Menjava zobatega jermena-napotki

Manjši servisni detajli...
super98
dizel
Prispevkov: 112
Pridružen: 23 Okt 2004, 19:44

Menjava zobatega jermena-napotki

Odgovor Napisal/-a super98 »

Odloču sm se da bom menju zobati jermen in ostale zraven sodeče stvari na octaviji tdi.
To mislim narest sam, ne bo prvič, ampak prvič na tem avtu.

Sklepam da ma narejeno identično kot golf IV, tut po ETKI tko zgleda.

Rabu ene par napotkov za čim hitrejšo in lažjo menjavo.

Jst sm si stvar zamislu takole:
stran uzameš kestl za servo olje, cev od ICja

VPRAŠANJE: očitno je treba snet desni nosilec motorja, ker drugač jermena vn ne dobiš. Zanima me kako je nosilec prišraufan na motor (iz katere strani prideš do šraufa.

A bi mi kdo lahko povedu kje se nahajajo cahni za fazo, da mi ni treba risat (kakšna autodata).

A so kje še kakšne ''cake'' al gre vse po standard postopku? Ma kdo kakšne nasvete glede vsega tega.

Samo za informacijo: avto ima realnih 50.000km (100%), šponar al pa ena od tamalih rolc mi cvil na ibr...kje je še 90.000km kjer je predpisana menjava? Pa ni prvič, na polotu mi je pri 60.000km šla vodna pumpa Zelo kvalitetni materiali!!!!!!!!

In kdo bi kril stroške pri posledično večji okvari??? Porsche SLO???
_VeNoM_
Czechoslovakian tuner
Prispevkov: 436
Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
Kraj: Westside Connection
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a _VeNoM_ »

za večjo okvaro al pa kar kol ti predlagam na SAMOVI da kontaktiraš Gospoda IVANA!!!!al pa na vodovodni pr mesojedcu,vsaj me je devito njega predlagu,mojster obvlada!! #-o


lp venom
Lep pozdrav :kij _VeNoM_ :fertik:
Uporabniški avatar
RedBull
Pozor, Moderator na a.com!
Prispevkov: 165
Pridružen: 11 Okt 2004, 16:02
Kraj: okolica kranja

Odgovor Napisal/-a RedBull »

evo poisku sm ti sliko iz autodate. glede cahnov je pa tko....od glavne ga imaš sigurno na menjalniku (odvij tist plastičen čep,pa potem boš vidu na vzrajniku) na odmični nevem je ali ni (drugač pa po svoje označi) prav tako na bosch pumpi. Ko boš dal nosilc preč (čist na izi ga dobiš stran) podpri še motor spodaj s krokodilom)
Slika
~mladi kakor mi...živimo za noči...~
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

V avtodati vse natančno piše. Boš mogu si zrihtat.. Js ti jo lahko po pošti pošlem. Not so navodila kaj morš snet in kaj morš pazt, kako fazo nastaviš, vse...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
super98
dizel
Prispevkov: 112
Pridružen: 23 Okt 2004, 19:44

Odgovor Napisal/-a super98 »

Pugi napisal/-a:V avtodati vse natančno piše. Boš mogu si zrihtat.. Js ti jo lahko po pošti pošlem. Not so navodila kaj morš snet in kaj morš pazt, kako fazo nastaviš, vse...
@Pugi: joj sej jo mam na compu-zararno...sam fak k jo ne znam inštalirat (ja ja še vedno mi ni ratal)...prej bi gor spravu program za izstrelitev challengerja k to usrano autodato.
A lahko objavš copy/paste postopka zamenjave jermena, pa tistga na kar morš bit pozorn.

@Venom: ha ha pooblaščeni servis, sploh pa merkur. Avto sm pr njih kupu in sm meu take probleme z njimi da joj. Ne hvala, so me že prevečkrat hotl nategnt, vklučno z Ivanom, ki mi je hotu uturit škatlo za zračn filter za skandinavske razmere bla bla... In doma v ETKI preverim kat. št. in pol so se hotl neki vn vlečt... Vsem se gre sam za keš in kako te bojo čimprej nategnl.
Zato najbol zaupam sam seb in rajš s kolegi mau poprimemo pa nardimo 100% tko k treba...pa vsaj veš kaj maš narjen.

