Primer zamenjave zavor (dial up - no go: lot's of pics)
Primer zamenjave zavor (dial up - no go: lot's of pics)
No gre se za avto P406. Material sem kupil tko po neuradni poti in sem dobil dosti popusta Cena za diske in ploscice je 28k.
No zdj pa how to:
Zacnemo tako da odstranimo kolo. In pogledamo kako je zadeva narejena. Jaz sem se takoj lotil razstavljanja celjusti ker sem ze vedel kako se jih, tako da se nisem kaj prevec ukvarjal z gruntanjem
No celjusti sem odstranil in sem prisel do ploscic. Zadeve na eni strani ni bilo nic do zeleza
No ploscice v mojem primeru ni bilo tezko odstraniti
No naslednji moj korak je bil povrnitev zavornega cilindra v prvotno stanje. Mozna sta dva nacina odvisno s katerim vam je lazje
1. nacin
2.nacin
Prvi se pri meni ni obnesel ker je prevelik cilinder in ga je tezko poriniti nazaj.
Potem sem demontiral ''nosilec'' celjusti
Ko odstranimo ''nosilec'' celjusti imamo disk prost in ponavadi so prisraufani z malimi sraufi katere zna biti problem odsraufati.
Pridemo do pesta in ga scistimo kar z smirglom ker je to nujno, kajti posledice so razna vibriranja in podobno
Naslednji korak je bil ciscenje vodil na nosilcu celjusti. Zadevo je priporocljivo scistiti ter ponovo podmazati ker so mozne okvare in sicer pregrevanje ploscic, slab zaviralni effekt pa se kaj bi se naslo
Sledi montaza novega diska. Tisti ki se neveste diski pridejo v skatli zaviti v pvc vrecko in so mastni. To preprecuje da bi rjaveli med skladiscenjem. Mastnih bremz pa nesmemo imeti zato se diski scistijo z obeh strani. Jaz jih kar z nitrotom in eno cisto krpo.
Ocisceni disk
Sledi montaza nosilca celjusti ter ploscic.
Nato pa sledi le se montaza zadnje komponente in sicer celjusti. Priporocljivo je ce so celjusti privijacene, da uporabite tesnilce navojev ker nocemo da bi se nam med voznjo celjusti odsraufale. Posledice so lahko katastrofalne
No zadevo zategnemo kokr se le da ziher je ziher Dela vsega skupaj je bilo dobro urco, orodja gre ponavadi tudi zelo malo. V bistvu samo osnovno orodje rabite ala une male kiste ki jih kupite v raznih bauhausih in podobnih bodo zadostovale, le pri francozih ne ker so torksi povsod
Se slikca vsega skupaj po opravljenem delu
No pa se primerjava staro novo za tiste ki radi skrtarite
Aja da se dodam tole diski so bili se original peugot in je zadeva bila neustavljiva Ce me je kdo izsilu na cesti sem bil kot vlak Popokani so bili zviti ohoho v glavnem ne se igrati s tem
Lp
No zdj pa how to:
Zacnemo tako da odstranimo kolo. In pogledamo kako je zadeva narejena. Jaz sem se takoj lotil razstavljanja celjusti ker sem ze vedel kako se jih, tako da se nisem kaj prevec ukvarjal z gruntanjem
No celjusti sem odstranil in sem prisel do ploscic. Zadeve na eni strani ni bilo nic do zeleza
No ploscice v mojem primeru ni bilo tezko odstraniti
No naslednji moj korak je bil povrnitev zavornega cilindra v prvotno stanje. Mozna sta dva nacina odvisno s katerim vam je lazje
1. nacin
2.nacin
Prvi se pri meni ni obnesel ker je prevelik cilinder in ga je tezko poriniti nazaj.
Potem sem demontiral ''nosilec'' celjusti
Ko odstranimo ''nosilec'' celjusti imamo disk prost in ponavadi so prisraufani z malimi sraufi katere zna biti problem odsraufati.
Pridemo do pesta in ga scistimo kar z smirglom ker je to nujno, kajti posledice so razna vibriranja in podobno
Naslednji korak je bil ciscenje vodil na nosilcu celjusti. Zadevo je priporocljivo scistiti ter ponovo podmazati ker so mozne okvare in sicer pregrevanje ploscic, slab zaviralni effekt pa se kaj bi se naslo
Sledi montaza novega diska. Tisti ki se neveste diski pridejo v skatli zaviti v pvc vrecko in so mastni. To preprecuje da bi rjaveli med skladiscenjem. Mastnih bremz pa nesmemo imeti zato se diski scistijo z obeh strani. Jaz jih kar z nitrotom in eno cisto krpo.
