4x100 oz. 5x112 shema v 1:1 velikosti
4x100 oz. 5x112 shema v 1:1 velikosti
Zdravo!
Se mogoče komu sanja, kje bi našel shemo razmaka vijakov 4x100 oz. 5x112 v 1:1 velikosti? Stvar je namreč v tem, da pri 4x100 je razmak med diagonalami 10 cm, pri 5x112 pa razmak med vijaki... in je mal težko zadet, sploh ker nisem kakšen advanced Corel Draw user...
LP
Uroš
Se mogoče komu sanja, kje bi našel shemo razmaka vijakov 4x100 oz. 5x112 v 1:1 velikosti? Stvar je namreč v tem, da pri 4x100 je razmak med diagonalami 10 cm, pri 5x112 pa razmak med vijaki... in je mal težko zadet, sploh ker nisem kakšen advanced Corel Draw user...
LP
Uroš
Originalni distančnik/adapter iz 4x100 na 5x112 obstaja - se da dobit vendar so dragi, zato bi ga dal mojemu strugarju naredit, ker izvrstno opravi svoje delo... gre pa zadeva tako... Honda ima šraufe ki gledajo ven, na njih postaviš feltno in jo pritrdiš z "maticam". Na te šraufe bi potem prišel adapter, ki bi se ga pritrdilo s pravimi maticami. Če bi kaj šraufa gledalo ven, bi ga bilo potrebno skrajšati. Potem imajo pa te adapterji, ki se jih da kupit narejeno tako, da imajo notri jeklene puše z navoji, v katere vstaviš vijake, ki držijo feltno. No, če bi šel doma delat, se mi zdi bolj ziher varianta, da namesto jeklenih puš vprešam šraufe, ki gledajo ven in sem na istem kot original pri Hondi - feltno pritrdiš z "matico". Vprešan vijak se mi zdi bolj trd kot pa jeklena puša z navojem:)
Sem pa včeraj probaval narisat na isto skico 4x100 in 5x112, ampak sem tudi pri 5x112 gledal diagonalo, in se mi nikakor ni izšlo, saj se je vedno vsaj 1 luknja prekrivala. Potem sem pa izvedel, da je pri 5x112, potrebno razdaljo meriti med vijaki in ne diagonalno...
Sem pa včeraj probaval narisat na isto skico 4x100 in 5x112, ampak sem tudi pri 5x112 gledal diagonalo, in se mi nikakor ni izšlo, saj se je vedno vsaj 1 luknja prekrivala. Potem sem pa izvedel, da je pri 5x112, potrebno razdaljo meriti med vijaki in ne diagonalno...
uroš,to ti en na rezkarju lahko naredi-jaz sem za samuraja naredu tko distančnike...sicer sta bila oba razmaka ista,ampak princip je enak...kos materiala vpneš fiksno na rezkar,resetiraš računalnik(da so vse koordinate 0,0000000) ,pol pa sam zračunaš,za kolko moraš it v katero stran...mi smo tko naredili in je distančnik padu prou točno na avto...
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam
no,pol pa nimam več zamisli ...
oziroma...jo MAM
a je možno zašraufat na kakšen način distančnik iz ZADNJE STRANI???torej-da bi mel npr. 3 cm distančnika-najprej bi zašravfal distančnik v pesto iz zadnje strani.torej bi bla glava od vijaka na pestu...tisti dve luknji,ki bi se delno križali,bi meli max. 1,5 cm navoja(za vijak od znotrej in iz feltne v distančnik),za ostale pa bi mel 3 cm placa...joj,sem zakompliciru...a ste sploh razumli?
oziroma...jo MAM
a je možno zašraufat na kakšen način distančnik iz ZADNJE STRANI???torej-da bi mel npr. 3 cm distančnika-najprej bi zašravfal distančnik v pesto iz zadnje strani.torej bi bla glava od vijaka na pestu...tisti dve luknji,ki bi se delno križali,bi meli max. 1,5 cm navoja(za vijak od znotrej in iz feltne v distančnik),za ostale pa bi mel 3 cm placa...joj,sem zakompliciru...a ste sploh razumli?
Hm, bolj ko berem, manj si predstavljam, kaj si mislil:) Skratka, jaz imam v načrtu naredit tako, da pustim pesto in disk pri miru... Honda ima ET 35, zato sem jaz vzel maksimalni ET, ki sem ga pri tej novi feltni dobil... in to je ET50. Torej imam še fore za 15mm debel adapter/distančnik.
Ta adapter bo pa zgledal tako... notri bo imel vprešane vijake 5x112, na katere se bo privijačilo feltno. Hrakti bo imel pa tudi luknje 4x100, tako da ga bom lahko nataknil na avto in pritrdil z maticami... vse ok, če se ne bi ena luknja in en vijak prekrivala in to ne 100% ampak zamaknjeno... no tam bom pa enostavno vijak izpustil oz. ga naredil provizoričnega (nič ne bo držal), težo bo pa nosil, da ne bo centrafugalna sila problem... tko sem si zamislu, tud razložu strugarju in pomojem bo šlo skozi:)
Mene bolj skrbi to, da v primeru, da se izkaže, da feltne ne bom gor spravil, da bodo čist preširoke, da bi blo treba karoserijo širit, pa da bi vijake mel tolk porezane, da niti 4x100 obstoječih ne bi več gor spravu, pol smo pa tam... vse šraufe ven pobrat iz pest pa nove notr
Ta adapter bo pa zgledal tako... notri bo imel vprešane vijake 5x112, na katere se bo privijačilo feltno. Hrakti bo imel pa tudi luknje 4x100, tako da ga bom lahko nataknil na avto in pritrdil z maticami... vse ok, če se ne bi ena luknja in en vijak prekrivala in to ne 100% ampak zamaknjeno... no tam bom pa enostavno vijak izpustil oz. ga naredil provizoričnega (nič ne bo držal), težo bo pa nosil, da ne bo centrafugalna sila problem... tko sem si zamislu, tud razložu strugarju in pomojem bo šlo skozi:)
Mene bolj skrbi to, da v primeru, da se izkaže, da feltne ne bom gor spravil, da bodo čist preširoke, da bi blo treba karoserijo širit, pa da bi vijake mel tolk porezane, da niti 4x100 obstoječih ne bi več gor spravu, pol smo pa tam... vse šraufe ven pobrat iz pest pa nove notr