A je že kdo od vas to delu na TDIju? A je treba jermenico z odmične dol vzet al je dost če samo šponar odšponaš za jermen dol dobit, ker to dost poenostavi celo stvar.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Ne morm narest copy paste, lahk ti pa povem kako inštaliraš...

Odraraš, zapečeš na CD, inštaliraš in potem skopiraš crack tja ker je program (ga zamenjaš)...

Velik sreče - boš zadovoln boš vidu :D
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
RedBull
Pozor, Moderator na a.com!
Prispevkov: 165
Pridružen: 11 Okt 2004, 16:02
Kraj: okolica kranja

Odgovor Napisal/-a RedBull »

A je že kdo od vas to delu na TDIju? A je treba jermenico z odmične dol vzet al je dost če samo šponar odšponaš za jermen dol dobit, ker to dost poenostavi celo stvar
ne ni ti treba dat dol jermenice odmične,samo jermenico glavne morš dat dol. aja pa ko daš jermen dol,skoč zobnik bosch pumpe mal nazaj,tko da ko boš dajal nov jermen gor,morš s klučem mal naprej našponat da bo točno...
~mladi kakor mi...živimo za noči...~
super98
dizel
Prispevkov: 112
Pridružen: 23 Okt 2004, 19:44

Odgovor Napisal/-a super98 »

šmeks napisal/-a:
A je že kdo od vas to delu na TDIju? A je treba jermenico z odmične dol vzet al je dost če samo šponar odšponaš za jermen dol dobit, ker to dost poenostavi celo stvar
ne ni ti treba dat dol jermenice odmične,samo jermenico glavne morš dat dol. aja pa ko daš jermen dol,skoč zobnik bosch pumpe mal nazaj,tko da ko boš dajal nov jermen gor,morš s klučem mal naprej našponat da bo točno...
Nč bat za bosch pumpo jo bom že zablokiru. A je jermenica glavne na konus al na kajlo?
Jst bi najrajš tko naredu da bi vse jermenice pustu gor pa sam šponar odšraufu pol bi pa mogu jermen it dol...
Uporabniški avatar
RedBull
Pozor, Moderator na a.com!
Prispevkov: 165
Pridružen: 11 Okt 2004, 16:02
Kraj: okolica kranja

Odgovor Napisal/-a RedBull »

če prav vem ima zobnik glavne kajlico,tko da ga le ta gor drži...novejši renaulti imajo pa jermenico glavne gor na konus,tko da jo ne smeš losat,kajti potem se ti zavrti v prazno.

jermenica spodaj tud drži zobati jermen not,tko da če je ne vzameš dol,ni variante da dobiš jermen proč. itak pa tud spodnjega konca plastike k pokriva jermen,ne morš odstrant.
~mladi kakor mi...živimo za noči...~
R5Gtt
Pawa user
Prispevkov: 109
Pridružen: 29 Nov 2004, 11:57
Kraj: V penziji

Odgovor Napisal/-a R5Gtt »

Za bosch pumpo vem da obstaja narejen plac za zakajlat da je ne premakneš, frend je menjal jermene na pasatu l.99 tdi, ostalo je pa mal izginilo kako je treba narest :-°
super98
dizel
Prispevkov: 112
Pridružen: 23 Okt 2004, 19:44

Odgovor Napisal/-a super98 »

R5Gtt napisal/-a:Za bosch pumpo vem da obstaja narejen plac za zakajlat da je ne premakneš, frend je menjal jermene na pasatu l.99 tdi, ostalo je pa mal izginilo kako je treba narest :-°
Za bosch pumpo ni panike za zakajlat. Čaz jermenico vtakneš 6 sveder pa se zakajla, pa še cajhni so tam tko da tist ni problem.

