Športni kolektorji

Pugijev najljubši del... Važn, da muca prede!
darkdog24
Temni Pes štiriindvajset
Prispevkov: 37
Pridružen: 18 Okt 2004, 22:05
Kraj: Velenje

Športni kolektorji

Odgovor Napisal/-a darkdog24 »

Živjo

Zanima me kaj oziroma ali kej dobim če dam športne kolektorje na Cliota gor?Motor je 1.4 z 80KM.
Kje bi pa kej dobu te kolektorje?
Uporabniški avatar
HaBBicH
Iber model
Prispevkov: 162
Pridružen: 12 Okt 2004, 17:09
Kraj: Kranj pri Primskovem

Odgovor Napisal/-a HaBBicH »

pogledavsi na k-tec
Sanjski moski :D

Slika
darkdog24
Temni Pes štiriindvajset
Prispevkov: 37
Pridružen: 18 Okt 2004, 22:05
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a darkdog24 »

Sm gledu in s športnim kolektorjem dobiš ven 8KM.
Zanimivo pa je da je sam za 1.8 16v motorje. :-x
Hmm kje bi js to dobu pri nas.Sam pizda za teh 8KM moči bom dal js tok dnarja kokr je vredna R5GT Turbo mašina. :roll:
ni dobr ni dobr
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

Jaz zadnje dni odkrivam dobrote portanja glave in nasploh sesalnih in izpušnih delov :) Če pobrusiš in spoliraš kanale na glavi boš dobil sigurno tistih 8 konjev. Poleg tega se lahko spraviš nad loputo za plin, sesalni kolektor in izpušni kolektor. Probaš vse čim bolj spolirat in nardit tko, da je med stiki gladek prehod (serijsko je ponavadi med glavo in kolektorjem majhna stopnjička, ki pa precej vpliva na slabši pretok zraka).

Po tem kar sem prebral na netu ti s temi posegi ne uide 15 konjev (mogoče še več), pa tudi odzivnost bo boljša. Poleg tega lahko vse to narediš doma. Vse kar potrebuješ je en dremel (tista mašinca za gravirat), nekaj brusov in dosti časa. Jaz sem danes v cca. 3 urah do polovice končal loputo za plin. Delal sem prvič, pa ni težko, če delaš počasi in zbrano.

Če te kej več zanima išči po googlu izraze "head porting", "throttle body porting" itd.

Pa sori ker je malo off topic, ampak mislim, da je vseeno na mestu odgovor :) Če ni povej pa bom pobrisal :)
High on LSD
alesi
Damzapir :)
Prispevkov: 174
Pridružen: 11 Okt 2004, 08:14
Kraj: Radolca

Odgovor Napisal/-a alesi »

Caki ti mislis da bi 15KM dobil na masini 1.4 80KM,skoraj nemogoce.
Skolektorjem bi pridobil ene 5KM pa ene 3KM ce odstranis katalizator(DARKDOG ti nimas katalizatorja an).Pa 3KM ce bi spustil glavo.In ce na koncu vse skupaj sestejes prides na 105KM,cena predelava te pa pridu samo kar bi odstel za kolektor-POSTENO!!!
Slika
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

1.4 stock masina potegne tolk malo zraka, da optimiziranje sesalnega trakta ne obrodi taksnih sadov, kot bi si marsikdo zelel in pricakoval.

Poliranje in optimizacija sesalnega trakta pride v postev pri precej vecjih pretokih zraka, recimo po defaultu pri chipanih turbo masinah ali pa na N/A masinah, kjer je vse drugo prej zamenjano, olajsano in zbruseno, blokada dvignjena in tako dalje...

Restriktivnost cevi se ne veca linearno z vecanjem pretoka zraka, ampak vec kot na kvadrat.

