Loputa za zrak in custom sesalna komora

Manjši servisni detajli...
jajcek
Greenstuff
Prispevkov: 44
Pridružen: 11 Sep 2006, 18:15

Loputa za zrak in custom sesalna komora

Odgovor Napisal/-a jajcek »

Kje bi lahko dobil kakšno loputo za zrak z večjo odprtino od cca 60mm (kater avto ima tako veliko loputo)in ali bi se splačalo narediti custom sesalno komoro?
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

Seveda bi se splačalo! Jest mam doma 65mm loputo od Mustanga, ki jih je polno na ebayu.
jajcek
Greenstuff
Prispevkov: 44
Pridružen: 11 Sep 2006, 18:15

Odgovor Napisal/-a jajcek »

Kolk je bila cena in kaj naj sploh iščem? Na nemškem ebayu predvidevam.
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

Imam eno od bmw 325. Izmerjeno z navadnim ravnilom ima premer 68mm. PM če rabiš :)
High on LSD
jajcek
Greenstuff
Prispevkov: 44
Pridružen: 11 Sep 2006, 18:15

Odgovor Napisal/-a jajcek »

Kje na netu bi najdu kakšen nasvet za izdelavo sesalnega kolektorja. Malo me matra ker imajo original avti hrapavo notranjost, jaz pa če delam bo imel kolektor gladko notranjost.
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

jajcek napisal/-a:Kje na netu bi najdu kakšen nasvet za izdelavo sesalnega kolektorja. Malo me matra ker imajo original avti hrapavo notranjost, jaz pa če delam bo imel kolektor gladko notranjost.
Malo si preberi še kakšno temo na sesalni kolektor. Kolikor jaz vem ni dobro da je gladko. Izpušni ja, sesalni ne. Pri sesalnem lahko edino popraviš napake ki nastanejo pri odlitku ;)
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

Tisti del sesalnega kolektorja, kjer se zadržuje samo zrak (npr. komora, loputa itd) je lahko povsem spoliran, tam kjer se pa "zadržujeje" mešanica bencina in zraka, pa ni priporočljivo, da je povsem gladka (spolirana) - zaradi atomizacije bencina.


PS: to sem prebral na netu, če je pa vse res, pa ne morem trdit
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Cimbolj gladko tem bolje. Zrak mora lepo drseti v motor.
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

Charger napisal/-a:Cimbolj gladko tem bolje. Zrak mora lepo drseti v motor.
to že, sam kjer je pa bencin zraven pa mora bit malenkost hrapavo da se lepša mešanica nardi.
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Tanovi avti (od prvega portanega injectiona dalje) majo ponavadi injektorje direktno pred sesalnim ventilom, to je direkt pred vhodom v cilinder, tko da mešanica skoraj nikjer ne potuje po sesalnem kolektorju. Drugače je pri vergaser motorjih, kjer se mešanica ustvarja v vergaserju in potem oboje skupaj leti v motor (zrak + benz) in tam se ti lahko nabira benz na raznih izboklinah itd po kolektorju.
Tko da tist centimeter kolektorja, kar ga vidi benz na poti v cilinder, ne vpliva kaj dosti.

Čist čist tanovi injection sistemi so pa itak klasa zase, ker vbrizgavajo direkt v cilinder in kolektor sploh nima povezave z benzom.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Sam je se zmer ql ce se zrak vrtinci kot pa ce pride notr direkt !
Je blo na tem ze dost narejen od raznih rally mehanikov...tko da jest sem tud spoliral svoj intake ampak ni to glih ful ql ker se mora zrak vrtincit...tko da ce bo na spegu ne bo ql, vsaj tako je blo men razlozen !

LP
MUGEN CR-X
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

To je uporabno za cim manjso porabo. Da res zgori ves bencin. To nas v tem primeru ne zanima :D
Za max power mora priti cimvec zraka v motor.
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Boljsa mesanica, boljsi izkoristek tistega bencina = vecja moc ! :-°

LP
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

TypeKoshiR napisal/-a:Boljsa mesanica, boljsi izkoristek tistega bencina = vecja moc ! :-°

LP
Se strinjam. Sam je pa tud res kar je bandit napisou. Kolkr sm jest "bral" je baje tisto vrtinčenje dobro glih zarad tega ker ima zrak večjo hitrost oz. lažje steče po sesalnem delu.