Muka mi je dajat jermenico na odmični dol ker je na konus in moraš pol ful pazit k gor daješ da ne kiksneš faze. Pa še težko je odmično zablokirat!
Tko da bom prvo probu brez da bi daju dol kakšno jermenico (dol bo šlo 100%), pol bom pa vidu kako bo pa za nazaj sestavt!
R5Gtt
Pawa user
Prispevkov: 109
Pridružen: 29 Nov 2004, 11:57
Kraj: V penziji

Odgovor Napisal/-a R5Gtt »

Se spomnem da ma escort 1.8 16v tko da daš pokrov ventilov dol pa maš na drugi strani odmičnih dva utora in tm zakajlaš, mogoče je tle tud k podobnga 8-[
Uporabniški avatar
RedBull
Pozor, Moderator na a.com!
Prispevkov: 165
Pridružen: 11 Okt 2004, 16:02
Kraj: okolica kranja

Odgovor Napisal/-a RedBull »

super98 napisal/-a:
R5Gtt napisal/-a:Za bosch pumpo vem da obstaja narejen plac za zakajlat da je ne premakneš, frend je menjal jermene na pasatu l.99 tdi, ostalo je pa mal izginilo kako je treba narest :-°
Za bosch pumpo ni panike za zakajlat. Čaz jermenico vtakneš 6 sveder pa se zakajla, pa še cajhni so tam tko da tist ni problem.

Muka mi je dajat jermenico na odmični dol ker je na konus in moraš pol ful pazit k gor daješ da ne kiksneš faze. Pa še težko je odmično zablokirat!
Tko da bom prvo probu brez da bi daju dol kakšno jermenico (dol bo šlo 100%), pol bom pa vidu kako bo pa za nazaj sestavt!
sam zdj pa tud men ni neki jasn...le zakaj bi ti jermenico odmične dajal dol??
~mladi kakor mi...živimo za noči...~
super98
dizel
Prispevkov: 112
Pridružen: 23 Okt 2004, 19:44

Odgovor Napisal/-a super98 »

šmeks napisal/-a:
super98 napisal/-a:
R5Gtt napisal/-a:Za bosch pumpo vem da obstaja narejen plac za zakajlat da je ne premakneš, frend je menjal jermene na pasatu l.99 tdi, ostalo je pa mal izginilo kako je treba narest :-°
Za bosch pumpo ni panike za zakajlat. Čaz jermenico vtakneš 6 sveder pa se zakajla, pa še cajhni so tam tko da tist ni problem.

Muka mi je dajat jermenico na odmični dol ker je na konus in moraš pol ful pazit k gor daješ da ne kiksneš faze. Pa še težko je odmično zablokirat!
Tko da bom prvo probu brez da bi daju dol kakšno jermenico (dol bo šlo 100%), pol bom pa vidu kako bo pa za nazaj sestavt!
sam zdj pa tud men ni neki jasn...le zakaj bi ti jermenico odmične dajal dol??
Ma ja sej ti pravm...,men tut ni jasn!

Sm se pogovarju z enim na http://vw-audi-club.si/ pa je reku da se kao jermenica od odmične dol vzame (kao da gre pol lažje vse skup gor, pa da se ne zamakne iz faze k šponar počas šponaš)!

Do zdej k sm delu nism nikol nobene jermenice dol jemal...tko da pomoje tut tle ni treba.
Uporabniški avatar
RedBull
Pozor, Moderator na a.com!
Prispevkov: 165
Pridružen: 11 Okt 2004, 16:02
Kraj: okolica kranja

Odgovor Napisal/-a RedBull »

ne ne...ni ti treba (mogoče je on mislu za bencinca 16V) zato ker ima tam npr. golf IV dva jermena (jermen ki povezuje glavno pa odmično gred pa še en majčken jermenček ki povezuje še tadrugo odmično) sam tud v tem primeru ni potrebe je dol jemat. Kaj pa vem...pomoje da sta se narobe razumela!
~mladi kakor mi...živimo za noči...~
super98
dizel
Prispevkov: 112
Pridružen: 23 Okt 2004, 19:44

