Debata o olju

Manjši servisni detajli...
Odgovori
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Debata o olju

Odgovor Napisal/-a Pugi »

<__1_8T> zdej mam Mobil1 formula racing 5W50 olje noter
<__1_8T> isti kurac kot prej :))) ni razlike
<Pugi> ja ddd
<__1_8T> edino avto malo lepse prede :)
<Pugi> ne
<Pugi> isti kurac
<__1_8T> hecam se no
<Pugi> sj to ne vidš
<Pugi> sam mn se obrabla
<Pugi> an
<__1_8T> *joke*
<Pugi> ok
<Pugi> ;)
* __1_8T je dobre volje danes
<_BANDIT_> pr turbinarjih je olje bolj pomembno kot pri neturbačih in se tud bolj pozna
<__1_8T> castrol S je nespremenjen ze 15 let
<__1_8T> popolnoma isti
<Pugi> če so mel preveč zaloge
<__1_8T> a to nic ne razvijajo al mislijo, da so tko dobri?
<Pugi> :D
<Pugi> morjo odprodat
<__1_8T> pa se prava sintetika ni
<_BANDIT_> ma castrol je tko, enkrat dober, drugič zanič, ker ga delajo na raznih koncih in imajo različno kontrolo kakovosti
<_BANDIT_> je pa tud nekej, z oljem je tolk mučk, da glava peče
<Pugi> ?
<Pugi> koko
<Pugi> zaka
<_BANDIT_> mi je en razlagal, kako nabavljajo eno obično olje in ga tankajo v raznorazne pakunge različnih firm in ga potem prodajajo
<Pugi> ja sj
<__1_8T> castrol RS toliko "hidro razbijejo" da si upajo napisat, da je sinteticno olje
<_BANDIT_> in pol misliš, kolk maš hud olje
<__1_8T> v bistvu pa ni
<Pugi> opazt ne morš
<_BANDIT_> ma kwa pa folk ve
<_BANDIT_> en, k bi vsak dan delal z olji, bi to že mrbit vedu, če ne druzga po barvi pa po vonju
<_BANDIT_> en drug, k ga pa vid enkrat na leto, pa ne more vedet
<Pugi> uf sam takih je pa mal
<__1_8T> pa vsi poudarjajo, da je beseda "Synthetic" samo marketinskega pomena in da to ni nujno PAO olje
<_BANDIT_> ja noben od nas ni tak
<Pugi> jp
<__1_8T> tle gledam eno slikco, kako olja nastajajo...
* [Roky]CS is now known as [Roky]
<Pugi> in?
<__1_8T> iz surove nafte dobijo ven vse zivo
<Pugi> ja tud šminke
<Pugi> ;)
<Pugi> pa cdje
<__1_8T> v destilacijskemu stolpu imajo na razlicnih visinah razlicne zajeme
<__1_8T> na vrhu dobis avto plin, etilen in nafto, katero s sintezo spremenijo v sinteticno olje PAO
<cc206> danes pa so prave teme
<Pugi> ;)
<cc206> končno mal zanimivo
<Pugi> hehe
<Pugi> zs pa ti zamoru :D
<Pugi> joke
<cc206> bom tih ;)
<__1_8T> spodaj pa ven pritece mineralno bazno olje, katere s hidroobdelavo in hidro razbijanjem spremenijo v HDT bazna olja (XHQ, VHQ, XHVI,...)
<cc206> :P
<Pugi> ni treba
<__1_8T> PAO pa dobis iz alfa-olefinov
<__1_8T> s polimerizacijo in hidro generiranjem
<Pugi> tis blesav :D
<__1_8T> tukaj ven padejo hidrogenericni trimeri, tetrameri in podobno
<Pugi> polimeri skratka a?
<Pugi> jeba to
<Pugi> dobr se sliš
<Pugi> k moja kemija
<__1_8T> to ima potem izredno hidroliticno stabilnost, index viskoznosti pa 130-150
<__1_8T> v bistvu je razlika med mineralnim in sinteticnim oljem samo ta, da je mineralno olje kompleksna mesanica hidrokarbonov (molekulsko precej neurejena), katerega se da s kemicnim procesom spraviti v stanje, ko so molekule enakih velikosti in urejene kot vojaki na paradi.
<__1_8T> zdej, PAO olja se lahko uporablja od -60stopinj pa do 270 nekje
<__1_8T> s tem da ima spodaj in zgoraj omejitev z zacetnim momentom
<__1_8T> neprekinjeno delovanje je od -45 pa do +170 stopinj
<__1_8T> mineralno pa ima neprekinjeno delovanje od -18 pa do +110
<__1_8T> a ste ze zaspali? a odprem okno, da malo zraka noter spustim? :)))
<Pugi> ejga
<Pugi> model
<Pugi> dj tole kar si zdj
<Pugi> napisal
<Pugi> fukn na forum
<Pugi> resno
<Pugi> prosm
<Pugi> sam skopirej pa zeditirej
<__1_8T> dej copy/paste :)
<Pugi> a boš?
<Pugi> ok
<Pugi> bom jst
<Pugi> še do konca povej ;)
<__1_8T> torej, kaj so v laboratorijih ugotovili?
<Pugi> kaj...
<__1_8T> dali so olja na 200 stopinj celzija za 30 ur
* iKst has joined #zup-racing.com
<iKst> jo
<Pugi> neeeeeeeeeeeee
<__1_8T> temu se rece oksidacijski test
<Pugi> iKst tihozdle
<Pugi> prosm
<Pugi> ;)
<iKst> ?
<__1_8T> ikst: jst mam samogovor o oljih :)
<__1_8T> mineralno olje je postalo popolnoma trdo
<Pugi> proceed
<Pugi> sintetično pa?
<__1_8T> hidroprocesno olje (ala castrol RS) ni bilo v celoti strjeno, ampak v takem gostem stanju, ko ni vec nic od njega
<__1_8T> sinteticno pa se je lepo pretakalo in prakticno ni izgubilo prevec svojih lastnosti
<Pugi> no vidš zato je pa dobr
<cc206> grem jaz
<cc206> debatirajte dalje
<cc206> :)
<Pugi> ajt
<cc206> uživite vsi skup
* cc206 has quit IRC ("")
<__1_8T> zakaj se dodaja aditive? :)
<Pugi> dj spizdi že :D
<Pugi> no?
<__1_8T> z njimi izboljsami indeks viskoznosti
<Pugi> zato ha
<__1_8T> zmanjsamo tocko tecenja
<__1_8T> lahko so tudi proti koroziji (rji)
<__1_8T> anti-oksidanti
<__1_8T> protipenilci
<__1_8T> modifikatorji trenja
<Pugi> ej resno, a boš naredu
<__1_8T> lahko se kaksno recemo o klasifikacijah
<Pugi> na forumu
<Pugi> ja dj še to
<__1_8T> jst pisem, ti snema in urejaj
<Pugi> js sm že bl pr ta mrvih
<Pugi> ok
<__1_8T> jst pisem, ti snemaj in urejaj
<Pugi> ok
<__1_8T> klasificiramo jih glede na viskoznost (SAE J300)
<elbrujo> ka si ti knjigo pojedu
<elbrujo> ?
<__1_8T> lahko pa tudi glede na lastnosti (ACEA, API, OEM, MIL...)
<__1_8T> skoraj
<iKst> in kaj smo ugotovil v praksi...kaj je najboljse ?
<iKst> __1_8T si se iztrosil :)
<iKst> kako se obnese mobil1 ?
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Odgovori