Skratka, ko se zacnemo pogovarjati o pretokih 100litrov zraka na sekundo in vec, takrat ima to smisel. Prej pa motor dobi skoraj dovolj zraka ze iz spranj na sesalnih ceveh, tudi ce filter zamasis :D :agrue: :D

/jan
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Kle mislem, da ni govor o sesalnem kolektorju, pa tud neki bi dodal - sesalni kolektor ne sme bit spoliran u nulo, more bit mal hrapav... Medtem ko izpušni je pa dobr če je čist čist...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

1.8T napisal/-a:1.4 stock masina potegne tolk malo zraka, da optimiziranje sesalnega trakta ne obrodi taksnih sadov, kot bi si marsikdo zelel in pricakoval.

Poliranje in optimizacija sesalnega trakta pride v postev pri precej vecjih pretokih zraka, recimo po defaultu pri chipanih turbo masinah ali pa na N/A masinah, kjer je vse drugo prej zamenjano, olajsano in zbruseno, blokada dvignjena in tako dalje...

Restriktivnost cevi se ne veca linearno z vecanjem pretoka zraka, ampak vec kot na kvadrat.

Skratka, ko se zacnemo pogovarjati o pretokih 100litrov zraka na sekundo in vec, takrat ima to smisel. Prej pa motor dobi skoraj dovolj zraka ze iz spranj na sesalnih ceveh, tudi ce filter zamasis :D :agrue: :D

/jan
Vsaka mašina pridobi nekaj z optimizacijo "dihanja". Veliki motorji dobijo samo s portanjem glave tudi po 30 konjev. Naprej se pa vsaka malenkost pozna, recimo portanje lopute, port matching itd. Vsaka stvar posamezno na cliotu res nebi prinesla nič presenetljivega, ampak vse skupaj pa mislim, da bi se moralo precej poznat. Pa ne samo peak power, tudi odzivnost motorja bo bistveno boljša.
High on LSD
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

Pugi napisal/-a:Kle mislem, da ni govor o sesalnem kolektorju, pa tud neki bi dodal - sesalni kolektor ne sme bit spoliran u nulo, more bit mal hrapav... Medtem ko izpušni je pa dobr če je čist čist...
To velja samo za sesalni del na glavi in komoro, kjer se dogajajo explozije. Če sta ta 2 predela spolirana do sijaja se vbrizgani bencin prijema na stene, kar je slabo za mešanico. Če pa so stene grobe se lepo dela enakomerna mešanica zraka in bencina. Kolektor in TB sta lahko spolirana do sijaja.

Vsaj tako sem jaz prebral.
High on LSD
darkdog24
Temni Pes štiriindvajset
Prispevkov: 37
Pridružen: 18 Okt 2004, 22:05
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a darkdog24 »

Men se najbolj cenovno in logično splača,da js lepo tole energy 1.4 mašinco vn fuknem,in noter dam 1.4 GT Turbo.Za denar,ki bi ga porabil za predlavo energy mašine dobim močnejši motor.
Sam pizda edina stvar ki me pa žre je pa kje dobit dokaj solidno mašino?
Ni mi v interesu vsak teden mehaniku auto vozit ampak se normalno vozit znjim.
S tole mašino trenutno nimam nobenih težav.Vse dela tipi top,sam pizda ko ma sam 80 hrčkov!?In tu je problem.Auto negre nikamor!Gre 162km/h največ.Poberejo mu hitrost gume,masivni odbijači.....
In zato bi rabu neki okrog 120KM.
Najbolj me vleče od R5 GT Turbo,ker je enostvna mašina in ni skoraj nič elektronike,je pa tudi stara tehnologija to,na drugi strani je pa varijanta tudi motor od R Clio 1.8 16v,vendar je motor dost zakompliciran ker je velik elektronike noter pa tudi stara tehnologija sam to me nemoti tok.
Po pogovorih z raznimi kolegi jih je večina za R5 Turbo,ker je bolj odzivnejša mašina ma boljše pospeške in seveda ma turbo not.Vsi pa vemo kaj pomeni turbo in kaj lahko ven spraviš iz turbine kasneje.
In tu sem js zdej v temi.Nevem kaj bi mel.