Odgovor Napisal/-a super98 »

šmeks napisal/-a:ne ne...ni ti treba (mogoče je on mislu za bencinca 16V) zato ker ima tam npr. golf IV dva jermena (jermen ki povezuje glavno pa odmično gred pa še en majčken jermenček ki povezuje še tadrugo odmično) sam tud v tem primeru ni potrebe je dol jemat. Kaj pa vem...pomoje da sta se narobe razumela!
Ja pri 16V je čist neki druzga...tut to še čaka (kolega in njegov golf IV 1.6 16V)!

Evo lej tuki dam še en copy paste, če bo komu pomagal, men je ful:
http://vw-audi-club.si/viewtopic.php?t=1487
Uporabniški avatar
RedBull
Pozor, Moderator na a.com!
Prispevkov: 165
Pridružen: 11 Okt 2004, 16:02
Kraj: okolica kranja

Odgovor Napisal/-a RedBull »

ok sm prečikiru tole...pa ima fant kar prav...sam tist glede deklca pa to...ja če imaš orodje da blokiraš odmično,pol se ti splača dol jemat,drugač ne - je boljš da sam označiš po svoje...aja je reku da da jermenico dol - možn je da to dela,ker jermen je res mal bolj težko gor dobit,ker se še najraje premakne glavna gred...ampak če imaš še nekoga ki ti pomaga mal jermen prijet pol z veliko dobre volje pa z malo jebe gre...
~mladi kakor mi...živimo za noči...~
super98
dizel
Prispevkov: 112
Pridružen: 23 Okt 2004, 19:44

Odgovor Napisal/-a super98 »

Evo tole je zdej nekak ratal...vse je šlo b.p. Jermenice z odmične nismo dajal dol, tko da gre tut brez tega, cajhnov ni nikjer nobenih, tko da je blo treba risat. Una pi*darija za bosch pumpo zakajlat pa more bit full dolga.

Razlog cviljenja in škripanja je bla seveda vodna pumpa (spet pi*da jim materna VWja nemarna), ki je bla zaribana, pa tut puščala je že!

OK in vse to sestavmo (menjane so vse role-3kom, vodna pumpa, šponar, zobati jermen), avto laufa normalno...

Je pa neki:
Sliši se kot nekakšno tiho mijavkanje tm iz tistga konca(neki ala renault sound)... Jermen je zategnjen na cajhne na šponarju, vse je po predpisih.

Kaj bi to lahko blo...a bo nehal? Mogoče zadeva še ni ulafana, ker je vse novo pa je full enih rolc? Probu sm mau popustit šponar pa je kao mau bolš. Tko da ne vem!
Uporabniški avatar
RedBull
Pozor, Moderator na a.com!
Prispevkov: 165
Pridružen: 11 Okt 2004, 16:02
Kraj: okolica kranja

Odgovor Napisal/-a RedBull »

a se ti ta zvok pojavlja samo takrat ko je avto full segret pa ko daš mal več gasa in ga potem spustiš?
~mladi kakor mi...živimo za noči...~
super98
dizel
Prispevkov: 112
Pridružen: 23 Okt 2004, 19:44

Odgovor Napisal/-a super98 »

šmeks napisal/-a:a se ti ta zvok pojavlja samo takrat ko je avto full segret pa ko daš mal več gasa in ga potem spustiš?

Men se zdi da je mal bolj slišno k je avto segret. Pod štandgasom je tišina...ni važn kolk gasa daš, tut do 2000 obratov pa mjavkne, pa tut če ga mau bolj zavrtim nč bolj naglas ne mjavka.

Povej mi kaj sumiš? Jst sm mislu da je jermen preveč našponan...sam je na cajnih (na šponarju) pi*da mu materna!!!

Pomoje ma mačka :D
Odgovori