SWAP zavornega sistema (Honda VTi -> Integra Type R)
-
- Dragster
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 13 Okt 2004, 16:10
- Kraj: Kranj Mavčiče
to kar vas je večina napisala glede tega da gre pedalo niže kakor pri serijskih bremzah če jih zamenjaš za večje čist drži...
torej jaz sem najprej nadomestil pri moji kočiji sprednje diske in čeljusti z večjimi in zadaj bobne z diski iz istega kompleta....
posledica nenormalno boljši učinek ampak 2 cm nizja in ful mehkejša pedalka...
zdej sem se pa mal navadu na stvari in sem zamenjal še gl. zavorni cilinder in servo in ga dal gor od avta ki ima še večje bremze kot jih imam jaz sedaj...
posledica precej višja pedalka zelo trda...točno veš kdaj se ploščice naslonijo ob disk in slabši učinek glede na silo s katero pritisnem na pedal...
torej teorija drži v obe smeri
torej jaz sem najprej nadomestil pri moji kočiji sprednje diske in čeljusti z večjimi in zadaj bobne z diski iz istega kompleta....
posledica nenormalno boljši učinek ampak 2 cm nizja in ful mehkejša pedalka...
zdej sem se pa mal navadu na stvari in sem zamenjal še gl. zavorni cilinder in servo in ga dal gor od avta ki ima še večje bremze kot jih imam jaz sedaj...
posledica precej višja pedalka zelo trda...točno veš kdaj se ploščice naslonijo ob disk in slabši učinek glede na silo s katero pritisnem na pedal...
torej teorija drži v obe smeri
prva prestava je za okras...druga pa kople....
http://www.106parts.com/
klikni new parts -> OMP Brake Pads, Discs, Hoses & Fluid Fast Road, Racing, Stainless Steel -> 106 S2 1.6 RALLYE/106 S2 1.6 GTi 16v
OMP Teflon Stainless Steel Brake Hoses Set of 4 hoses for front and rear
TF1/PE131
£41.36
klikni new parts -> OMP Brake Pads, Discs, Hoses & Fluid Fast Road, Racing, Stainless Steel -> 106 S2 1.6 RALLYE/106 S2 1.6 GTi 16v
OMP Teflon Stainless Steel Brake Hoses Set of 4 hoses for front and rear
TF1/PE131
£41.36