Kako istisniti iz daihatsujevega F300 motorja kakih ...
A menjava motorja s kakim dizlom pa ne pride v poštev?
+ nekaj več navora v nizkih obratih
+ poraba (recimo)
+ tankaš cviček...
- predvsem teža motorja
v mislih imam kak audijev 2.5... al pa kaj podobnega.
Finančni zalogaj pa ne bo majhen v nobenem primeru (kompresor, turbo, menjava mašine,...).
+ nekaj več navora v nizkih obratih
+ poraba (recimo)
+ tankaš cviček...
- predvsem teža motorja
v mislih imam kak audijev 2.5... al pa kaj podobnega.
Finančni zalogaj pa ne bo majhen v nobenem primeru (kompresor, turbo, menjava mašine,...).
Ej22->EJ251
Gorazd, zakaj pol ne daš dizla v subaruja? Sam veš da ne maram dizla, tko kot večina subaruistov.GorazdO napisal/-a:A menjava motorja s kakim dizlom pa ne pride v poštev?
+ nekaj več navora v nizkih obratih
+ poraba (recimo)
+ tankaš cviček...
- predvsem teža motorja
v mislih imam kak audijev 2.5... al pa kaj podobnega.
Finančni zalogaj pa ne bo majhen v nobenem primeru (kompresor, turbo, menjava mašine,...).
potem pa kompresor gor pa je najmanj komplikacij. Turbino sem omenil ker zadeve najbolj poznam in vem, da se lahko ena primerna turbina že precej poceni dobi. Je pa res, da je potrebno narediti kolektor pa precej stvari predelati. Če imaš možnost dobiti kakšen poceni kompresor se ti verjetno res bolj splača.
Btw...pri tuningu motorja pazi tudi, da boš imel dovolj bencina (injektorji, pumpa...) Sicer pri takih manjših prirastkih nebi smel biti problem, je pa možno, da se kaj zalomi.
Jaz še vseeno mislim, da je najcenejši tuning swap motorja. Imaš ogromno izbiro, motorji se pa tudi dobijo že od 50 jurjev naprej.
Btw...pri tuningu motorja pazi tudi, da boš imel dovolj bencina (injektorji, pumpa...) Sicer pri takih manjših prirastkih nebi smel biti problem, je pa možno, da se kaj zalomi.
Jaz še vseeno mislim, da je najcenejši tuning swap motorja. Imaš ogromno izbiro, motorji se pa tudi dobijo že od 50 jurjev naprej.
High on LSD
iKst napisal/-a:potem pa kompresor gor pa je najmanj komplikacij. Turbino sem omenil ker zadeve najbolj poznam in vem, da se lahko ena primerna turbina že precej poceni dobi. Je pa res, da je potrebno narediti kolektor pa precej stvari predelati. Če imaš možnost dobiti kakšen poceni kompresor se ti verjetno res bolj splača.
Btw...pri tuningu motorja pazi tudi, da boš imel dovolj bencina (injektorji, pumpa...) Sicer pri takih manjših prirastkih nebi smel biti problem, je pa možno, da se kaj zalomi.
Jaz še vseeno mislim, da je najcenejši tuning swap motorja. Imaš ogromno izbiro, motorji se pa tudi dobijo že od 50 jurjev naprej.
Pumpo za bencin imam mehansko. Pritisk je tak da pri 1500 obratih nafila povratni vod litersko flašo v manj kot minuti, pri 3000 obratih pa manj kot v dveh minutah - sprobano, ker sem rihtal cevi za bencin pred kakim letom, k me je zajebaval neki pri tanku (smeti v bencinu in posledično pretok bencina, ker so smeti zafilale cevke), pa sem menjal pumpo za eno aftermarket in so zdej cevke gor z notranjim fijem 8mm. Pumpa pa naj bi imela pritisk od 3 bare naprej, tko da z bencinom ne bo problemov.
Bolj me zanima če kdo pozna te frgazerje, ki so na ferozah, če še vedno dodajajo bencin, če bi na njih priklopil turbino ali kompresor? Nekateri frgazerji ko priklopiš nanje turbino ne dodajajo več bencina, ampak pritisk zraka zabije bencin nazaj in avto crkne.