Bobni ali diski +/-
Bobni ali diski +/-
fak sej me je kr strah novo temo odprt, k ste vsi strici tolk hudi na tem forumu ....ampak ker sem pač daredevil bom poskusu.
Ker nameravam upgrade-at zavorni sistem (r 19 -1.4) s komplet allround diski, spredaj dvojni hlajeni zadaj enojni, me zanima, če je to ql al ne?
Sprašujem ker sem zasledil komentarje kot so, da z diski ročna ne prime, da pr takmu avtu ne rabiš diskov itd.
Sam gledano iz vidika obrabe (glede na to, da sem ž 3-krat menju pakne na bobnih in enkrat cilindre, k mi jih je zablokiral) ali je pri zadnjih diskih kak drug večji minus razen seveda obrabe ploščic?
Ker nameravam upgrade-at zavorni sistem (r 19 -1.4) s komplet allround diski, spredaj dvojni hlajeni zadaj enojni, me zanima, če je to ql al ne?
Sprašujem ker sem zasledil komentarje kot so, da z diski ročna ne prime, da pr takmu avtu ne rabiš diskov itd.
Sam gledano iz vidika obrabe (glede na to, da sem ž 3-krat menju pakne na bobnih in enkrat cilindre, k mi jih je zablokiral) ali je pri zadnjih diskih kak drug večji minus razen seveda obrabe ploščic?
jurchi v wannabe coupeju
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam
Zakaj se ne splača,sevede se splača,ker je potem bolje za varnost poskrbljeno,se avto prej ustav
Minus je pa to,da res ročna slabo prime,tako da potem na ročna powah kr pozab,edin na snegu,sam tam je pa ne rabiš,drugi minus je to da morm velikrat dat štelat ročno,ker se skos zmaha neki,to je pa to z moje strani.
Aja ,pa če boš šel res v projekt(il),potem boš definitivno potreboval boljše zavore
LP Killah
Minus je pa to,da res ročna slabo prime,tako da potem na ročna powah kr pozab,edin na snegu,sam tam je pa ne rabiš,drugi minus je to da morm velikrat dat štelat ročno,ker se skos zmaha neki,to je pa to z moje strani.
Aja ,pa če boš šel res v projekt(il),potem boš definitivno potreboval boljše zavore
LP Killah
CLIO 172 SPORT
Tole temo si preberi, so tudi slike iz mojega avta notri...jurchi napisal/-a:@frido
A bi lahko mal več povedal o hidravlični ročni (se da predelat, al je treba novo, stroški,...)?
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 889#262889
kar se prformansov tice je tko Bobni so bols ker pakne z vecjo povrsino bremzajo kot pa tiste male ploscice. Slabos tega je da ker nemoremo dobit prnetanih pakn da se te zaleplene rade odlepjo in nastane strosek do 20k odvisn od avta do avta diski so kul ker se kasneje pregrejejo njihova slabos je pa ce majo sistem disk/mali boben je ta da rocna za en drek prime ker so pod diskom not male paknce take kt ma frci mal vecje zdj pa razmisl jst bi dou spredi dvojno hlajene zadi pa pustu pa bos vidu kako se bo obnesl
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style
Daewoo nexie imajo švohnejši modeli bobne, močnejši pa zadaj diske. Če je tak avto potem vožen normalno zavore zadaj dobesedno zgnijejo. Diske se struži vsako menjavo olja.
Za ročno imaš dva sistema, za R ne vem kako ima. Lahko imajo čeljusti še dodaten vzvod za ročno. Če se ročna ne uporablja redno lahko menjaš komplet čeljusti (ca. 30.000sit/kom). Lahko pa ima notri v disku boben, ki kot so že rekli ni uporaben za "driftanje", redno ga je treba nastavljati in ob neuporabi spet vse skupaj zgnije do te mere, da je treba menjati diske+pakne.
Če ne misliš voziti veliko in hitro ti ne priporočam zadaj diskov.
Za ročno imaš dva sistema, za R ne vem kako ima. Lahko imajo čeljusti še dodaten vzvod za ročno. Če se ročna ne uporablja redno lahko menjaš komplet čeljusti (ca. 30.000sit/kom). Lahko pa ima notri v disku boben, ki kot so že rekli ni uporaben za "driftanje", redno ga je treba nastavljati in ob neuporabi spet vse skupaj zgnije do te mere, da je treba menjati diske+pakne.
Če ne misliš voziti veliko in hitro ti ne priporočam zadaj diskov.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing