Diski&Ploščice
Diski&Ploščice
Zdravo,
kaj svetujete kere diske in ploščice bi nabavu za svojo mrcino ( 206RC )
Lepa hvala
kaj svetujete kere diske in ploščice bi nabavu za svojo mrcino ( 206RC )
Lepa hvala
Ce nisi prezahteven, EBC GD diski (boljsi materijal, niso narezani/naluknjani) in Greenstuff ploscice.
Ce pa bi rad performance, potem pa nabavi to kot jaz, EBC TGD diske in redstuff ceramic ploscice. Do sedaj najbolje, kar sem imel kdajkoli na avtu(-ih).
(TGD diski so efektivni do 800/900 stopinj, redstuff ceramic ploscice pa cez 750 stopinj, primejo pa ze mrzle).
Ce rabis kaksen bolj resen info, povej. Moram se pogovorit z uvoznikom, ce da kaksen klubski popust (mora ga dat).
/jan
Ce pa bi rad performance, potem pa nabavi to kot jaz, EBC TGD diske in redstuff ceramic ploscice. Do sedaj najbolje, kar sem imel kdajkoli na avtu(-ih).
(TGD diski so efektivni do 800/900 stopinj, redstuff ceramic ploscice pa cez 750 stopinj, primejo pa ze mrzle).
Ce rabis kaksen bolj resen info, povej. Moram se pogovorit z uvoznikom, ce da kaksen klubski popust (mora ga dat).
/jan
-
- Dr.Sinter
- Prispevkov: 83
- Pridružen: 20 Jan 2006, 11:10
-
- Dr.Sinter
- Prispevkov: 83
- Pridružen: 20 Jan 2006, 11:10
Organske ploščice držijo skupaj organske smole. To pomeni, da so stisnjene na organski bazi. Te ploščice delujejo v temperaturnem območju 0-450 stopinj max (carbon ploščice. Pri 450 stopinj molekulske vezi razpadejo in smole udarijo na vrh ploščice. (navadne ploščice aka original držijo do pribljižno 300 stopinj. EBC redstuff so so organske ploščice z molo več kovin ki držijo pri konstantni temp pribljižno 380-420 stopinj. (Proizvajalci pogosto navedujejo trenutno maximalno temperaturo na površini ploščice, kar pa ni niti pribljišno točno). Pri 600 stopinj celzoja ni mogoče doseči niti teoretično , ker se najkvalitetnejše olje AP RACING DOT 660 upari pri 327 stopinjah. Če bi si omislil ploščice na kovinski bazi (karbon in baker je njihova max temp 1200 stopinj vendar le tega ni mogoče doseči, ker zavre olje ali pa zgorijo tesnila na čeljusti, tako da bi ostal brez bremz pri pribljižno 600 stopinjah.Te ploščice tudi zelo cvilijo in ropotajo in praktično ne delujejo do 300 stopinj Druga stvar pa so diski. Kovinski diski so kovinski diski in ne pripomorejo k performancu zaviranja. Pripomorejo k odvajanju plinov če so navrtani in nekoliko izboljšajo zračenje (pribljižno 5% glede na zavorni učinek).1.8T napisal/-a:Ce nisi prezahteven, EBC GD diski (boljsi materijal, niso narezani/naluknjani) in Greenstuff ploscice.
Ce pa bi rad performance, potem pa nabavi to kot jaz, EBC TGD diske in redstuff ceramic ploscice. Do sedaj najbolje, kar sem imel kdajkoli na avtu(-ih).
(TGD diski so efektivni do 800/900 stopinj, redstuff ceramic ploscice pa cez 750 stopinj, primejo pa ze mrzle).
Ce rabis kaksen bolj resen info, povej. Moram se pogovorit z uvoznikom, ce da kaksen klubski popust (mora ga dat).
/jan
Če misliš, da so EBC najboljši potem najbrž še nisi poskusil SINTER114R carbona. Cena: 15.000sit
Če hočeš še več je pa tu ferodo ds 3000 ali ds 3500 Cena CCA: 150-200 eur
(EBC smo testirali na brifštantu in moram rečt, da ni bilo kakšnih hudih performansov)
Bom pripel graf enkrat, ko bom mel čas.
Lp,
G-4S napisal/-a:No da še tukaj vprašam: katere ploščice bolje primejo, ko so zavore hladne in ob normalni vožnji? Green stuff ali red stuff (ki so baje nekaj izboljšane). Disk je pa EBC narezan, sam po mojem to nima veze z vprašanjem
Stock
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style
Kaj pa Tarox?
En kolega jih je dal na Opel Vectro 2.5v6 že ene par let nazaj in je bil zelo zadovoljen samo je vzel komplet diske+čeljusti aja pa prov pocen tud ni blo.
http://www.tarox.com/
En kolega jih je dal na Opel Vectro 2.5v6 že ene par let nazaj in je bil zelo zadovoljen samo je vzel komplet diske+čeljusti aja pa prov pocen tud ni blo.
http://www.tarox.com/
J. ga tolk stanejo te zadeve... Na tvojem mestu bi gledal, za zavorami od 406 Coupeja V6. Če se ne motm je mel serijsko 4 batne brembote..
Pozanimaj se na servisu ker te zadeve lahko uzameš pač kot nadomestni del.. In bo cenejše.. cca 1600-18000 eur pomoje.. Oz poglej pr Brembotu kok stanejo Junior oz GT kiti..
Bo cenej kot Movit 100%. Tukaj pa spet varjanta uzet samo diske pr Movitu, ustrezne Porschejeve čeljusti pa nek na ebay-u dobit..
Pozanimaj se na servisu ker te zadeve lahko uzameš pač kot nadomestni del.. In bo cenejše.. cca 1600-18000 eur pomoje.. Oz poglej pr Brembotu kok stanejo Junior oz GT kiti..
Bo cenej kot Movit 100%. Tukaj pa spet varjanta uzet samo diske pr Movitu, ustrezne Porschejeve čeljusti pa nek na ebay-u dobit..