Izpuh za namene dirkanja

Pugijev najljubši del... Važn, da muca prede!
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Izpuh za namene dirkanja

Odgovor Napisal/-a djsly »

gre za T motor.

Sistem sunshiner. Ali je to najbolje ali obstaja še kaj boljšega?

Se pravi da direkt na turbino sam eno cev, ki vodi nekam stran od motorja.
Jst bi tako cev samo malo zakrivil proti tlom. Dolžina te cevi bi bla ene 25 cm samo. Se pravi eno koleno samo, da plini šopajo v tla, da mi ne skuri česa ;)

A bi blo to najbolj optimalno al bi blo bolje še kak lonc ali kaj drugega dat gor?


Slika
:)
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Navkljub raznim teorijam, da turbaki ne rabijo back-pressureja - so te teorije napacne.

Zares skoda, da se Jemc ne ukvarja vec z izdelavo auspuhov...

On bi ti znal tapravega narediti... o teoriji okrog tega sem se pa ze enkrat nekje razpisal na dolgo in siroko...

/jan
Uporabniški avatar
Crash
Greenstuff
Prispevkov: 25
Pridružen: 05 Jul 2005, 12:08
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Crash »

Vsak turbaš rabi back pressure, razen, če ti je vseeno za......
Je pa res, da dosti uporabljajo cev, ki gre za sprednjimi kolesi takoj ven!!

Slika
Slika
Vedno GTti...........
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

1.8T: Če misliš o temi jemc vs devito bom prebral še enkrat. Če ne, mi prosim posreduj link.

Crash:..razen, če ti je vseeno za......

Za kaj? Turbino?
:)
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Re: Izpuh za namene dirkanja

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

djsly napisal/-a: Se pravi da direkt na turbino sam eno cev, ki vodi nekam stran od motorja.
Jst bi tako cev samo malo zakrivil proti tlom. Dolžina te cevi bi bla ene 25 cm samo. Se pravi eno koleno samo, da plini šopajo v tla, da mi ne skuri česa ;)
jst nebi tlaču direkt na turbino samo ene 25cm cevi.. al si mislu direkt na downpipe?

kar se pa sistema "takoj-za-kolesom-vn" tiče pa ne vem, če se lahko naredi še kaj boljšega... jst s tem izpuhom pridobim cca.30hp oz. se mi boost dvigne za 0,2 bara ;)
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Idealno je voziti povsem brez izpuha na turbo motorjih. Lahko se ob dyno day preskusi vse te teorije. Ce komu s kakrsnimkoli izpuhom (ki ustvarjajo takoimenovani backpressure , ta mimogrede skodi tudi NA motorjem) uspe spraviti vec KM iz avta kot samo s downpipe cevjo, potem se bo svet zacel vrteti v drugo smer.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

backpressure škoduje NA motorjem?
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Ce kdo rabi backpressure naj si zatlaci banano v izpuh. Avto bo letel kot nikoli prej.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Charger napisal/-a:Ce kdo rabi backpressure naj si zatlaci banano v izpuh. Avto bo letel kot nikoli prej.
Ne ne, sprašujem zato, ker ga mam js dost malo, ker nimam kata, pa prehodn lonc zadej ("športn"). Mal mi sicer nazaj seka, ampak je ql. Navor se je povečal, konji pa tud.

Charger, kolk predlagaš fi cevi za moj ror. Mašina 1.6, cca 125KM, 170Nm...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

pugi - moje mnenje max. fi55
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

50-ka vrh glave za te konje.
Slika
Uporabniški avatar
Slide
Professional Drifter
Prispevkov: 159
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
Kraj: Trboule(matk****)
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Slide »

Pa ko boš pugiju odgovarjal, povej še kaj se pridobi z večanjem fija in kaj se zgubi...Morda pade navor in moč zraste ali pa obratno, ali se oboje poveča ali lahko oboje pade...seveda me zanima za NA motor O:)
Slika
Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

CupraR napisal/-a:50-ka vrh glave za te konje.
v bistvu res ja... ker če primerjaš s hondami ima bingo z 1.4 mašino in 90hp fi 45, za tvojga pa za ESIja ne vem, VTI ma pa nekje med 50 in 55. za tunane VTIje (do 200hp) pa se uporablja max.fi 60
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Ja serijsko ma fi 37 pr men gor ](*,)
Slika
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

sam nekaj me zanima.. ..ko teče debata o fi auspuha, se navaja notranji ali zunanji premer izpuha?
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Cevi se ponavadi podajajo z zunanjim premerom.
Za Pugijev 1.6 bo 50mm dovolj. Po moznosti s pravimi in ne spestanimi krivinami. Kaj pomaga 50mm izpuh, ce ti na stroju za krivljenje stisne cev v krivini na 40mm.
Dust
Smetka
Prispevkov: 58
Pridružen: 27 Okt 2004, 23:16
Kraj: Črna/Koroška

Odgovor Napisal/-a Dust »

Pugi napisal/-a:backpressure škoduje NA motorjem?
??? :-s hmm charger a lahko prosim podrobneje razložiš...prosim :-k
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Saj sem ze napisal kaj narediti, ce kdo misli, da ima premalo "backpressure" in ga rabi vec.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Dj prosm, če veš, razloži, ker res o tem nimam pojma, js sm mislu da ga rabm.

Kapa to - avspuh mi se odlomi takoj za kolektorjem. Takrat avto ni šel nikamor.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Charger napisal/-a:Ce kdo rabi backpressure naj si zatlaci banano v izpuh. Avto bo letel kot nikoli prej.
S tem ne bos povecal hitrosti izpusnih plinov.

bananatjunink.press

:nene

/jan

P.S: http://www.cobbtuning.com/tech/exhaustdesign/index.html
Odgovori