CLIO Dci
CLIO Dci
A mogoče kdo ve na kolk so veliki serivisi pri tem avtu?
Pa koliko stanejo servisi?
Gre pa za švohnej motor, se pravi 65 PS.
Kako najhitreje in najlaže ugotovič, če je bil avto čipan?
Primerjava tovarniških podatkov (pospeški, poraba, max hitrost,..) z dejanskimi?
Carinvent: na kolk (moč, navor) bi se dal tazga cliota čipat?
PS: Mogoče nabavim
Pa koliko stanejo servisi?
Gre pa za švohnej motor, se pravi 65 PS.
Kako najhitreje in najlaže ugotovič, če je bil avto čipan?
Primerjava tovarniških podatkov (pospeški, poraba, max hitrost,..) z dejanskimi?
Carinvent: na kolk (moč, navor) bi se dal tazga cliota čipat?
PS: Mogoče nabavim
- Nixxon
- BMW mit Calypsorot Metallic Farbe Fahrer
- Prispevkov: 237
- Pridružen: 19 Jan 2005, 17:53
- Kraj: Vrhnika
Men se zdijo blazno dragi. Majo starši enako verzijo doma, 65KM.
Pri 90kkm je kar naenkrat zablokiralo zadnje desno kolo. Na servisu nam je njihov mehanik povedal da daje Renault tolk slab material v bobne zadaj, da prerjavi in pakne blokirajo kolo (s tem da smo mi mel še srečo ker nam je tolk časa zdržal, jao). Popravilo je blo 80kSIT (možno da je bil še kak oljni servis zraven, nisem pa siguren). Drgač so pa še v garanciji menjal računalnik (s tem da so nas hotl nategnit in nam taprvič uturit rabljenga, na srečo se avto ni pustu (beri, niso ga mogl preprogramirat)), da čakalne dobe za dobavo enga usranga računalnika ne omenjam. Prvič en mesec, drugič vsaj dva, če ne tri. Uglavnem, od vseh družinskih avtov sem jaz s tem še najbolj razočaran. Bognedaj da ga damo čipat.
Edino dobro stran tega avtomobila jaz vidim v porabi, ki je okol 4,1.
Aja, lučka za airbag itak vedno neki teži, smo se je že navadl.
Pri 90kkm je kar naenkrat zablokiralo zadnje desno kolo. Na servisu nam je njihov mehanik povedal da daje Renault tolk slab material v bobne zadaj, da prerjavi in pakne blokirajo kolo (s tem da smo mi mel še srečo ker nam je tolk časa zdržal, jao). Popravilo je blo 80kSIT (možno da je bil še kak oljni servis zraven, nisem pa siguren). Drgač so pa še v garanciji menjal računalnik (s tem da so nas hotl nategnit in nam taprvič uturit rabljenga, na srečo se avto ni pustu (beri, niso ga mogl preprogramirat)), da čakalne dobe za dobavo enga usranga računalnika ne omenjam. Prvič en mesec, drugič vsaj dva, če ne tri. Uglavnem, od vseh družinskih avtov sem jaz s tem še najbolj razočaran. Bognedaj da ga damo čipat.
Edino dobro stran tega avtomobila jaz vidim v porabi, ki je okol 4,1.
Aja, lučka za airbag itak vedno neki teži, smo se je že navadl.
BMW E36 318i, calypsorot metallic
Pri kolegu na cliotu je zablokiralo pri 22.000km... Pa več kot dve leti star avto(garancija papa)... Cena popravila+dve novi (zadnji) gumi - 120k SITNixxon napisal/-a:Men se zdijo blazno dragi. Majo starši enako verzijo doma, 65KM.
Pri 90kkm je kar naenkrat zablokiralo zadnje desno kolo. Na servisu nam je njihov mehanik povedal da daje Renault tolk slab material v bobne zadaj, da prerjavi in pakne blokirajo kolo (s tem da smo mi mel še srečo ker nam je tolk časa zdržal, jao). Popravilo je blo 80kSIT (možno da je bil še kak oljni servis zraven, nisem pa siguren).
