Montaža strutbara

Pleh, rja, ojačitve, šipe...
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Montaža strutbara

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Ok kao "strokovno" montirat strut bar in sicer zgornjega pri motorju??

Ena simbolična fotka kako je narjen:

Slika

Večina pravi da nej bo avto kr na tleh (tut recimo Remo-honda mehanik), spet drugi da se more avto dvignt z dvigalko??

Sedaj za spodnje strute vem da bo treba avto dvignt, sam zgoraj sm enostavno našraufal na vijake od amortizerjev ko je bil avto na tleh... Sm kej falil???
Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Ne. A to ti resno?

Drgač pa fest zašraufej. Če je nastavljiva, potem mora vleči skupej.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

J. ga raj vsako stavr 10krat preverm, ker ko najdeš take linke oz ko bereš kako je folk montiral in k se ne najde samo enk k to trdi....

http://www.myfordfocus.com/how-to/front-strutbar.htm

Valda mi je bl logično da komot montiraš ko je avto na tleh in da treba fajn zašponat, sam bolj še stručkote vprašat :D :D za svaki slučaj..
Slika
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Tale strubar imam tudi jaz, pravzaprav cel komplet 4 strubarov (spodaj/zgoraj spredaj/zadaj), pa no comment. To je bolj styling zadeva:)
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Jah j. ga bolš kot nič :D :D bo že. Spodaj moram še montirat...
Slika
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Ni efekta ce se uporablja kar mal na blef...

CRX je tolk pri tleh da strut res nima efekta.
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Ko sem jih dobil sem z navdušenjem zmontiral vse štiri:) Tudi sprednjega spodnjega, čeprav mi je že nekaj časa nazaj en hrvat v smehu rekel, da ga ne bom imel dolgo gor. In res, z njim sem zapel kjerkoli se je cesta "lomila", torej da sta bili tako leva kot desna guma nižje kot sredina avtomobila, to je povzročilo, da se je strubar skrivil in se začel dotikati izpuha. Nočete slišat kakšne zvoke proizvaja izpuh, ko se dotika karoserije:) Toliko o sprednjem spodnjem.

Pri ostalih je pa tako... najbolj problematičen je zadnji zgornji. Tisti črni priključki so namreč iz tako mehkega materiala, da ga z roko ukriviš, tako da sem jaz zadevo rešil kar tako, da sem črne priključke stran dal in dal naredit nove daljše šraufe, tako da pride šrauf direktno na navoj amortizerja. Le tako lahko zagotovim, da bo strutbar izvajal svoj namen.
Spodaj zadaj se mi zdi še kar močan, spredaj bi pa tudi moral nekaj naredit, da bi bila zadeva bolj fiksna.

LP
Uroš
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Men je itak najbol važn zadaj spodaj \:D/ \:D/ un zgornji pr motorju pa niti ni tolk "švoh" kr močn deluje in po montaži je zadeva ornk fiksna...
Slika
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Lahko kakšno slikco od spodaj-zadaj?
:)
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Sicer simbolična, bo pa zelo podobno:

Slika
Slika
Uporabniški avatar
JAKAn
Mal več k dim
Prispevkov: 64
Pridružen: 29 Nov 2005, 17:23
Kraj: Šk. Loka

Odgovor Napisal/-a JAKAn »

avto mej na tleh pa če je nastavljiva zategnit skupi ne tko kt na avtomobilizem.com k je en tril da mors avto raztegnit oz on je kar mal dalšo stango naredu. lol ](*,)
my dream-turbo-reality
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Sej zato sm pa uprašal k sm tisto budaleštino vidu :D sm zategnu kokr je šlo oz da je šlo jedva skos šravfe od amortizerjov..
Slika
cresh
test dummy
Prispevkov: 184
Pridružen: 18 Okt 2004, 18:44

Odgovor Napisal/-a cresh »

jst sm zdej montiru zadnjega zgornega, pa je zaenkrat kul. Tisti črni priklučki niso pri meni nč mehki. Sam sm mogu pa dat pol plastike v prtlažniku dol da sm lohka monitru.

Zdej sam še spodnje dve, zgornjo sprednjo bom pa kr serijsko pustu.
G-4S
?eki ?an VTI
Prispevkov: 265
Pridružen: 07 Nov 2004, 21:59
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a G-4S »

CupraR napisal/-a:Sicer simbolična, bo pa zelo podobno:

http://users.volja.net/bombsquad/strutbar.jpg
Kva simbolično, to je 4real :D
Uporabniški avatar
eXtreme
Besnška glavca
Prispevkov: 358
Pridružen: 13 Okt 2004, 21:33
Kraj: Besnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a eXtreme »

Glede spodnjega sturta, ko boš zategnil vijake, moraš imeti avto na tleh!

Namreč, vijake oziroma selene se zategne ko je avto na tleh, saj bi se 'gumice' našponale, če bi vijake zategnil v zraku, in potem avto spustil na kolesa. Upam da razumete :serviser
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

JAKAn napisal/-a:avto mej na tleh pa če je nastavljiva zategnit skupi ne tko kt na avtomobilizem.com k je en tril da mors avto raztegnit oz on je kar mal dalšo stango naredu. lol ](*,)
to sm se tud jst sam za glavo držu ko sm una pametovanja bral... svašta..

@urosbe: struti sploh niso bl styling zadeva.. je pa res da je odvisno od načina vožnje, če bojo sploh uporabni na določenemu avtomobilu. tko da če skoz lepo voziš pol so res samo sytling.. če greš pa ti na hard čez ovinke žgat boš pa zelo občutil razliko pred in po montaži enega ali pa komplet strut-ov. preverjeno ;)
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

O vem vem, pri meni se je bistveno poznalo skozi ovinke pri sprednjem zgornjem. Jaz sem hotu povedat le, da točno te, ki so bili na slikci, imam tudi sam in da so bolj styling zadeva, razen če jim še malo časa posvetiš in ojačaš tiste črne konce...
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

aja aja, pol pa ql :D
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Uporabniški avatar
BTN
Mal več k dim
Prispevkov: 56
Pridružen: 17 Jan 2006, 21:22

Odgovor Napisal/-a BTN »

Kako se pa ti strutbari kaj obnesejo v primeru prometne nesreče.Če ti kdo od strani prileti v kolo al kakor koli že.Kolk ti kej avto zamakne?Ali je takrat bolje če ga nimaš?
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

takrat pa je žal bolje da ga nimaš ja.. dejanske posledice so pa čist odvisne od samega trka
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Odgovori