Turbo vs. Biturbo...

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Odgovori
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Turbo vs. Biturbo...

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

No,mojstri...razpišite se mal...konkreten primer:v audiju S4 mam 2x original K03,ki so dobre baje do nekje 350 HP...upgrejda se jih ponavadi z RS-ovimi K04,kar je dovolj za do cca 450 HP...sam imam cilj nekje 550 HP,sem nekako študiral za butnit not 2x gt25r ali 28r...seveda se mi gre tudi za čimboljši spool...v zadnih cajtih pa se pojavljajo eni (dokaj enostavni) single turbo projekti,z GT35r itd...s tem turbotom naj bi imel full boost že pri okrog 4k rpm...no,zanima me mal kakšna mnenja imate tle stručkoti,kaj je boljše...single, ali Bi?Kaj so prednosti in slabosti enega in drugega?
Motor pa je že zunaj,dobil bo komplet nova tesnila, ojnice,preventivno še ojnične ležaje,Siemensove 630cc injektorje, bosch 044 pumpo itd...


LP,Blaž
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

To se mi zdi malo cudno

Slika

Slika

Glede na to da je K04 dobra do 300KM, bosta dve taki zagotovo dobri za 550KM.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

ja, tole je eden izmed single turbo projektov, so pa izpušni kolektorji narejeni tukaj tako, da je kao podobno tisti znameniti 2,7 Biturbo Y-cevi... bom poiskal slike še od enega drugega, postavitev turbota je enaka-na isto mesto bi ga montiral tudi sam, je pa tudi druga opcija, kjer se zmontira turbo na sredino, za motor-podobno kot imajo narejeno V6 TDI-ji... ampak pri tem posegu je treba potem rezat že karoserijo, kar pa meni ne pride v poštev...


glede K04:kot sem sam razumel,je teh K04 turbotov več vrst-kot npr. garret gt28xx...pri RS-u se gre konkretno za modela K04-025 in K04-026,z temi original RS-turboti pa lahko pride RS do max. 470 HP ob zelo dobrem in odprtem izpuhu,S pa ima dosti manjše sesalne kanale,sesalno loputo,manj agresivne odmične itd,se pravi,da se da pridet do 450 HP,pa še to mal dvomim...


kak turbo bi mi predlagal za moj setup??a je še kaka boljša opcija kot GT35R?
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

evo,dobil fotke:
Slika

Slika

Slika

Slika

tukaj je pa primer sredinske namestitve:
Slika

Slika


LP,Blaž
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Ce imas majstra, ki ti bo svasal te cevi potem ni problema. Zmontiras kamorkoli.

Ce pa das dve vecji turbini, samo zamenjas stare turbine in vozi dalje.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

majster,ki bo štimal cevi, je Ferrarist :D ja,tist sploh ni panike...tudi če hočem sam turbote zamenjat,morem vseeno naredit nove kolektorje,saj so originalni prešvoh za 500+HP...je pa med drugim tudi ZELO kriza s prostorom,tudi sesalne cevi,ki bi mogle bit najmanj fi 60,je fuul težko pripeljat zraven,s tlačnimi je tudi vse skupaj zelo na tesno...če pa grem na single turbo,imam dosti poenostavljenega...filter v odbijač,LMM,turbo,FMIC,loputa...enostavno ko pasulj :D

no,a je možno,da bi res prej zagrabla GT35r kot 2x GT25r in hkrati dala iz sebe večjo moč???
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Americani imajo 550KM s povecanimi turbinami.
Kolektor , ki je na eni od tvojih slik izgleda slabse kot originalen. Sesalne cevi se uporabi od RS4.

Nimam pojma kaj prej prime. Ce je turbo vecji, prime kasneje. Ponavadi je tako.
Za 550KM je dober tudi GT30R. Ta sigurno prej prime.
35R je za 650KM.
speedy_gonzales
Pawa user
Prispevkov: 341
Pridružen: 04 Feb 2007, 23:42
Kraj: kamnik

Odgovor Napisal/-a speedy_gonzales »

pomojm ma hitrejši spool gt35, klub svoji velikosti, ker ga bo filal 6 cilindrov ne sam 3je
2 fast 2 live, 2 young 2 die
Odgovori