Sem tudi jaz slišal da je to tovarniška napaka...
Drugače sem pa Dci-ja 65KM že vozil, ampak ne nekaj daleč, da bi lahko presodil... Pri meni je problem v tem, da se v cliotu preprosto ne morem udobno usedet, ker so sedeži za moje okuse . Mašine pa res ne morem ocenit...
Lp Nejc
Kot prvo sedezi so vsaj pri extremu fenomenalni razen ce seveda nisi bajs!!(cez 140kg)
Ja bila je tovarniska napaka,poleg tega pa so na to napako opozorili vse kupce novih vozil,tko da ce si bil 2.lastnik pa da te 1. ni opozoril pac nisi vedel in si pol placal.
Uradni servisi so po 25k za olje in filtre,za vecje servise pa e vem se pa lahko pozanimam.
Glede cipanja poznam enega k jih cipa s originalnimi cipi to mislim isto firmo in na zunej ne mores vedet al je cipan.
Vidi pa pol k ga priklop na komp po karakteristikah(te ti s lahkoto povozi s originalnimi in avto ni vec cipan:)))))
65-80km priblizno
Ja bila je tovarniska napaka,poleg tega pa so na to napako opozorili vse kupce novih vozil,tko da ce si bil 2.lastnik pa da te 1. ni opozoril pac nisi vedel in si pol placal.
Uradni servisi so po 25k za olje in filtre,za vecje servise pa e vem se pa lahko pozanimam.
Glede cipanja poznam enega k jih cipa s originalnimi cipi to mislim isto firmo in na zunej ne mores vedet al je cipan.
Vidi pa pol k ga priklop na komp po karakteristikah(te ti s lahkoto povozi s originalnimi in avto ni vec cipan:)))))
65-80km priblizno
Hmmm, vozil sem glih extrema in ne, nimam 140kg . Sedeži so sicer bočno dobro oprijemljivi, ampak meni je vrh sedeža (ne vzglavnika) prišel do nekje pod lopatico. Zaradi tega sem imel občutek, kot da je sedež kako številko premajhen... Ampak ker se mi dozdeva da je djsly lastnik cliota, bo on najbolje vedel, če mu pašejo sedeži ali pa koliko so servisi.alesi napisal/-a:Kot prvo sedezi so vsaj pri extremu fenomenalni razen ce seveda nisi bajs!!(cez 140kg)
Ja bila je tovarniska napaka,poleg tega pa so na to napako opozorili vse kupce novih vozil,tko da ce si bil 2.lastnik pa da te 1. ni opozoril pac nisi vedel in si pol placal.
Uradni servisi so po 25k za olje in filtre,za vecje servise pa e vem se pa lahko pozanimam.
Kot bivši lastnik renaulta (sicer 19ke) lahko povem samo moje izkušnje in te so, da so original renault servisi dragi kot žafran in vsaj na mojem koncu niti približno vredni tega denarja. Je pa seveda nepooblaščeno servisiranje zelo poceni.
Za opozorilo pa nisem vedel... Kolega je bil sicer drugi lastnik, ampak je biil prvi renaultov diler, avto je bil pač testni...
LP Nejc
Ok, avto mam na preizkušnji že 4. dan. Včeraj mi je zasvetila lučka (tista, k pr dizlih označuje ogrevanje palčk za vžig). Ob tem je znatno padla moč motorju (beri ni šel nikamor), najbrž se je vklopil rezervni mode.
To se mi je zgodilo ene 10x včeraj. In to vsakič za cca. 20s.
Mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo? Al naj se zapeljem na pooblaščenega serviserja po odgovore?
To se mi je zgodilo ene 10x včeraj. In to vsakič za cca. 20s.
Mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo? Al naj se zapeljem na pooblaščenega serviserja po odgovore?
