Loputa za zrak in custom sesalna komora

Manjši servisni detajli...
jajcek
Greenstuff
Prispevkov: 44
Pridružen: 11 Sep 2006, 18:15

Odgovor Napisal/-a jajcek »

=D>
jajcek
Greenstuff
Prispevkov: 44
Pridružen: 11 Sep 2006, 18:15

Odgovor Napisal/-a jajcek »

mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

_BANDIT_ napisal/-a:Je pa tud ena fora baje, da je fino met malo pred vhodom v cilinder na sesalni strani ena kao "štengo", kjer se zrak zavrtinči in pospeši. O tem je dosti napisano tudi v raznih knjigah, verjetno bi pa Hemingway kaj vedel o tem, ker je te stvari preštudiral.
TypeKoshiR napisal/-a:Venturi efekt!
dostikrat se je že debatiralo o tem, al naj bom med kanalom na glavi in sesalnim kolektorjem stopnička, ali je bolje, da je gladek prehod. Jst bi reku, da je bolje, da je gladek prehod in tako narejeno, da se kanal zoža in da se doseže venturije efekt.. ..vendar vse to narediti (obdelati glavo, narediti ustrezen sesalni kolektor itd) je pa prava umetnost oz znanost!
jajcek napisal/-a:Dost enostavna zadeva
http://forums.fourtitude.com/zerothread ... d=18320919
Mogoče zgleda simpl, ampak verjemi, da ko se enkrat lotiš podobne zavede se ti spremeni mnenje o teh "simpl" izdelkih, kajti vidiš, da ni vse tako "simpl", kot mogoče zgleda na slikah...
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

Tukaj je malo informacij o postavitvi injektorjev in loput:
http://www.jenvey.co.uk/~Tech_QA.htm

To je pa zakon 4x48mm:

Slika
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Dva seta injektorjev =D> =D> =D>
To mora bit veselo na high rpm in pa se zmeraj se lahko normalno peljes v nizkih rpm...lep primer street tuninga

LP
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

WTF???
a kolektor je pa sam N/A in na ta način zavite cevi,da so lohk primarne cevi daljše,al kako?ko sem na hitro pogledal,sem že mislu,da je turbo ](*,) in mi ni blo glih vse jasno :-k
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

Ferrarist napisal/-a:WTF???
a kolektor je pa sam N/A in na ta način zavite cevi,da so lohk primarne cevi daljše,al kako?ko sem na hitro pogledal,sem že mislu,da je turbo ](*,) in mi ni blo glih vse jasno :-k
Kolektor je enako dolg 4-1 by Mountune Racing. Izjemno draga zadeva.... #-o
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

Howgh.
Odgovori