Saab 95 aero ima 272KM. Mal predelave(tovarniške) 315KM.Malecky napisal/-a:Ne vec kot 230KM na FWD...
Saabovi inžinirji niso debili, sicer se pa to hitro na kaki stezi dokaze oz. dokazujejo FWD avti z veliko KM.
Turbo za Peugeot 206RC
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Prosim če se nehate drkat okol tega kaj je preveč in kaj ne. Tud 400KM na prvemu pogonu dobro služi. Seveda če ni mašina pretežka zarad tega, kar v teh primerih ni, ker so serijske mašine navite - se pravi 1.8T recimo na 400KM je čist ql. Če še potem za drag obuješ kake R888, mislm da ni kle enga problema tumač. Sj nad 100km/h tko al tko ne bo več kopal
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Noben se kle ne krega, se smo fest fanstje Ja - itak je za na naše ceste že 200KM preveč, sj v bistvu nikjer ne smeš več kot 130 vozt, to pa s takim avtom dosežeš v 10 sekundah... Brezveze
Ta predelava bi bla izklučno uporabna sam za na dirke, pa seveda za kak blow off show off
Ta predelava bi bla izklučno uporabna sam za na dirke, pa seveda za kak blow off show off
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
http://www.carcopy.de/carcopy/show2.php ... M2ZjJjZQ==Malecky napisal/-a:Jaz pa za Scooobydooooby dooooooo
Type 25 pa close ratio gearbox :-°
Nekaj v tem stilu si bom omislil kot naslednico skodilaka (mogoce ze naslednje leto).
Tu se debata okrog tega, kolko moci je smiselno pocasi neha.
/jan
Res je nesmiselno govoriti o smiselnosti več kot 200PS na sprednjih kolesih. Tema je TURBO V P206RC !!
Če hoče met človek 500 PS na sprednjih kolesih, jih bo pač imel. Njegov problem ali bo vrtelo v prazno ali ne. Bo že poskrbel za LSD & co. stuff da bo bolje.
Torej kjer je volja in denar....se vse da narest.
RC206: kot sem rekel, se dela trenutno ena predelava N/A --> T avto. Če bo mehanik za, ga pobaram pa ti bo dal kak nasvet. Trenutno ima veliko dela ampak če resno misliš, ga bom pobaral da si vzame nekaj časa zate.
moraš ša vedet, da bo potrebno menjat veliko stvari v motorju, sploh če boš hotel večji boost in s tem MORE POWAH!
Na cliota, kot je moj, so dali na orginal bate in ojnice o,4 bar se mi zdi. S tem so dobili cca. 230 PS. Njihov komentar: Impreza ima kar probleme z njim, hehe....
Na o,7 bar bi delal štale tak clio. Ampak pol je treba menjat bate, ojnice, injektorje, benz pumpo, RFP, ....
Lp sly.
PS: Mogoče nardim turbo cliota :-) pfsssst, pfsst....
Če hoče met človek 500 PS na sprednjih kolesih, jih bo pač imel. Njegov problem ali bo vrtelo v prazno ali ne. Bo že poskrbel za LSD & co. stuff da bo bolje.
Torej kjer je volja in denar....se vse da narest.
RC206: kot sem rekel, se dela trenutno ena predelava N/A --> T avto. Če bo mehanik za, ga pobaram pa ti bo dal kak nasvet. Trenutno ima veliko dela ampak če resno misliš, ga bom pobaral da si vzame nekaj časa zate.
moraš ša vedet, da bo potrebno menjat veliko stvari v motorju, sploh če boš hotel večji boost in s tem MORE POWAH!
Na cliota, kot je moj, so dali na orginal bate in ojnice o,4 bar se mi zdi. S tem so dobili cca. 230 PS. Njihov komentar: Impreza ima kar probleme z njim, hehe....
Na o,7 bar bi delal štale tak clio. Ampak pol je treba menjat bate, ojnice, injektorje, benz pumpo, RFP, ....
Lp sly.
PS: Mogoče nardim turbo cliota :-) pfsssst, pfsst....
no takole... jaz sem na tem naslovu
http://www.dp-engineering.nl/indexe.html
spraševal za mojega... Cena € 6.500 + 3 tedne brez avta. Kr se mi zdi malo dosti...
To vprašanje bo sicer offtopic oz. mogoče niti ne. Glede na to, da so si motorji "precej" podobni - konkretno za 206RC ne vem - sem jaz razmišljal za mojega najti nekje motor od 405 2.0 turbo in pobrat zadevo dol ( kolektorje, turbino, IC itd. ) in potem to predelat pač za moj motor.
A mislite, da se ne bi dalo kaj podobnega nardit za 206? - pač samo na novo nardit kolektor, zmanjšat kompresijo in odpret zadevo na 0,5-07 bara?
http://www.dp-engineering.nl/indexe.html
spraševal za mojega... Cena € 6.500 + 3 tedne brez avta. Kr se mi zdi malo dosti...
To vprašanje bo sicer offtopic oz. mogoče niti ne. Glede na to, da so si motorji "precej" podobni - konkretno za 206RC ne vem - sem jaz razmišljal za mojega najti nekje motor od 405 2.0 turbo in pobrat zadevo dol ( kolektorje, turbino, IC itd. ) in potem to predelat pač za moj motor.
A mislite, da se ne bi dalo kaj podobnega nardit za 206? - pač samo na novo nardit kolektor, zmanjšat kompresijo in odpret zadevo na 0,5-07 bara?
eh kaj čmo... vozimo jajca...
147ps na 16 col feltnah-izmerjeno predkratkim na 0.9 bara-mislim da je cifra kr lepa, trenutno bo moral še menjati košaro za sklopko, ker mu zadeva drsi....peljal me pa še ni trenutno, tko da občutkov še ne morem povedat. Pa izpuh ga tud za nekaj konjev blokira, ker ima fi 60 cev potegnjeno, ter če se ne motim še 2 lonca vmes, lonce bi mogu dol vržt pa bi še par konjev doprineslo...DrMr napisal/-a:... kaj novega ???Mad Max napisal/-a:Kolega bo dal zdej polžka na 206-ko ( 90ps )...zadeva bo v kratkem končana tko da sporočim kako bo kej zadeva laufala... :-°
LP
Go Hard.....Or Go Home!!!
fi60 je za 147 N/A konj u vrh glave dost... razen ce nima v loncih prekatov in tega sranja, potem se nima kaj sekirat, naceloma je fi55 zadosti za 150 turbo konjev.Mad Max napisal/-a:Pa izpuh ga tud za nekaj konjev blokira, ker ima fi 60 cev potegnjeno, ter če se ne motim še 2 lonca vmes, lonce bi mogu dol vržt pa bi še par konjev doprineslo...
LP
/jan