- Nixxon
- BMW mit Calypsorot Metallic Farbe Fahrer
- Prispevkov: 237
- Pridružen: 19 Jan 2005, 17:53
- Kraj: Vrhnika
Točno tako. Sedeži so par številk premajhni. Sicer imajo (v Dynamique opremi) zelo dobro bočno oporo, ker so nekakšni športni, samo so mi res premajhni. Tisti zgornji del o katerem govori Mrcina so prenizki zame (visok 185cm), in zaradi tega moram cel v sedežu nekako puklasto sedet in me boli hrbet po ene 30km vožnje.Mrcina napisal/-a:Hmmm, vozil sem glih extrema in ne, nimam 140kg . Sedeži so sicer bočno dobro oprijemljivi, ampak meni je vrh sedeža (ne vzglavnika) prišel do nekje pod lopatico. Zaradi tega sem imel občutek, kot da je sedež kako številko premajhen... Ampak ker se mi dozdeva da je djsly lastnik cliota, bo on najbolje vedel, če mu pašejo sedeži ali pa koliko so servisi.alesi napisal/-a:Kot prvo sedezi so vsaj pri extremu fenomenalni razen ce seveda nisi bajs!!(cez 140kg)
Ja bila je tovarniska napaka,poleg tega pa so na to napako opozorili vse kupce novih vozil,tko da ce si bil 2.lastnik pa da te 1. ni opozoril pac nisi vedel in si pol placal.
Uradni servisi so po 25k za olje in filtre,za vecje servise pa e vem se pa lahko pozanimam.
Glede zadnjih koles pa: smo prvi lastniki, avto je letnik 2002 (mislim da je takrat 1.5dCi glih dobr ven pršu) in nam NISO povedali ničesar. Pa dobro, saj to ni edina zamera tistemu servisu/dilerju.
BMW E36 318i, calypsorot metallic
-
- Dragster
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 13 Okt 2004, 16:10
- Kraj: Kranj Mavčiče
sej k niste normalni...kva pa vozte na servis pakne menat....moji bejbi je isto zablokiral zadi pa je dala pri enmu k ma zavorni servis na viču v lj. 15 jurjev....
tko da ...vsak normaln avto je sorazmerno pocen za vzdržvat sam znajdt se je treba mal....
pa ne mi s kšno garancijo zdej....kdo bo pa vedu na servisu da nimaš original paken u zadnjih bobnih....npr....
tko da ...vsak normaln avto je sorazmerno pocen za vzdržvat sam znajdt se je treba mal....
pa ne mi s kšno garancijo zdej....kdo bo pa vedu na servisu da nimaš original paken u zadnjih bobnih....npr....
prva prestava je za okras...druga pa kople....
a ze problemi al kaj?djsly napisal/-a:Ok, avto mam na preizkušnji že 4. dan. Včeraj mi je zasvetila lučka (tista, k pr dizlih označuje ogrevanje palčk za vžig). Ob tem je znatno padla moč motorju (beri ni šel nikamor), najbrž se je vklopil rezervni mode.
To se mi je zgodilo ene 10x včeraj. In to vsakič za cca. 20s.
Mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo? Al naj se zapeljem na pooblaščenega serviserja po odgovore?
a mas garancijo,ker to bo kriv racunalnik
zaenkrat probi tako da odklopis akumulator.,pocak mal,pol k ga pa priklopis nazaj,priklopi + od enkrat,ne da bo smelcal k pr norcih
"Some dream to escape reality,
Some to change it forever"
Soichiro Honda
Some to change it forever"
Soichiro Honda
- Nixxon
- BMW mit Calypsorot Metallic Farbe Fahrer
- Prispevkov: 237
- Pridružen: 19 Jan 2005, 17:53
- Kraj: Vrhnika
Avto je stal sredi dvorišča in se ga ni dalo premaknit, potrebna je bila avtovleka. Poleg tega nismo vedeli kaj je blo, ker se že neki časa en ležaj oglaša, pa sm mal mislu da je to krivo. Uglavnem, starši so pa vedno avte vozili na pooblaščene servise, vsaj te ta novejše. Jest upam da bo naslednji avto kaj druzga ker tejle Renojevci me ne prepričajo, ne avti ne ljudje ki jih prodajajo/servisirajo.modriDIRKAC napisal/-a:sej k niste normalni...kva pa vozte na servis pakne menat....moji bejbi je isto zablokiral zadi pa je dala pri enmu k ma zavorni servis na viču v lj. 15 jurjev....
tko da ...vsak normaln avto je sorazmerno pocen za vzdržvat sam znajdt se je treba mal....
pa ne mi s kšno garancijo zdej....kdo bo pa vedu na servisu da nimaš original paken u zadnjih bobnih....npr....
