Oj!
Za tiste, ki imate lambda meter dodatno vgrajen v avto
(bandit vem da maš k si tiskanino od mene kupil, pa mislim da pugi tud )
me zanima, če mi lahko poveste kakšen je signal v prostem teku
ko je ogret motor?
Meni namreč kaže prerevno mešanico; sploh ne sveti nobena ledica
in tudi levodesno ne migajo (to šele med vožnjo).
Kaj je to vredu?
Sem sumil da je kak senzor hin in sem jih malo meril pa so vredu.
Sem gledal če kje kaj spušča pa tudi nisem nič našel (zdajle sem se spomnil,
da bi blo fino pogledat izpušni kolektor pred lambdo če kje not luft vleče )
Opazil sem pa tudi, da ko dam kontakt (ne vžgem motorja), počakam da lučka za injektor ugasne, ugasnem kontakt in grem poslušat h motorju, se po 15-20 sekundah sliši da nekje zrak v not potegne. Nisem 100% ampak tam nekje pri injektorjih bi naj to bilo
no ja uglavnem, razpišite se
avto morm porihtat pol ga pa prodam počasi; punto mk1 75 hrčkov
Lambda meter vprašanje
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Js mam analogn števc, zadeva pa deluje tkole. K užgem avto se najprej ugreva kšno minuto do 2. Takrt je števc kr nek mal po svoje v pevskem zboru.
Ko se ogreje pa zadeva deluje tko, da v štantgasu niha od npr 14 do 16, lahko tud več ali manj. Med vožnjo ves čas niha, razen k spustiš gas - gre logično na 17konc števca (nobene mešance - zaprti injektorji) in ko pohodiš gas do dile. Takrat je pri standard motorju nekje 13.2, 13.5:1, z mojim chipanjem (deluje takrat ko pohodim 100%) pride na 12.7. Ob vklopu nitra se mi vrednost spusti še dodatno na okol 12.4-12.5 za bojše hlajenje motorja in preprečitev morebitnega klenkanja. Če prižgem nitrosistem brez dovoda plina mi cagar zabije v podn - na 12 (zadnja cifra - 12 do 17 mam)
Zdj pa rešitev tvojga problema:
1. Praviš da šele med vožnjo začne - mogoče si gledal ko ni bila ogreta
2. Ledice prehitro bežijo sem in tja in ti ne pokaže (malo vrjetno)
3. Pitaj boga.
Pa LP
Ko se ogreje pa zadeva deluje tko, da v štantgasu niha od npr 14 do 16, lahko tud več ali manj. Med vožnjo ves čas niha, razen k spustiš gas - gre logično na 17konc števca (nobene mešance - zaprti injektorji) in ko pohodiš gas do dile. Takrat je pri standard motorju nekje 13.2, 13.5:1, z mojim chipanjem (deluje takrat ko pohodim 100%) pride na 12.7. Ob vklopu nitra se mi vrednost spusti še dodatno na okol 12.4-12.5 za bojše hlajenje motorja in preprečitev morebitnega klenkanja. Če prižgem nitrosistem brez dovoda plina mi cagar zabije v podn - na 12 (zadnja cifra - 12 do 17 mam)
Zdj pa rešitev tvojga problema:
1. Praviš da šele med vožnjo začne - mogoče si gledal ko ni bila ogreta
2. Ledice prehitro bežijo sem in tja in ti ne pokaže (malo vrjetno)
3. Pitaj boga.
Pa LP
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.