Lep pozdrav! sem nov na tem forumu, (spremljam ga sicer ze dalj casa)in morm povedat da mi je vsec, da se precej ukvarjate s tuningom, ne pa toliko s "splosnimi temami", kot je recimo a.com . No pa da preidem k vprasanju- vidim da vas ima dosti izkusnje z custom izpusnimi sistemi- ce npr. v avto vgradis cel izpus. sist., od kolektorja pa do konca, kako je s temperaturo na odseku downpipe-flexpipe? tisti del ki zavije spodaj pod karterjem- ali visoka temp. lahko "skodi" olju v karterju? na nekaterih avtomobilih sem videl ,da imajo tisti del izoliran, zanima me pa, kaksne so vase izkusnje.
Hvala za odgovore!
LP
Kennman
Custom downpipe in temperatura
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Lej - prevajanje temperature auspuha bi blo problem samo v primeru, da bi mel auspuh naslonen na kartr, kar pa je nemogoče. Če maš vmes placa, kar ga bo zih najmn 2cm (čene bo udarjal) pa ni sploh nobenga problema, ker je prvič premejhna površina, drugič pa - mal pomisl kako bi z razžarjeno cevjo fi55 na daljavo skuhov mlek Bl težko. Ole ma 100 stopinj, najmn 3 litre ga maš, vmes maš ornk pleh pa še zrk, k ga itak skoz odpihuje med vožnjo. Problemov NE BO. Tko k je tud že zup reku - če te skrbi pa ga povij z unim trakom za izolacijo.kennmann napisal/-a:a noben ne ve? fantje dejte pomagat no!
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.