Edina stvar, ki mi ni jasna je zakaj ima zadaj tiste gautre da ne gre okoli.
Samo koker se jaz spoznam greš iz sprednjim pogonom bolj težko po tazadnjih. . A mogoče kdo kaj ve o tem.
Se vidi, da je kišta vključena v hladilni sistem hlajenja motorja.
Killer-hladilnik je povezan z kišto, ki hladi intercooler. Tako, da je pomoje voda noter (mogoče pa celo antifriz, če imajo -). Manometerček je pa najbrž za kontrolo tlaka v sistemu.
Se vidi, da je kišta vključena v hladilni sistem hlajenja motorja.
Killer-hladilnik je povezan z kišto, ki hladi intercooler. Tako, da je pomoje voda noter (mogoče pa celo antifriz, če imajo -). Manometerček je pa najbrž za kontrolo tlaka v sistemu.
Lp,
... meni se ne zdi: gornja cev gre za hladilnik (pomoje na kakšno črpalko ali kompresor gnan iz motorja) in ne v hladilnik, pa pokrov te škatle in priključki kažejo na visoko tlačni sistem, hladilni sistem pa ti dela na 1bar (samo poglej tisto raztezno hladilnika in navadno cevko na njo)... mogoče je pa le styling...
Se vidi, da je kišta vključena v hladilni sistem hlajenja motorja.
Killer-hladilnik je povezan z kišto, ki hladi intercooler. Tako, da je pomoje voda noter (mogoče pa celo antifriz, če imajo -). Manometerček je pa najbrž za kontrolo tlaka v sistemu.
Lp,
... meni se ne zdi: gornja cev gre za hladilnik (pomoje na kakšno črpalko ali kompresor gnan iz motorja) in ne v hladilnik, pa pokrov te škatle in priključki kažejo na visoko tlačni sistem, hladilni sistem pa ti dela na 1bar (samo poglej tisto raztezno hladilnika in navadno cevko na njo)... mogoče je pa le styling...
Najbrž ne bomo nikoli zvedeli (samo pomoje ni stajling) samo ko tole pohodiš more zelo lepo pet