Tist da je pa hrapav je pa res samo za fergije (mal sm preveč v tem zdele pa sm mal zamešou 8-[ )
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Če se prov spomnim, je blo nekje fizikalno dokazano, da zrak, ki se vrtinči ne pomeni večjega pretoka ampak manjšega. To vrtinčenje in z njim povezan večji pretok velja za tekočine, za plin pa mensezdi da ne.

Ne vem, bo kakšen fizik bolje znal razložiti tole.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

TypeKoshiR napisal/-a:Boljsa mesanica, boljsi izkoristek tistega bencina = vecja moc ! :-°

LP
Samo manjsa poraba. Bos pac malo vec pokuril za isto moc, ce par kapljic ne bo povsem zgorelo. To vrtincenje imajo samo "economic" motorji, kot kaksen vtec od Honde, kjer pri nizjih obratih odpira samo en sesalni ventil, da se skozi drugega zrak toliko bolj vrtinci ali pa novi twinport motorji od Opla, kjer ima se eno loputo pred enim ventilom.
Za max power pa rabimo cimbolj gladek pretok.
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Pomoje je fora da se ti bi pri nizkih obratih nabirale kaplice bencina na polirani povrsini ker bi bil premali pretok zraka da bi z sabo pobral ves bencin, pol pr velkih obratih nima veze se itak sam uliva, sam jebi ga nek je treba zacet nimamo se prostega teka na 5000rpm+ :D :D :D
Ker glave se tud ne polira na sesalnem delu...na izpusnem pa...

To je moja teorija je pa res da ma vsak svojo in vsak drugace razmislja sem pa slisal ze veliko tez od tega ali naj bo hrapavo ali polirano in moram rect da je hrapavo prevladovalo...sem pa sam na zacetku naredil poliran pa je Brane to po svoje zrihtu...pa je dal cez ze to poliranje in ve kako se kaj obnese pa nic bat so se vse zadeve vrtele visoko in so rable velik pretok zraka pa so se zmer prisli do zakljucka da je hrapavo bolje!!!

Zdej da ne bo kdo stekal to hrapavo kot smrgl 60 fora je da je samo zbruseno in brez poliranja tolk da se se zmer vid da so rajse ampak ne hard core...poliranje je pri meni ko je zadeva spegu efekt !!!

LP
MUGEN CR-X
jajcek
Greenstuff
Prispevkov: 44
Pridružen: 11 Sep 2006, 18:15

Odgovor Napisal/-a jajcek »

Se pravi rosfraj v roke pa custom kolektor pa veliko loputo pa ma da poka =D>
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Dosti tunerjev se spravi rostfrei zadevo narest.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

TypeKoshiR napisal/-a:Pomoje je fora da se ti bi pri nizkih obratih nabirale kaplice bencina na polirani povrsini ker bi bil premali pretok zraka da bi z sabo pobral ves bencin, pol pr velkih obratih nima veze se itak sam uliva, sam jebi ga nek je treba zacet nimamo se prostega teka na 5000rpm+ :D :D :D
Ker glave se tud ne polira na sesalnem delu...na izpusnem pa...

To je moja teorija je pa res da ma vsak svojo in vsak drugace razmislja sem pa slisal ze veliko tez od tega ali naj bo hrapavo ali polirano in moram rect da je hrapavo prevladovalo...sem pa sam na zacetku naredil poliran pa je Brane to po svoje zrihtu...pa je dal cez ze to poliranje in ve kako se kaj obnese pa nic bat so se vse zadeve vrtele visoko in so rable velik pretok zraka pa so se zmer prisli do zakljucka da je hrapavo bolje!!!

Zdej da ne bo kdo stekal to hrapavo kot smrgl 60 fora je da je samo zbruseno in brez poliranja tolk da se se zmer vid da so rajse ampak ne hard core...poliranje je pri meni ko je zadeva spegu efekt !!!

LP
Kam v sesalni kolektor pa tebi hodi benz? A nimaš injektor direkt pred ventilom, torej povsem na koncu kolektorja. Če maš tako, potem nikjer v kolektorju nimaš bencina,ki bi se ti lahko nabiral na stenah. ;)
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Odgovori