Ali bi mel kr tole mašino pa koga jebe če negre nikamor,sam mal jo postaylam pa bo ali pa bi jo zamenjal z zgoraj omenjeno in tvegal stroške popravil,ki se bodo pojavili.
Nevem res nevem....
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Jah tko je an... Sj lepo če bi zadeva letela, sam pazi - ti maš v glavnem styling avto, a ga neb blo škoda nek razfukat... Ne vem, dj lepo počas se voz, nared styling,pršparej dnar - sej boš enkat pa mogu tud nov avto kupti, mogoče se boš pa s tistim ukvarjal s tuningom....
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Killah bee
Čebel
Prispevkov: 455
Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
Kraj: Tu Pa Tam

Odgovor Napisal/-a Killah bee »

Dark , si mogoče kontaktiru nebivedu-ja, ker on je tud imel u mislih mašino od r5 GTT uvoženo iz Italije, zdaj ko on gre čez lužo , imaš še nekaj časa da se zmenita kako in kaj, druga varjanta pa je da daš na svojo ropotuljico turbo, je varjanta ker je to imel u mislih kolega ki ima
R19 1.4 mašino, sliši pa na ime Jurchi-y(ne vem al je y al i) na a.com

lahko kontaktiraš tudi njega in probata skupaj kaj narest, delu bi mu pa tud nebivedu

tak da en info imaš :D

BTW: lej kaj Puntotu 1.4 da turbina (136KM) tak da si lahko tu nekje blizu

LP Killah bee
CLIO 172 SPORT
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

Engine swap je pomoje tut najboljša varjanta. Vsaj če mašina kolikor toliko lepo paše v tvoj avto. Predvidevam, da večjih zapletov nebi bilo, ker sem že videl cliote z 1,4T na netu.

Če te skrbi zanesljivost je možnost samo ena. Najprej kupi eno čim cenejšo 1,4T mašino. Če imaš veselje s šraufanjem in prostor pol lepo doma mašino daš narazen in nardiš generalko (zraven lahko še zgoraj opisani tuning nardiš, glavo in kolektorje portaš itd :)) Vzameš si čas in nikamor ne hitiš. Zamenjaš res vse dele, dobr očistiš vsak vijak posebej, daš recimo pobarvat karter ali pokrov ventilov... Uglavnem, to lahko pomoje nardiš za ene 200k sit z novo turbino vred. Pa te nima več kaj skrbet, mašina bo boljša kot nova in bo vsaj še 100kkm delala brez problemov če jo boš pazil. To pride v poštev sploh če imaš kakšnega prijatelja mehanika, ki ti lahko svetuje v kritičnih trenutkih in posodi kakšno bolj specialno orodje.

Jaz lahko iz lastnih izkušenj rečem, da je to žal edini način da dobiš res tisto kar hočeš. Jaz sem lani dal mašino rihtat enem dobrem mehaniku pa je naredu vse neki napol. Nobenem se več ne ljubi umazat rok in noben si več ne vzame časa, zgleda da sam še redne servise delajo.
High on LSD
darkdog24
Temni Pes štiriindvajset
Prispevkov: 37
Pridružen: 18 Okt 2004, 22:05
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a darkdog24 »

ikst no vidiš tu je moj problem ko sm v blku doma in nimam toliko prostora.ok garažo mamo samo tam je kurc kej prostora,sam auto gre not,pa se komi kej obrneš.to je res najboljša ideja da mašino kokr tok vredu kupiš in jo razstaviš na prafaktorje ter jo obnoviš itd... ker potem je to bomba.
Sam se pa strinjam tud s Pugijem kar je reku.Ko si bom drug auto kupoval,ker verjetno si ga bom,si po Cliotu mislim kupit A6 ali pa BMW 5 .Ta dva auta me impresionirata in bi ju rad imel.Zdej kateri bo nevem,raj pa bi mel krogece kot bavarca.In takrat bo tudi mašina stroj oziroma močnejša.
Js dosedaj nisem imel močnejšega auta od Cliota.Prvi auto je bil škoda favorit 1.3 drugi auto Mazda 323 1.3 in potem Clio 1.4 ::? Mogoče da sem si na začetku pri 18 kupil hondo civic kot sem si želel,bi me danes to vse minilo,tako pa želja po močnejšem autu ostaja še vedno.Ok ok tolk dnarja kokr sm zmetu v Cliota bi si že res lahk en pošten auto kupil dost močen sam ni vse v dnarju.Ma jst bom verjetno pustil tole mašino kokr je,jo lepo čez zimo postaylu da bo najlepša mašina Renault Clia 1 in jebat ga vozit se še neki let,potem pa auto prodat in kupit večji auto.
Še posebej je to najbolj možna varijanta zdej,ker sem si rezerviral klimo za Cliota ki paše na energy motor.Fuknem še klimo noter pa je auto 1A.