BMW E36 318i, calypsorot metallic
u glavnem, moj oz. zdej od moje sestre ima 90kkm prevoženih, konkretno čipan in samo redno servisiran (mislim da 3x po ene 25ksit) in to je to.
fenomenalen avto če mene vprašaš, vsaj Dynamique oprema - sedeži bistveno boljši kot sedaj v bmwju. resno mislim.
skratka jaz sem z njim zadovoljen, mora pa biti vsaj dynamique.
djsly - avto ti gre očitno v rezervni program zaradi neke napake ki se občasno pojavlja. vzrokov je lahko veliko, na pamet pa tega ne more noben ugotoviti. prva in najlažja stvar je priklop na tester in mogoče, ampak mogoče se bo iz tega kaj videlo. ni pa nujno, če bo bolj skrita napaka se bo treba hecat in iskat napako.
če je čipan ali ne se teoretično lahko ugotovi iz parametrov delovanja motorja, ampak najbolj zanesljivo je prebrat original eprom in ga primerjati s tistim z originalnim iz arhiva. če je bil sprogramiran. če je notr vmesnik, se pogleda na konektor skupnega voda in injektorje, le ni kaj vmes priklopljeno.
kar se pa tiče tistega komentarja, da nekje vgrajujejo "originalne čipe" - je to navadna pravljica, saj to ne obstaja
fenomenalen avto če mene vprašaš, vsaj Dynamique oprema - sedeži bistveno boljši kot sedaj v bmwju. resno mislim.
skratka jaz sem z njim zadovoljen, mora pa biti vsaj dynamique.
djsly - avto ti gre očitno v rezervni program zaradi neke napake ki se občasno pojavlja. vzrokov je lahko veliko, na pamet pa tega ne more noben ugotoviti. prva in najlažja stvar je priklop na tester in mogoče, ampak mogoče se bo iz tega kaj videlo. ni pa nujno, če bo bolj skrita napaka se bo treba hecat in iskat napako.
če je čipan ali ne se teoretično lahko ugotovi iz parametrov delovanja motorja, ampak najbolj zanesljivo je prebrat original eprom in ga primerjati s tistim z originalnim iz arhiva. če je bil sprogramiran. če je notr vmesnik, se pogleda na konektor skupnega voda in injektorje, le ni kaj vmes priklopljeno.
kar se pa tiče tistega komentarja, da nekje vgrajujejo "originalne čipe" - je to navadna pravljica, saj to ne obstaja
- Nixxon
- BMW mit Calypsorot Metallic Farbe Fahrer
- Prispevkov: 237
- Pridružen: 19 Jan 2005, 17:53
- Kraj: Vrhnika
Bočna opora ja, drgač je pa zic mal "francoski" al pa "kitajski", beri za ljudi do 1,7 metra.CarInvent napisal/-a:fenomenalen avto če mene vprašaš, vsaj Dynamique oprema - sedeži bistveno boljši kot sedaj v bmwju. resno mislim.
Pa klima je malo švoh, vsaj ta na 65KM dizlu.
BMW E36 318i, calypsorot metallic
Men se je zgodilo natanko enako, pri Ford Ka mi je med vožnjo blokirala zadnja desna guma... Avtovleka 12 kilometrov in popravilo z menjavo vseh zajl me je pri lokalnem, ampak relativno dobrem majstru prišlo 31 jurčkov... Očitno so pooblaščeni serviserji kar fevdalci.modriDIRKAC napisal/-a:sej k niste normalni...kva pa vozte na servis pakne menat....moji bejbi je isto zablokiral zadi pa je dala pri enmu k ma zavorni servis na viču v lj. 15 jurjev...