Ocisceni disk
Sledi montaza nosilca celjusti ter ploscic.
Nato pa sledi le se montaza zadnje komponente in sicer celjusti. Priporocljivo je ce so celjusti privijacene, da uporabite tesnilce navojev ker nocemo da bi se nam med voznjo celjusti odsraufale. Posledice so lahko katastrofalne
No zadevo zategnemo kokr se le da ziher je ziher Dela vsega skupaj je bilo dobro urco, orodja gre ponavadi tudi zelo malo. V bistvu samo osnovno orodje rabite ala une male kiste ki jih kupite v raznih bauhausih in podobnih bodo zadostovale, le pri francozih ne ker so torksi povsod
Se slikca vsega skupaj po opravljenem delu
No pa se primerjava staro novo za tiste ki radi skrtarite
Aja da se dodam tole diski so bili se original peugot in je zadeva bila neustavljiva Ce me je kdo izsilu na cesti sem bil kot vlak Popokani so bili zviti ohoho v glavnem ne se igrati s tem
Lp
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style
-
- Majkl Najt
- Prispevkov: 83
- Pridružen: 10 Okt 2004, 21:02
- Kraj: Kamnik
Jap je plavi loctite. Am zdej nevem na enih sraufih sem imel plavega na enih rdecega in nekako sem opazil da je bila razlika samo ce gres na foro malo zategnes malo popustis gre zadeva normalno Kar se pa naslednjic tice se pa nesekiram ker se vedno imam plin za pogret
Sledijo pa take reportaze zdj redno ker nekako se mi zdj da z digicem okol skakat
Sledijo pa take reportaze zdj redno ker nekako se mi zdj da z digicem okol skakat
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style
Diski so bli znucani ohoho kar se pa mene tice je tole men prvic da uporabljam ta loticite ker je zadeva muchos draga ponavadi dam kako uno razcepljeno podlozko ali pa nic Bate sem samo pregledal in so bili vredu brez praha so in brez risov tko da nism hotel pacat pa se zmankal mi je masti ker je fotr su podmazat od kolega kamion pa mi je pozrl celo tuboPeschA napisal/-a:Diski so bili pa že dobro znucani. Običajno je minimum 1mm-2mm manj kot je nov debel. Tole je bilo pa že eno malenkost manj. :-° . Edino kar jaz ne naredim je varovalo na vijake, ga pač moram enktrat kupit. . Pa takrat kot diske še olje zamenjam, pa bate namažem.
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style
re-volt napisal/-a:hehe pillle kdaj maš kj časa... sm na istem z ploščicam/diski. p.s. a bi ti znou uzadi bobne z diski zamenat. k mam material (diske pa čeljust pa ploščice) sam ni znanja
Mah to treba sma urodje v roke (no tle je kriza če nimaš ) pa je itak ?abe zamenjat sm sam podobno pred kratkim takole prčkal ko sm hotu dat 4 batne čeljusti gor, sam k. k ni šlo
Sem doma cel teden Starci upam da bojo spizdili v bosno pa te kontakrtiramre-volt napisal/-a:hehe pillle kdaj maš kj časa... sm na istem z ploščicam/diski. p.s. a bi ti znou uzadi bobne z diski zamenat. k mam material (diske pa čeljust pa ploščice) sam ni znanja
Drugace pa ni noben problem to doma naresti le poglej kako je zadeva izvedena kajti ponavadi so osi vpete z 4 vijaki. Ce pa imas ti na premo os fiksirano na kak drugi nacin pa nevem kako bova to naredila. Edino ce imas pa z williamsa potem bi moralo nekako se iti ker predvidevam da je zadeva samo predelana prema od navadnega clia
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style
ja modremu je ratal na darkdogov avto spravt pillle ta tedn zihr ne k so prazniki sj kr jest tebe poznam me boš enkrt iz nenada napadu na brnčičev pa se bova tm zmenla
offtopic - ti k si dost sam-svoj-psiho: a maš kkšno idejo kuko spraut sprej za temne luči dol. to sm leto pa pou nazaj gor dajou pa me zj roka zakona jebe u glavo :(
offtopic - ti k si dost sam-svoj-psiho: a maš kkšno idejo kuko spraut sprej za temne luči dol. to sm leto pa pou nazaj gor dajou pa me zj roka zakona jebe u glavo :(