Jst sm biu primoran zamenat turbino na legacyju 2.0 turbo prej je bla vf12 pa je bla varna vrjanta da je bla odprta do enga bara zdej pa n vem če bi blo to pametno početje na TD05.Sj turbini sta podobni sam se mi zdi da ta nova že tko več zraka not stiska
Nu uglanm zanima me kaj se utegne pripetit če jo odprem na 1 dar.Uprašljivi se mi zdijo bati.
Preskok iz vf12 pa TD05
Ne da se mi iti gledati karakteristik obh turbin, ampak koliko lahko po tvojem postu predvidevam, je nova turbina vecja, bolj pretocna, z vecjo turbino in kompresorjem.
Torej, ce je to res, potem se nimas kaj sekirati. pri 1 baru se je prejsnja turbina precej bolj "matrala", da je napolnila komore, sedaj pa sam pravis, zadeva fila vez zraka, kar pomeni, da bo z manj truda nafilala tisti 1 bar nadpritiska.... ne razumem, od kje tebi strahovi....
Vec pretoka, vecji pritisk pri manjsi obpremenitvi, vecji spool-up - vecji lag. To ti je univerzalna formula turbin.
Najprej se pozanimaj, na koliko procentih ti bencinski trakt laufa, potem dviguj tlak, da ne bos imel prerevne mesanice. Lahko pa das noter kovane bate in za 30% znizas razmerje v mesanici... konjev ekstra kolkor hoces
/jan
Torej, ce je to res, potem se nimas kaj sekirati. pri 1 baru se je prejsnja turbina precej bolj "matrala", da je napolnila komore, sedaj pa sam pravis, zadeva fila vez zraka, kar pomeni, da bo z manj truda nafilala tisti 1 bar nadpritiska.... ne razumem, od kje tebi strahovi....
Vec pretoka, vecji pritisk pri manjsi obpremenitvi, vecji spool-up - vecji lag. To ti je univerzalna formula turbin.
Najprej se pozanimaj, na koliko procentih ti bencinski trakt laufa, potem dviguj tlak, da ne bos imel prerevne mesanice. Lahko pa das noter kovane bate in za 30% znizas razmerje v mesanici... konjev ekstra kolkor hoces
/jan