Odmične gredi - "dirkalne, športne.."
Odmične gredi - "dirkalne, športne.."
Se pravi racing cams.
Kakšni so podatki, ki povedo kaj o odmični gredi?
Sem gledu na netu in dobil podatke:
Grind - RC6PHR-RG
Application - Ford
Dur @.050 In/Ex - 217/226
Lift at valve w/1.6 In/Ex - 516/531
Lobe Center - 112
kaj pomenijo te številke? Predvsem DUR, LIFT in pa LOBE CENTER?
Kakšni so podatki, ki povedo kaj o odmični gredi?
Sem gledu na netu in dobil podatke:
Grind - RC6PHR-RG
Application - Ford
Dur @.050 In/Ex - 217/226
Lift at valve w/1.6 In/Ex - 516/531
Lobe Center - 112
kaj pomenijo te številke? Predvsem DUR, LIFT in pa LOBE CENTER?
Če razmišljam laično:
moč z org. odmičnimi pri 3.ooo RPM: 90PS
moč z sport odmičnimi pri 3.ooo RPM: 70PS
moč z org. odmičnimi pri 7.ooo RPM: 180PS
moč z sport odmičnimi pri 7.ooo RPM: 220PS
Prav razmišljam?
Pišuka, jst bi rad da trga že pr 3.ooo RPM, pa da ma velik powah tud pri 7.ooo
1.8T: Na autodati nisem zasledil podatkov o odmičnih. Si jih ti?
moč z org. odmičnimi pri 3.ooo RPM: 90PS
moč z sport odmičnimi pri 3.ooo RPM: 70PS
moč z org. odmičnimi pri 7.ooo RPM: 180PS
moč z sport odmičnimi pri 7.ooo RPM: 220PS
Prav razmišljam?
Pišuka, jst bi rad da trga že pr 3.ooo RPM, pa da ma velik powah tud pri 7.ooo
1.8T: Na autodati nisem zasledil podatkov o odmičnih. Si jih ti?
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Lej, kle maš full lepo napisano marsikaj na temo odmične gredi & stuff:
http://www.chevyhiperformance.com/techa ... index.html
http://chevyhiperformance.com/techartic ... index.html
Upam, da ti bo kaj pomagalo....
http://www.chevyhiperformance.com/techa ... index.html
http://chevyhiperformance.com/techartic ... index.html
Upam, da ti bo kaj pomagalo....
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Sem dobil na AR tele podatke:
Q4:
Sesalna: odpiranje pred TDC: 8 stopinj
zapiranje po BDC: 35 stopinj
odmik ventila: 8.6 mm
Izpušna: odpiranje pred BDC: 30 stopinj
zapiranje po TDC: 0 stopinj
odmik ventila 7.5 mm
Tipo 2.0 16V:
Sesalna: odpiranje pred TDC: 1 stopinja
zapiranje po BDC: 45 stopinj
odmik ventila: 9.57 mm
Zdej pa pravijo, da bi blo fajn narest takole:
Od tipota sesalno, na sesalno od q4
od q4 sesalno pa na q4 izpušno.
Kaj bi po vaše pridobil s tem. Ajde strokovnjaki, glavce skup pa help please.
Sam če od tipota odmična odmakne ventil več kot od q4, ali ne bo porinilo ventil v bat? Ali bo še dovolj prostora?
Q4:
Sesalna: odpiranje pred TDC: 8 stopinj
zapiranje po BDC: 35 stopinj
odmik ventila: 8.6 mm
Izpušna: odpiranje pred BDC: 30 stopinj
zapiranje po TDC: 0 stopinj
odmik ventila 7.5 mm
Tipo 2.0 16V:
Sesalna: odpiranje pred TDC: 1 stopinja
zapiranje po BDC: 45 stopinj
odmik ventila: 9.57 mm
Zdej pa pravijo, da bi blo fajn narest takole:
Od tipota sesalno, na sesalno od q4
od q4 sesalno pa na q4 izpušno.
Kaj bi po vaše pridobil s tem. Ajde strokovnjaki, glavce skup pa help please.
Sam če od tipota odmična odmakne ventil več kot od q4, ali ne bo porinilo ventil v bat? Ali bo še dovolj prostora?