč z sport odmičnimi pri 7.ooo RPM: 220PS

Prav razmišljam?

Pišuka, jst bi rad da trga že pr 3.ooo RPM, pa da ma velik powah tud pri 7.ooo ;)

1.8T: Na autodati nisem zasledil podatkov o odmičnih. Si jih ti?

Objavljeno: 05 Sep 2005, 13:06
Napisal/-a Drifter
to boš pa dosegu sam z vtec sistem a like

Objavljeno: 05 Sep 2005, 13:55
Napisal/-a TypeKoshiR
Mal velik si z odmicnim dobil racunaj bolj na 15-20HP ce so pravilno tunane lahko malenksot vec odvisno od odmicnih za kaj so namenjene...drugace pa ponavad ce so ostre odmicne mas spodi komi enak zgori pa ful ful vec (govorim o rpm in ponijih)...tko to gre !

LP

Objavljeno: 05 Sep 2005, 13:57
Napisal/-a TypeKoshiR
Drugace pa ce bi mel 3.000 tolk kolkr si napisu bi blo majka \:D/ !
Sam k ni tko, ce so visoke odmicne bo to od 4k rpm al pa celo od 5k rpm
seveda govorim za NA, pr turbacih odmicne nimajo kake pretirane veze !

LP

Objavljeno: 06 Sep 2005, 07:31
Napisal/-a djsly
No to sem hotu slišat. Da je z drugimi odmičnimi pri nizkih skoraj enako, pri visokih pa da je več psov. Tnx.

Objavljeno: 06 Sep 2005, 07:41
Napisal/-a _BANDIT_
Lej, kle maš full lepo napisano marsikaj na temo odmične gredi & stuff:

http://www.chevyhiperformance.com/techa ... index.html

http://chevyhiperformance.com/techartic ... index.html

Upam, da ti bo kaj pomagalo....

Objavljeno: 06 Sep 2005, 07:54
Napisal/-a djsly
Uuuuu...tnx bandit. Že berem.

Objavljeno: 06 Sep 2005, 08:39
Napisal/-a TypeKoshiR
Fora je kaksne odmicne si kupil ali da majo dobr low range, mid range al pa high range...zdej vec ali manj se kupujejo odmicne ki sopajo na high rpm al pa mid rpm...tko da vse je odvisno od odmicnih to ti povejo pa tiste cifre duration, lift....

LP

Objavljeno: 08 Sep 2005, 11:26
Napisal/-a djsly
Pozna kdo koga, ki bi imel odmične od FIAT TIPO 2.0 16v za prodat?

Bi kr te gor dal ;)

Objavljeno: 08 Sep 2005, 11:35
Napisal/-a Pug406
OFFTOPIC: je v Slo kdo, ki bi se lotil prešanja obstoječih gredi na novo?

Objavljeno: 21 Sep 2005, 10:00
Napisal/-a djsly
Mogoče kdo ve kje bi dobil podatke o orginalnih odnmičnih za Q4?
Ker na Autodata jih ni. V repair manual tud ne,...

where to look?

Objavljeno: 21 Sep 2005, 10:51
Napisal/-a Eddy
Oglasi se pri kakšem alfa majstru...al pa na alfa forumu mogoč kdo ve :-k

Objavljeno: 21 Sep 2005, 11:30
Napisal/-a _BANDIT_
Pug406 napisal/-a:OFFTOPIC: je v Slo kdo, ki bi se lotil prešanja obstoječih gredi na novo?
?? Kako to misliš? prešanja??

Objavljeno: 22 Sep 2005, 09:40
Napisal/-a djsly
Sem dobil na AR tele podatke:

Q4:

Sesalna: odpiranje pred TDC: 8 stopinj
zapiranje po BDC: 35 stopinj
odmik ventila: 8.6 mm

Izpušna: odpiranje pred BDC: 30 stopinj
zapiranje po TDC: 0 stopinj
odmik ventila 7.5 mm


Tipo 2.0 16V:

Sesalna: odpiranje pred TDC: 1 stopinja
zapiranje po BDC: 45 stopinj
odmik ventila: 9.57 mm


Zdej pa pravijo, da bi blo fajn narest takole:
Od tipota sesalno, na sesalno od q4
od q4 sesalno pa na q4 izpušno.

Kaj bi po vaše pridobil s tem. Ajde strokovnjaki, glavce skup pa help please.

Sam če od tipota odmična odmakne ventil več kot od q4, ali ne bo porinilo ventil v bat? Ali bo še dovolj prostora?

Objavljeno: 22 Sep 2005, 21:01
Napisal/-a Mitja
Ali sem te jaz s kom zamešal, ali ti daješ turbino na Alfo? Če ja, potem to zelo spremeni teorijo o odmičnih gredeh za ta motor.

Objavljeno: 22 Sep 2005, 21:13
Napisal/-a 2.7TT
zakaj natancno bi ti dajal ostrejse odmicne na turbo masino?

To se pocne pri N/A masinah, k morajo zrak vlect vase, tukaj imas pa prisilno polnjeno, ne vem, zakaj bi podaljseval/vecal odprtje ventilov... ko napihne - napihne :)

/jan

Objavljeno: 22 Sep 2005, 21:31
Napisal/-a iKst
to ni čist res. Bolj kot so odmične ostre več zraka lahko not spravš.