Tabu tema aka mit o dvigu boosta pri menjavi izp. sistema
Tabu tema aka mit o dvigu boosta pri menjavi izp. sistema
torej da se lotim ene debate kjer se vedno zakačimo al v eno al v drugo smer da se dvigne oz. ne dvigne boost pri menjavi celega sistema od downpipe naprej fi 70.
gre se za turbo motor ampak rad bi zvedel kaj je res nasplošno...eni trdijo da se, eni garantirajo da se, eni pravijo da se overboost dvigne, eni pravijo da ostane enako,...
I am confused.
praksa,teorija, na dan z njo :-°
gre se za turbo motor ampak rad bi zvedel kaj je res nasplošno...eni trdijo da se, eni garantirajo da se, eni pravijo da se overboost dvigne, eni pravijo da ostane enako,...
I am confused.
praksa,teorija, na dan z njo :-°
Ko sem kupil R5GTT sem imel gor original izpuh fi 55. Avto je šel dobro.
Ko pa sem malo brskal za predelavami turbaka, sem našel eno stran, kjer je tip opisoval to mašino in priporočal fi70 ali več. Ter še par dobrih nasvetov glede tunanja.
Na avto sem dal komplet izpušni sistem od turbine naprej fi 75 in samo zadnji lonec (original remus). Zadeva se je zvrtela mnogo prej, pa tut končna je bila po števcu za 20km/h višja.
Kasneje sem na mašini predelal po teh nasvetih še par stvari
- nastavitev turbine (odprta zaprta) direktno iz kabine(za R5GTT rabiš samo 25cm dolgo navojno palico)
- dodan ventil (za izpust odvečnega pritiska)
- predelava IC-ja (malo večja odprtina za zrak)
- predelava cevi iz turbine preko IC-ja do frgazerja - komplet izolirana dvojna plehnata cev, da je mašina ni segrevala
- predelava frgazerja - par nastavitev, ki so jih imeli na N-cup tekmah z R5GTT
Avto je potem v peti potegnil preko 6500 obratov in števec je zabilo do konca - 230km/h.
Ko pa sem malo brskal za predelavami turbaka, sem našel eno stran, kjer je tip opisoval to mašino in priporočal fi70 ali več. Ter še par dobrih nasvetov glede tunanja.
Na avto sem dal komplet izpušni sistem od turbine naprej fi 75 in samo zadnji lonec (original remus). Zadeva se je zvrtela mnogo prej, pa tut končna je bila po števcu za 20km/h višja.
Kasneje sem na mašini predelal po teh nasvetih še par stvari
- nastavitev turbine (odprta zaprta) direktno iz kabine(za R5GTT rabiš samo 25cm dolgo navojno palico)
- dodan ventil (za izpust odvečnega pritiska)
- predelava IC-ja (malo večja odprtina za zrak)
- predelava cevi iz turbine preko IC-ja do frgazerja - komplet izolirana dvojna plehnata cev, da je mašina ni segrevala
- predelava frgazerja - par nastavitev, ki so jih imeli na N-cup tekmah z R5GTT
Avto je potem v peti potegnil preko 6500 obratov in števec je zabilo do konca - 230km/h.
before
izp. kolektor: neki na hitr zvarjen
izpuh: orginal od downpipe naprej do zadnjega lonca, zadnji lonec od R twingo
boost: 1.2bar
after:
izp. kolektor: nov, izboljšan, boljši pretok plinov
izpuh: fi70 do zadnjega lonca, zadnji lonec Golf III 1.8
boost: 1.4bar
občutno prej zavrti turbino, boost se je tudi dvignil
izp. kolektor: neki na hitr zvarjen
izpuh: orginal od downpipe naprej do zadnjega lonca, zadnji lonec od R twingo
boost: 1.2bar
after:
izp. kolektor: nov, izboljšan, boljši pretok plinov
izpuh: fi70 do zadnjega lonca, zadnji lonec Golf III 1.8
boost: 1.4bar
občutno prej zavrti turbino, boost se je tudi dvignil
Se strinjam, pustimo ta off-topic.
Bom predstavil projekt Supra, ko se bo začelo dogajat.
@djsly: Ni mi jasno zakaj se ti je dvignil boost. Kolikor vem, je boost kontroliran skozi wastegate, ki v trenutku ko je tlak na željeni ravni, spusti izpuh mimo turbine. Če ta del ni bil spremenjen (predelan) ne vidim razloga, da bi se dvignil tlak.
Bom predstavil projekt Supra, ko se bo začelo dogajat.
@djsly: Ni mi jasno zakaj se ti je dvignil boost. Kolikor vem, je boost kontroliran skozi wastegate, ki v trenutku ko je tlak na željeni ravni, spusti izpuh mimo turbine. Če ta del ni bil spremenjen (predelan) ne vidim razloga, da bi se dvignil tlak.
Ce ti ECU direktno meri pritisk turbine, potem se ti pritisk ne dvigne, saj ko trenutni tlak doseze zeljeni tlak, bo odprl WG.
Ce ti ECU direktno ne meri pritiska, potem se ti dvigne, ker on se vedno enako odpira WG kot prej.
Odvisno, koliko tlaka imas, meni se je na 1.8T mlincku po zamenjavi originalnega izpuha za Jemcev izdelek dvignil pritisk za 0,1 do 0,2 bara cez celo obmocje.
/jan
Ce ti ECU direktno ne meri pritiska, potem se ti dvigne, ker on se vedno enako odpira WG kot prej.
Odvisno, koliko tlaka imas, meni se je na 1.8T mlincku po zamenjavi originalnega izpuha za Jemcev izdelek dvignil pritisk za 0,1 do 0,2 bara cez celo obmocje.
/jan