Stran 2 od 2

Objavljeno: 23 Sep 2005, 06:17
Napisal/-a djsly
Mitja napisal/-a:Ali sem te jaz s kom zamešal, ali ti daješ turbino na Alfo? Če ja, potem to zelo spremeni teorijo o odmičnih gredeh za ta motor.
Ne vem če si zamešal al ne, ampak res je: dajem "večjo" turbino na Q4 alfo.

Kako teorijo o odmičnih pa to spremeni?

sly

Objavljeno: 23 Sep 2005, 06:21
Napisal/-a djsly
1.8T napisal/-a:zakaj natancno bi ti dajal ostrejse odmicne na turbo masino?

To se pocne pri N/A masinah, k morajo zrak vlect vase, tukaj imas pa prisilno polnjeno, ne vem, zakaj bi podaljseval/vecal odprtje ventilov... ko napihne - napihne :)

/jan
Ja tko kot je rekel ikst: vč zraka gre not pri istem pritisku ;) če gre več zraka, mora tud več benza in to ti je čist enostavna enačba za more powah ;)

Zato take odmične. Zdej sam upam, da jih ne bom iskal tolk časa kot wg hehe...

Objavljeno: 23 Sep 2005, 11:43
Napisal/-a Mitja
djsly napisal/-a: Ne vem če si zamešal al ne, ampak res je: dajem "večjo" turbino na Q4 alfo.

Kako teorijo o odmičnih pa to spremeni?

sly
Sem mislil, da daješ na NA motor, ampak nima veze. Mislil sem pa na to, kar ti je razložil 1.8T.

Objavljeno: 27 Dec 2005, 12:57
Napisal/-a belidirkac
djsly napisal/-a: Ja tko kot je rekel ikst: vč zraka gre not pri istem pritisku ;) če gre več zraka, mora tud več benza in to ti je čist enostavna enačba za more powah ;)
Pozdravljeni vsi skupaj!

Pri odmičnih gredeh ni vse tako zelo enostavno kot se ti zdi! Predvsem med odmičnimi gredmi za atmosferske in turbo motorje je ogromna razlika!

Pri NA motorjih se za povečanje moči izdelovalci gredi opirajo tudi na pojav "nepretrganega pretoka plina" (se opravičujem za neposrečen prevod). Namreč odmične gredi se naredi tako, da se odprtje sesalnih ventilov prekriva s časom, ko so izpušni ventili še odprti, (temu angleži rečejo OVERLAPING) kar pomeni da izpušni plini, ki izstopajo cilinder za sabo potegnejo še svežo mešanico. Večji del mešanice ostane ujet v cilindru, manjši del pa gre v nič direktno v izpuh. To je eden izmed razlogov zakaj pri dirkalnih avtomobilih na nizkih obratih smrdi po bencinu iz izpuha! Drugi stranski efekt je pa nižja efektivna kompresija pri nizkih obratih in posledično padec moči, nevoznost v nizkih obratih in visok štand gas.

Če sem dovolj uspešno razložil potem je lahko vsem jasno da odmične gredi za turbače ne delujejo enako, ker bi pri njih zaradi dodatnega polnjenja overlap prinesel samo izgubo moči, bencina... Turbo odmične imajo zato precej krajše čase odpiranja kot tiste za NA in tudi ne prinašajo tolikšnih dobičkov moči.

Jaz osebno imam recimo namesto serijske 240/230 stopinjske odmične gredi vgrajeno 295/295°. Serijsko je overlapa 7° sedaj ga imam pa 45° in na štand gasu (cca. 1500rpm) se avto trese, smrdi po bencinu... in deluje kot da bi imel turbo luknjo... ko se zavrti nad 3500rpm gre pa super!

Objavljeno: 27 Dec 2005, 17:53
Napisal/-a SunShiner
a pa recimo to veš da se recimo pri SR20DET motorju ogromno pridobi če vgradiš odmične od SR20DE? pa pravijo da se pri turbačih ne splača menjat odmičnih :D v tem primeru daš pa not samo odmične od atmosferca pa si full v plusu \:D/

Objavljeno: 27 Dec 2005, 21:13
Napisal/-a mondy
Lej, sej je samo problem v tem, da overlap škodi turbačem s tem, da je dobrodošel pri atmosfercih.
Performance odmične za turbače imajo več ali manj samo večji dvig ventila.

Objavljeno: 28 Dec 2005, 07:10
Napisal/-a djsly
mondy napisal/-a:..Performance odmične za turbače imajo več ali manj samo večji dvig ventila.
Yp, s tem več zraka & more powah ;)

Objavljeno: 28 Dec 2005, 09:14
Napisal/-a SunShiner
ja sej. in to je point vsega :D

Objavljeno: 02 Sep 2006, 11:03
Napisal/-a B_Racing
Mene zanima kaj pomenijo te oznake :-k

Colombo&Bariani

Aspiriazione Inizio: prima del p. m. s. 30°
Fine: dopo il p. m. i. 70°

Scarico Inizio: prime del p. m. i. 70°
Fine: dopo il p. m. s. 30°

Gioco punterie di Funzionamento a P.I. s P.I.

Hvala

Objavljeno: 02 Sep 2006, 11:10
Napisal/-a Pugi
Sicer nč na zastopm taljansk, sam js bi reku odpiranje sesalnega (aspiracjone) in izpušnga (škariko) ventila. Fine pa pomen kdaj se zapre... ne vem no, nism pa 100%, ker mi neki ne gre v račun...

Ma sj se bo najdu kšn taljančk da bo tole povedov.

