Bati - za fajn natjunan motor

Da bo vlekl!!!
B_Racing
Pawa user
Prispevkov: 115
Pridružen: 02 Mar 2006, 21:51
Kraj: Tolmin

Odgovor Napisal/-a B_Racing »

Zanima me do kolk konjeu zdržijo kovani bati?
Med zmago in idiotom je samo milimeter preveč plina! ( Ralf Waldmann, nekdanji dirkač v 250GP )
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

to je odvisno od samih batov
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Pa ojnic pa kok maš benza pa še dost drugih zadev. Pa niso vsaki kovani bati enako dobri..
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

ojnice nimajo veze z vzdrzljivostjo batov!
tuki je samo A/F razmerje nic drugega pa kvaliteta materiala (poroznost materiala)...

LP
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Če maš dobre bate je naslednja stvar ki crkne ojnica a se ti ne zdi (daš lahko kovane bate na serijske ojnice, povečaš moč in KLENK). Lahko gre tud ventil, kar sm pa js doživu :D: Al pa gwava poč.

bati so sam ena od mnogih stvari.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

to je bil vprasanje:
"Zanima me do kolk konjeu zdržijo kovani bati?"

Je pa res da bo crknu clen ki je najsibkejsi :D logika :D
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Pol je pa odgovor. Pri banditu v kamarotu mal več kot pri men v peugeotu. Ni kake točne številke an. Več kot običajni, ne pa neomejeno. Tud kovan bat se da zjebat.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

TypeKoshiR napisal/-a: tuki je samo A/F razmerje nic drugega pa kvaliteta materiala (poroznost materiala)...

LP
se pravi da mam lahko orginal bate, sam da je dost benza, pa bojo zdržal tud recimo 800 HP?
:)
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Original bati dost zdrzijo, ponavadi se jih menja zarad kompresije, ce bos kompresijo zmanjsal kako drugace bi moral kar dost zdrzat...k bat ponavadi prezge, naredi luknjo notri ko je razmerje A/F zjebano se pravi na suh laufa "lean" od 14.7 naprej gor
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Točno.

Edino dogaja se tudi, da če je pritisk res prevelik, ti odlomi rob bata, pri obročku, ker je tam najšvohnejši.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

jop med ringi...
sam to je bol tko...odvisno pol spet od kvalitete orig. batov
MUGEN CR-X
B_Racing
Pawa user
Prispevkov: 115
Pridružen: 02 Mar 2006, 21:51
Kraj: Tolmin

Odgovor Napisal/-a B_Racing »

Hvala \:D/
Med zmago in idiotom je samo milimeter preveč plina! ( Ralf Waldmann, nekdanji dirkač v 250GP )
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Emm..kaj naj bi tole bilo (v slo jeziku):

Total-Seal Gapless rings
High Heat Ceramic Coated crowns and Moly coated skirts
Contact Reduction Grooves


Vse se tiče custom made bata.


tnx za razlago.
:)
borisk
Greenstuff
Prispevkov: 35
Pridružen: 24 Okt 2006, 16:34

Odgovor Napisal/-a borisk »

pribljižno

obročki brez zareze, za popolno tesnenje..(ne me vprašat kak to not spravjo:)
vrh bata premazan z visokotemperaturno keramiko in z molibdenom utrjena drsna površina (keramika se ve zakaj, molibden pa izboljša udpornost proti obrabi)
utori za zmanjšanje kontaktne površine..(za znjšanje trenja)
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

tnx
:)
Uporabniški avatar
Maxss
Mal več k dim
Prispevkov: 83
Pridružen: 12 Feb 2008, 18:37
Kraj: Ankaran
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Maxss »

... Kdo vam pripravlja pol te bate za vgradnjo ? Če daš drugo ojnico in bat moraš vedeti tudi koliko ti bo pol več plesal in koliko pustit pol ventil bolj odmaknjen - ker ti bati niso kot original - zgoraj imajo dosti večjo zračnost pri vrhu in kolikor vem jih je treba pripravit ... :-k
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Odgovori