Ja, imas tudi taksne variante, ki ti DEJANSKO spustijo ven pritisk, ampak to se mi zdi se bolj sporno.
Dajmo malo razdelati zadeve in terminologijo.
Bencinar ima loputo in ko jo zapres, nastane med turbino in loputo nadpritisk, za loputo pa motor nadpritisk "porabi", zato se podpritisk dovaja po vakuumski cevki na BOV, kateri odpre in spusti nadpritisk ven med turbino in loputo. S tem varujes turbino (kick-back, nasilno ustavljanje turbine, compressor surge, itd...).
Pri dizlu pa nimas lopute in ko spustis pedal enostavno motor porabi ves nadpritisk in zadeva nima problemov. ECU predvideva, da to tako deluje in skladno s tem so tudi mape napisane in delovanje vsega okoli tega (doziranje goriva, etc etc...).
Ta zadeva, ki ni na zvocnik, ti pa DEJANSKO spusti naenkrat ves nadtlak iz sistema, ceprav bi ga motor "porabil". To deluje tako, da imas elektroniko, katero priklopis na pedal in ko le tega spustis, ta elektronika nasilno odpre BOV.
Ne razumem, kaj potem ECU naredi, ko kar naenkrat zmanjka nadpritiska na nacin, za katerega on nic ne ve. A zacne avto cukat k't p'r norcih, al kaj? Nekaj se mora zgoditi, saj ponavadi ECU-ji nimajo taksnih toleranc prilagajanja, predvsem pa ne v tako kratkih casih....
Tko da kar se motorja tice, je zvocnicek pomojem boljsa varianta... vem pa ne, meni se to zdi itak bedarija, BOV na dizlu
http://www.takakaira.com/accessories/ni ... pager.html
/jan
Obvezno branje:
http://tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-6.html#e11