Objavljeno: 02 Sep 2006, 12:55
Napisal/-a M3
Colombo&Bariani

Aspiriazione(sesanje) Inizio(začetek): prima(pred) del p. m. s. 30°
Fine(konec): dopo(po) il p. m. i. 70°

Scarico(izpušne) Inizio(začetek): prime(pred) del p. m. i. 70°
Fine: dopo(po) il p. m. s. 30°

Gioco punterie di Funzionamento a P.I. s P.I. (ne vem :)


nekak takole na hitrco, tisti p.m.ji. pa nimam pojma kaj bi pomenli
8-[

Objavljeno: 02 Sep 2006, 12:57
Napisal/-a B_Racing
A je mozno da so ( pmi , pms) to točke bata (zgornja mrtva točka,spodnja mrtva točka bata)?

Objavljeno: 02 Sep 2006, 13:00
Napisal/-a M3
možno, tisti p bi lahko stal za pistone (bat), sam ostalih črk si ne znam razlagat.

Objavljeno: 02 Sep 2006, 14:14
Napisal/-a darko
B_Racing napisal/-a:Mene zanima kaj pomenijo te oznake :-k

Colombo&Bariani

Aspiriazione Inizio: prima del p. m. s. 30°
Fine: dopo il p. m. i. 70°

Scarico Inizio: prime del p. m. i. 70°
Fine: dopo il p. m. s. 30°

Hvala

tako se nastavlja fino faza motorja enostavno z orodjem brez pa ne bo šlo (komporator na odmični ter 360° kotonet na glavni gredi ter nastavljive jermenice na odmičnih da bo lažje)


Aspiriazione Inizio: prima del p. m. s. 30°-pred zgornjo mrtvo točko
Fine: dopo il p. m. i. 70°-po spodnji mrtvi točki

Scarico Inizio: prime del p. m. i. 70°-pred spodnjo mrtvo točko
Fine: dopo il p. m. s. 30°- po zgornji mrtvi točko

Objavljeno: 02 Sep 2006, 14:26
Napisal/-a darko
djsly napisal/-a:
1.8T napisal/-a:zakaj natancno bi ti dajal ostrejse odmicne na turbo masino?

To se pocne pri N/A masinah, k morajo zrak vlect vase, tukaj imas pa prisilno polnjeno, ne vem, zakaj bi podaljseval/vecal odprtje ventilov... ko napihne - napihne :)

/jan
Ja tko kot je rekel ikst: vč zraka gre not pri istem pritisku ;) če gre več zraka, mora tud več benza in to ti je čist enostavna enačba za more powah ;)

Zato take odmične. Zdej sam upam, da jih ne bom iskal tolk časa kot wg hehe...


raj povej da bi rad vrtel mnogo višje motor kokr se ta z temi odmičnimi obrne ker se vsa radost konča pred 6000rpm
pa ni čist res da več zraka več powah prvo več dnarja boljše odmične več
zraka več benza večja turbina itd pol pa več POWAH saj u mojmu primeru je blo tko ( sej veš sly več $$$ več muske - brez nč ni nč hehe)počasi se daleč pride k pa res

Objavljeno: 02 Sep 2006, 15:05
Napisal/-a B_Racing
Aha, za 100% izkoristek jo morm nastavit po teh merah.
Komporator ???? :-k

Objavljeno: 02 Sep 2006, 23:10
Napisal/-a darko
B_Racing napisal/-a:Aha, za 100% izkoristek jo morm nastavit po teh merah.
Komporator ???? :-k
merilna ura (po slovensko pa še slikco si poglej http://www.tobos.si/data/pics/strojni/merilna_ura.jpg

Objavljeno: 16 Feb 2008, 23:32
Napisal/-a Maxss
...Komparatorja in stopinjski krog ali goniometer se uporablja za najti fazo motorja glede na diagram nove montirane odmične gredi ... - ko prvi bat stoji v gornji mrtvi točki (odšravfamo svečko in vrtimo motor dokler ne pride do vrha cilindra ... skozi odprtino sveče damo komparator da je točnost zagotovljena) torej sedaj je motor v GMT označiš to na jermenici z barvo (če odstopa od oznake) na jermenici ali bloku ter daš nanj goniometer ali stopinjski krog in upoštevaš podatke odmične gredi, ki so bili zraven - če jih nimaš pa s pomočjo komparatorjev določiš kote odpiranja ventilov - najdeš mu nulo in jo označiš tako, da bo pri obračanju odmične gredi bilo vidno kje smo začeli ...ali barva na kak del kjer je bila nula ali daš kako žico zraven na kak del kot referenco in daš na odmikače komparatorje na sesalni in izpušni ventil in določiš točno sredino med točkama, ko se bat začne premikati tako v eno smer kakor v drugo - izmerjena razlika obeh časov je točna sredina ali faza motorja ( torej : če je na sesalnem ventilu zasukan zamik za 8 stopinj naprej in na izpušnem za 4 nazaj pač popraviš z nastavljivo jermenico zasuk do točke med obema odstopanjema 8+4 - 12 kar pomeni premik faze torej zobnika odmične za dve stopinji nazaj medtem, ko glavna gred stoji ! ) --- ponoviš parkrat meritev - vrtiš motor v smeri vrtenja, da se lahko ugotovi tudi kolika je zračnost vseh delov mehanizma in se to lahko pol na koncu upošteva ... Z tem po menjavi ugotoviš, koliko je bil motor iz faze napram serijski nastavitvi (po oznakah) kar mu je onemogočalo iz odmične gredi izvleči vse dejanske kapacitete - po diagramu ... kot npr. - ko je mehanik na servisu zgrešil pri menjavi jermena in je motor imel za en zob zamika - pa ni vlekel tako kot bi moral !