Ni mi pa jasno kako bi lahko dal turbino na 1.4 motor z 80KM.Kaj bi bilo v ttem primeru treba vse zamenjat?In kolk realno pride ven hrčkov?
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

Če misliš avto prodat po letu ali dveh se ti seveda ne splača to delat, pomoje. Boljš res prišparat tist $$$ pa naslednjiš mal boljše kupit.

S turbino je pa dost dela. Dost lažje boš naredu engine swap kot pa turbino zmontiral.
High on LSD
darkdog24
Temni Pes štiriindvajset
Prispevkov: 37
Pridružen: 18 Okt 2004, 22:05
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a darkdog24 »

Ma ja naslednji auto bo res dost dost močnejši pa še večji mora bit.Fax bom kmalu končal bi ga že moral,punca ma včasih pribliske glede otrok :crazyeyes: ,tako da večji auto bo treba nabavit.Ampak to še nezdej.
Dobr pol pa gremo še mašino stylat.

Pugi sorry za off topic sm se mal več razpisu.
Temo kr zapri,ker kar sm hotu vedet sm zvedu.Mal sm slabe volje ampak jebi nemoreš vsega met.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Zakaj bi zaklepal temo, temni pes, ti kar piši... Če te kaj zanima, te bomo obmetavali z informacijam an. Zato smo pa kle.

Možno je ja, da greš mašino stylat. Predvsem ti svetujem, da delaš tako, da ko boš avto prodajal, da boš mel kej od tega, da ne delaš totalne nule oz. minusa.

To pomen, da gor dajej take stvari, k se dajo razstavit in prodat...

Pridn bot, pa ženo ubogej #-o
Zadnjič spremenil Pugi, dne 05 Nov 2004, 09:22, skupaj popravljeno 1 krat.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
bOnZy
sesalc tunning kid
Prispevkov: 65
Pridružen: 05 Nov 2004, 02:32
Kraj: Breg pri Žirovnici (okolica Bleda)

Odgovor Napisal/-a bOnZy »

darkdog24: je pa še neki v tej stvari ;) ko bos prodal cliota, se bos zmerj zru, zakaj nisi probu še v mašino turbno dat alpa kej podobnga ;) da bi vidu kuko bi poj kej clio su. (govorim iz svojih izkusenj, ko sem mel lepo šanso dat v skuterja dirkaln celinder (~6-7sek/100km/h, koncna +140km/h, ~25HP ) pa sm samega sebe za***al)

sicer pa ko bo vecji druzinski auto, zena in otorci, pa dvomim da bos lahko kej tunov pa stylou auto, idin če si bos ksnga za styling/tuning hoby kupu, če bo dovolj $$$

moje skromno mnenje ;)
pUt tHe pEdAl tO tHe mEtAl iN sEkAj oViNkE!! :>
Slika Slika
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

bOnZy napisal/-a:sicer pa ko bo vecji druzinski auto, zena in otorci, pa dvomim da bos lahko kej tunov pa stylou auto, idin če si bos ksnga za styling/tuning hoby kupu, če bo dovolj $$$
Od kje pa tebi take ideje? O:) :-#

/jan
tuningcar
car Lazar
Prispevkov: 36
Pridružen: 22 Okt 2004, 16:41
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a tuningcar »

Ja sam res, sem tko spidenane Previe vidu da se tep sanja ne. Previa , tist ta velik , druzinski avto , bele barve spodaj v podpisu, in zakaj ga nebi tunov in vozil z njim druzino okoli:)

LP,Sandi
Slika
Slika
Odgovori